Ik zal vanavond even je kleurtje aanpassen, wb.quote:
Dan kan je vbl nog beter dicht gooien.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even je kleurtje aanpassen, wb.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beste mod zou ik natuurlijk zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
bestuur muur dit dat zus zo!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doorgesnoven Feyenoorders aan het roer
[ afbeelding ]
Gaan we komend jaar weer meemaken gok ik zoquote:
Je kent hem niet eens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:31 schreef yvonne het volgende:
Jammer Don,
ik vind je een toffe chille vent en een puike mod.
Hartstikke bedankt
Ja?quote:
Doe het gelijk rood. Regel ik gelijk wat permbans.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, yvonne, Yvonne, waar kan ik mijn sollicitatiebrief naar toe sturen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Herqules, Dven, Scorpie, Shreyas, dat soort tuig?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe het gelijk rood. Regel ik gelijk wat permbans.
Alle ajacieden natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Herqules, Dven, Scorpie, Shreyas, dat soort tuig?
Natuurlijk. Als je dat graag hebt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijg ik ook een ban?
Ik hoop het wel.
Ik denk dat als jij weer mod/FA bent dat FOK! mij niet meer nodig heeft voor de autoriteit, die is er meteen en zal meteen resulteren in een goed draaiende forumdeel. Dat wil zeggen dat mijn werk erop zit hier.quote:
Typischquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie gaat hem opvolgen vast een jood zeker.
Mwah kan veel slechter.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |