quote:
Wat is er eigenlijk, kon hij het moeilijk meer combineren met het larpen?quote:
Niemand weet het precies, hij heeft me in ieder geval persoonlijk op het hart gedrukt dat het niet aan mij lag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Wat is er eigenlijk, kon hij het moeilijk meer combineren met het larpen?
Dat heeft hij niet bij mij gedaan. Nu voel ik mij schuldigquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand weet het precies, hij heeft me in ieder geval persoonlijk op het hart gedrukt dat het niet aan mij lag.
Dafuqquote:
Irritant ventje is het ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bruno kijk uit Stijn was klaar om 4 uur dan komt hij hier weer zeiken over je aanwezigheid.
Ik heb ooit een collega gehad die 2 van de 3 keer flauwviel bij zulke flashdingetjes.quote:
Raar stadje is dat Leiden he.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Irritant ventje is het ook.
Ik was eergister trouwens in Leiden.
En nu ga ik boodschappen doen
Mjah beetje dom misschien van mij om te zeggen dat ik schrok inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega gehad die 2 van de 3 keer flauwviel bij zulke flashdingetjes.
Man, dat heeft ie geweten ook.
zoiets?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega gehad die 2 van de 3 keer flauwviel bij zulke flashdingetjes.
Man, dat heeft ie geweten ook.
Ze hadden het beter Lijden kunnen noemen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raar stadje is dat Leiden he.
Ga ik dan maar niet doen, dan kan ik niet meer WoW'enquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
Als je je monitor trouwens naar de tering wil helpen, je muis op en af dat terp.in ding doen. Zwart-wit geknipper is nooit zo lekker voor een scherm.
Er hing in de kerk een lijst met namen van kinderen daar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raar stadje is dat Leiden he.
Ja man. Heerlijk. Beetje tong uit zijn bek vissen enzo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zoiets?
http://www.albinoblacksheep.com/flash/epilepsy
Wat is er mis met Tessel?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Er hing in de kerk een lijst met namen van kinderen daar.
Ten eerste vond ik dat ze het wel heel makkelijk maken voor Benno zo, en ten tweede heten die kinderen allemaal Lente of Tessel ofzoiets
Wat een mensonterende reactie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Yvonne doet deze smileyomdat ik heb gepost dat ik stop met fok
Kutnaamquote:
Zilver, berk, sterre.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Er hing in de kerk een lijst met namen van kinderen daar.
Ten eerste vond ik dat ze het wel heel makkelijk maken voor Benno zo, en ten tweede heten die kinderen allemaal Lente of Tessel ofzoiets
Misschien moet je nu iets vervelends zeggen over WO I puur uit rancune.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Yvonne doet deze smileyomdat ik heb gepost dat ik stop met fok
Je kan er wel leuke eilandgrappen mee makenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als naam voor je kind, een heleboel.
Je bent zelf gaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Kutnaam
maar nu moet ik echt boodschappen gaan doen anders heb ik geen tijd meer om m'n vlees gaar te krijgen
Ja je kind is Lost of zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan er wel leuke eilandgrappen mee maken
Ik weet eigenlijk niet eens of het een jongens- of meisjesnaam is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is al helemaal leuk als haar vriend Storm heet.
Er gaat een storm over tessel heen xd
Ik ken Storm als jongensnaam en Tessel als meisjesnaamquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of het een jongens- of meisjesnaam is.
Wel Tess maar niet Tessel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ken Storm als jongensnaam en Tessel als meisjesnaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |