quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Zou je niet een nieuwe vraag stellen?quote:
Ik heb naast een klein EHBO tasje ook altijd een doosje mee met handige spulletjes. Naald en draad, ducttape, tiewraps, batterijen, zakmes, dat soort dingen. Mijn stiefvader lachte me uit, totdat hij door zijn enige campingstoeltje zakte midden op de steppe en er letterlijk niks anders was om op te zitten dan de grond. Toen was hij opeens heel blij dat ik zijn stoel kon reparerenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:19 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik dacht dat ik erg was.
Tegenwoordig neem ik steeds minder mee.
Ik durf trouwens ook niks in/onder water.
Dat had ik wel verwachtquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wist al dat die er aan zat te komen Sands. En ik ga em zeker kijken
25 Maart, de week voor Wrestlemania. Wat een marketing toch daar bij het WWE...quote:
Ik wil een animatie kijken maar ik weet niet welkequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
25 Maart, de week voor Wrestlemania. Wat een marketing toch daar bij het WWE...
Space pirate, Captain Harlock?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wil een animatie kijken maar ik weet niet welke
Datzelfde had ik ooit met een naaisetje en een kapotte tent.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:25 schreef picodealion het volgende:
Ik heb naast een klein EHBO tasje ook altijd een doosje mee met handige spulletjes. Naald en draad, ducttape, tiewraps, batterijen, zakmes, dat soort dingen. Mijn stiefvader lachte me uit, totdat hij door zijn enige campingstoeltje zakte midden op de steppe en er letterlijk niks anders was om op te zitten dan de grond. Toen was hij opeens heel blij dat ik zijn stoel kon repareren.
Ik neem ook alleen maar het noodzakelijke mee. Maar wel zoals Pico een EHBO-setje, duct-tape en reserve batterijen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:19 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik dacht dat ik erg was.
Tegenwoordig neem ik steeds minder mee.
Nee, niet saai, maar alles is ver uit elkaar en de besneeuwde bergen liggen een half continent van de zee, de interessante dieren zijn bijna allemaal extreem zeldzaam geworden door die k*tchinezen, enz, enz. Onder water is het echter geweldigen ook de plekken met karstverschijnselen en vulkanen zijn erg mooi.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef wyccie het volgende:
Is de natuur in Azië echt zo saai? Ik zie vaak ontzettend mooie foto's van China. Daar wil ik echt nog een maandje rondreizen. Transsiberië Expres misschien.
Een wandeltocht van 2 weken en 180km over Corsica.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Datzelfde had ik ooit met een naaisetje en een kapotte tent.
Vic, wat is GR-20?
Wauw, lijkt me een mooi avontuur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, was een rondreis van zuid afrika naar namibie, botswana en zambia.
Wat leuk, hoe lang heb je er over gedaan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Een wandeltocht van 2 weken en 180km over Corsica.
Cool, echt iets voor mij!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef victorinox het volgende:
Een wandeltocht van 2 weken en 180km over Corsica.
Oh, twee weken dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk, hoe lang heb je er over gedaan?
Ik wist alleen de laatstequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:33 schreef sasquatsch het volgende:
Groen, 2 of 5, Indiaas, Aruba, Blade Runner
En ik heb wel eens gedoken (in de buurt van Barcelona), maar is niet echt iets voor mij.
doe dit even via de pmquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist alleen de laatste![]()
En ik heb geen groen ondergoed, maar dat vind je vast geen ramp
15 dagen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk, hoe lang heb je er over gedaan?
Ja, je bent zeg maar blij als je een keertje een zandpad hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef Lemans24 het volgende:
Zwaarste GR-wandeltocht van Europa, toch?
Oh, ik las dat je geen ondergoed hadquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist alleen de laatste![]()
En ik heb geen groen ondergoed, maar dat vind je vast geen ramp
Wowquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:54 schreef victorinox het volgende:
Ja, je bent zeg maar blij als je een keertje een zandpad hebt.
[ afbeelding ]
Als je gaat moet je wel vroeg in het seizoen gaan, het is een erg drukke wandelroute.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool, echt iets voor mij!
Ik ga zo erg een vriendin meeslepen. We hadden er al over gedacht om eens over de Pyreneeën te gaan, maar dit is ook wel gaaf.
Ik heb eigenlijk alleen maar van die grote oma-onderbroekenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, ik las dat je geen ondergoed had
Waarom mag zij dat niet open op het forum zetten en jij wel?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Robby87 het volgende:
doe dit even via de pm![]()
wyccie heb je ook paars ondergoed?
Sexyquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar van die grote oma-onderbroeken
Mei/juni? Is dat qua weer ook het beste?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef victorinox het volgende:
Als je gaat moet je wel vroeg in het seizoen gaan, het is een erg drukke wandelroute.
Eind mei/begin juni. Dan is het meeste sneeuw weg en zijn de hutten net open.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mei/juni? Is dat qua weer ook het beste?
Het wordt sowieso niet meer dit jaar.
Dan ga je de Cirque de la Solitude erg leuk vinden.quote:Ziet er tof uit. Ik heb klimmen ook wel altijd erg leuk gevonden.
Guilty pleasure. Het is het ook niet waard om te kijken. Oranje is zeer matig.quote:
Eredivisie voetballersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:50 schreef sasquatsch het volgende:
Veel nieuwelingen die nog niet op elkaar ingespeeld zijn.
Dat ik geen anorexia heb?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Robby87 het volgende:
Jeetje wyc.
ik weet niet wat ik hierbij moet denken...
Mijn broertjes en stiefvadet zijn zulke fanaten dat het een beetje afgeeft. Ik vind het stiekem best leuk soms.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Robby87 het volgende:
Pico en voetbal?
Wat een combinatie, zelfs in een snackbar.
spareribs en mandarijnen.quote:
Ook al kom ik er niet vaak en koop ik er nog minder... zou ik dat best willen doen. Maar ik heb niet even ¤100,- liggen om te investeren in Dekker v/d Vegt...quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem mee ... een goed boek.
http://www.polaregaatdoor.nl/dekkervdvegt/
Dat wijf rechtsboven is altijd chagrijnig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem mee ... een goed boek.
http://www.polaregaatdoor.nl/dekkervdvegt/
Welnee, ze kijkt serieus als ze klanten helpt. Tegen mij is ze altijd lief, ik krijg vaak korting.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:36 schreef Robby87 het volgende:
Dat wijf rechtsboven is altijd chagrijnig.
Wat had hij voor ondertitel? Bij mij staat er al niks meer...quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee, ze kijkt serieus als ze klanten helpt. Tegen mij is ze altijd lief, ik krijg vaak korting.
En wat heb jij nou voor ondertitel???
Dyon, 100 euro is voor velen ook best wat geld. Maar ze gaan het maximumbedrag gewoon halen.
Ik dacht dat je bedoelde onder zijn posts. In plaats van onder zijn UI... tja... over die tekst zeg ik maar niksquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:37 schreef wyccie het volgende:
Ze willen zelfstandig door, niet met iemand van buitenaf die er ofwel geen verstand van heeft, ofwel een andere visie heeft.
Dyon, ik zie het nog steeds als ik op zijn UI klik.
Dat is een signature, onder de post.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde onder zijn posts. In plaats van onder zijn UI... tja... over die tekst zeg ik maar niks
Thanx. Ik ben bang dat ik dat morgen weer vergeten ben, maar toch bedanktquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is een signature, onder de post.
Ik ben niet zo goed met ezelsbruggetjes. Anders had ik het kofschip ook wel kunnen onthoudenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef wyccie het volgende:
Heel makkelijk te onthouden.
Robby is zijn 'titel'. Daaronder vind je de ondertitel.
Je zet je handtekening (signature) onderaan een document. In dit geval onder je post.
Ezelsbruggetjes.
Vast en zeker, maar je geeft vaak genoeg commentaar op me dat ik het verkeerd doe. Of niet somsquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:01 schreef wyccie het volgende:
Hier hoef je nauwelijks bij na te denken.
Waar heb jij nou last van? Je d/t-probleem heb ik allang opgegeven en wanneer heb ik daar voor het laatst iets over gezegd? Half jaar tot misschien een jaar terug?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Vast en zeker, maar je geeft vaak genoeg commentaar op me dat ik het verkeerd doe. Of niet soms
Ik zeg alleen dat ik het vast weer ga vergeten...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar heb jij nou last van? Je d/t-probleem heb ik allang opgegeven en wanneer heb ik daar voor het laatst iets over gezegd? Half jaar tot misschien een jaar terug?
Ik geef je nu alleen een ezelsbruggetje, over de ondertitel.
Broese wordt, hopelijk, overgenomen door de oudste boekhandel van de provincie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:37 schreef wyccie het volgende:
Ze willen zelfstandig door, niet met iemand van buitenaf die er ofwel geen verstand van heeft, ofwel een andere visie heeft.
Dyon, ik zie het nog steeds als ik op zijn UI klik.
Niet. De laatste keer dat iedereen zich ergerde aan zijn taal heb ik wijselijk mijn mond gehouden.quote:
Die noem je nu..quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met ezelsbruggetjes. Anders had ik het kofschip ook wel kunnen onthouden
Wanneer heb ik je voor het laatst dan verbeterd? Lang geleden, want ik heb de hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zeg alleen dat ik het vast weer ga vergeten...
Al lang niet meer, al heb je je wel met de discussie bemoeit volgens mij...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer heb ik je voor het laatst dan verbeterd? Lang geleden, want ik heb de hoop al opgegeven.
Dat iemand je zegt dat iets een ondertitel of signature is wil niet zeggen dat je nou alweer iets fout doet. Die slachtofferrol doe jij jezelf aan.
Ja, nog even over die ondertitel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee, ze kijkt serieus als ze klanten helpt. Tegen mij is ze altijd lief, ik krijg vaak korting.
En wat heb jij nou voor ondertitel???
Dyon, 100 euro is voor velen ook best wat geld. Maar ze gaan het maximumbedrag gewoon halen.
Nee, niet weghalen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, nog even over die ondertitel.
Dat slaat niet op mij, zo vol van mezelf ben ik niet. Zal hem wel weghalen voor de misverstanden.
Niets negatiefs bedoeld anders hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Charmant. Jij ook bedankt.
Ik ga in een hoekje zitten huilen.
Moedig hem nou niet aan...quote:
Ik vind het wel bewonderenswaardig dat je zo volhoudend bent...quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Precies.
Laten we verder gaan op de dm.
Als je het wat minder creepy en wanhopig over zou laten komen. Gun ik je alles...quote:
Goed denk ik. Gewoon rustig aanquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:24 schreef Robby87 het volgende:
Hoe gaat het tussen jou en je vriendinnetje Dyon?
Jammer, why not?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Leuk voor je!
Mijn date gaat niet door, helaas.
Samengevat: te lang gewacht.quote:
Hmm... als ze zo makkelijk is...quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Samengevat: te lang gewacht.
Andere internetmatch onverwacht even ontmoet afgelopen weekend, klikte, nog eens gedate, raak.
Dat ze dat dan meteen meldt, vind ik wel vóór haar spreken.
Makkelijk? Het tegenovergestelde, vind ik.quote:
Alleen al vanwege zo'n karaktereigenschap zou ik haar alsnog willen ontmoeten. Ik heb haar al die tijd gewoon precies goed ingeschat, ben ik bang, kon door dat chatten weinig vinden wat me niet leuk leek aan haar. OK, ze heeft geen bruin haar en blauwe ogen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat ook wel netjes van haar.
Een vriendin van me sprak dan gewoon met meerdere mensen af zonder dat zij ervan wisten.
Nee hoor, dat zou wel goed uitkomen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop voor jou dat het met die ander toch niets wordt. Of is dat gemeen om te zeggen?
Nee, nee, nee.quote:
dat sowiesoquote:
Ik zou helemaal niet met een ander hebben gedate... Daarom had ik het over makkelijk. Iemand achter de hand houden...quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Makkelijk? Het tegenovergestelde, vind ik.
Ik zou hetzelfde doen. Als het na twee dates met iemand klikt, voelt het niet prettig om met anderen te gaan daten en mooi weer te gaan spelen.
Heeft ze jou gezegd dat ze tussendoor ook met andere zou afspreken? Of heeft ze je na die 2de date gezegd dat ze ook met een ander heeft afgesproken en het met hem klikte?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Samengevat: te lang gewacht.
Andere internetmatch onverwacht even ontmoet afgelopen weekend, klikte, nog eens gedate, raak.
Dat ze dat dan meteen meldt, vind ik wel vóór haar spreken.
Hey hey, niet je liefje voortrekkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens mij heeft drakin de 5de, want van Keanu Reeves (Dogtroop) ben ik zeker en Johnny Depp (gitarist, weet niet welke band) en Jack Black (Tenacious D) ook wel.
Dat dacht ik ook directquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey hey, niet je liefje voortrekken![]()
ik tel gewoon vanaf de twee die goed gekeurd zijn om Morpheus te helpen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
quote:
I'm just kiddin'quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
ik tel gewoon vanaf de twee die goed gekeurd zijn om Morpheus te helpen.
Weet ik.quote:
Ah, zo bedoel je.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niet met een ander hebben gedate... Daarom had ik het over makkelijk. Iemand achter de hand houden...
Dat laatste. En alles vond plaats tussen het plannen van onze date en nu. Kwestie van juiste plaats en tijd, voor hem.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heeft ze jou gezegd dat ze tussendoor ook met andere zou afspreken? Of heeft ze je na die 2de date gezegd dat ze ook met een ander heeft afgesproken en het met hem klikte?
Dan vind ik d'r dus makkelijk...quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat laatste. En alles vond plaats tussen het plannen van onze date en nu. Kwestie van juiste plaats en tijd, voor hem.
Maar daar hebben we dit magisch oord voorquote:
Wat fijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar daar hebben we dit magisch oord voor
Deed ie dat maar, maar hij is (net als jij soms) veel te veel met de regeltjes bezig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee joh, altijd bij mijquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Deed ie dat maar, maar hij is (net als jij soms) veel te veel met de regeltjes bezig.
Bij jou is dat gewoon vaker nodig, maar zelf kun je er ook best opletten.quote:
Ik bedoelde dat ik juist altijd op de regeltjes letquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij jou is dat gewoon vaker nodig, maar zelf kun je er ook best opletten.
Dat valt me de laatste dagen wel op, ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik juist altijd op de regeltjes let
Das gewoon om de nieuwelingen het een beetje bij te brengen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat valt me de laatste dagen wel op, ja.
Ik stel het ook zeer op prijs als n00bquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das gewoon om de nieuwelingen het een beetje bij te brengen..
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:48 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ik stel het ook zeer op prijs als n00b
Jij wel, anderen minder...quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:48 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ik stel het ook zeer op prijs als n00b
Weet je wel wat ik allemaal tegelijk aan het doen ben?quote:
Nee, maar wil ik dat weten ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je wel wat ik allemaal tegelijk aan het doen ben?
Ik weet niet wat je allemaal wil weten, maar ik bepaal zelf of en wat ik vertel.quote:
Ja dat is waar. Maar je liefje is vast blij met het puntquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal wil weten, maar ik bepaal zelf of en wat ik vertel.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:01 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar je liefje is vast blij met het punt
Goed!quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Morpheus, ik ken jouw ogen ergens van... Is dat PITT?
Greetings earthlings... We have now taken over your radio...quote:
wat is dit voor sektequote:Op donderdag 6 maart 2014 18:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Greetings earthlings... We have now taken over your radio...
It's a magical place. Tahitiquote:
quote:
Ze heeft iemand ontmoet waar ze zich goed bij voelt en waar ze nu mee aan het daten is, maar wil ook nog wat met jou drinken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:48 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ga nog wel wat drinken met d'r. Als je elkaar nog nooit hebt gezien, voelt dat eigenlijk heel normaal.
Je begrijpt dan vast niet goed hoe enorm tactvol ik over de chat benquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze heeft iemand ontmoet waar ze zich goed bij voelt en waar ze nu mee aan het daten is, maar wil ook nog wat met jou drinken?
Dat begrijp ik niet goed.
Hmja, ik vind het toch niet zo netjes tegenover die andere gast. Want jullie zijn elkaar tegengekomen via een datingsite, zijn met elkaar aan de praat geraakt omdat er beiderzijds interesse was en jullie voelen je tot elkaar aangetrokken (voor zover dat gaat zonder elkaar te hebben ontmoetquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je begrijpt dan vast niet goed hoe enorm tactvol ik over de chat ben
Maar serieus, als er van beide kanten geen verwachtingen zijn en als er heel veel leuke gespreksonderwerpen zijn, wat maakt het dan uit? Beiden toch wel benieuwd wie we zijn, uiteraard.
Ik ga me niet opstellen als relatiemateriaal nu, dus het zal een ander soort ontmoeting zijn dan een date via een relatiesite. Het hele flirten en letten op lichaamstaal hoeft niet nu. Gewoon wat praten en drinken, heus. Maak je maar geen zorgen, ik vertrouw mezelf sowieso.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu kun je wel zeggen dat er geen verwachtingen zijn, maar wat is dan de insteek van de ontmoeting? Stiekem hoop je misschien dat zij jou toch leuker vindt dan hem, en zij hoopt misschien dat jij leuker bent dan dat hij is.
Oh, ik maak me geen zorgen hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ga me niet opstellen als relatiemateriaal nu, dus het zal een ander soort ontmoeting zijn dan een date via een relatiesite. Het hele flirten en letten op lichaamstaal hoeft niet nu. Gewoon wat praten en drinken, heus. Maak je maar geen zorgen, ik vertrouw mezelf sowieso.
Ze zegt het nu omdat het klikt. Als ze eerlijk was geweest had ze van te voren gezegd dat ze met een ander op date ging. Nu is het meer van wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
Pfff, dat zouden uitspraken van mij kunnen zijn, van vroeger.
Het is het internet, daar gooi je meerdere lijntjes uit, sommigen zelfs tientallen. Ik zie dit niet als 'achter de hand houden', dat is het pas als je niks zegt.
Ja, en anders is het ienemine mutte.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze zegt het nu omdat het klikt. Als ze eerlijk was geweest had ze van te voren gezegd dat ze met een ander op date ging. Nu is het meer van wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Geloof me, de seriële daters zijn in de minderheid.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja maar nu heeft ze toch iemand ontmoet met wie het klikt en waar ze verder mee wil daten? Dat is een stap verder dan met tientallen mensen chatten.
Hey, als het een meisje wordt waarmee ik naar concerten kan ofzo, dan zou ik al heel blij zijn. Zo snel al een relatie, met een beetje klooien in een app, zou ook weer té makkelijk zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Okee, dat zal best.
Ik hou het gewoon bij mijn eigen enige internet date
Ik gooi altijd een heel groot net uit, mag dat ook?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
Het is het internet, daar gooi je meerdere lijntjes uit, sommigen zelfs tientallen.
Vang je er nog wat mee?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik gooi altijd een heel groot net uit, mag dat ook?
Tja, als dit het net is...quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Alleen maar viswijven, zoals wyccie, die niet willen happen.
Dat is de gemakzucht van de mens tegenwoordig... kom op, je hebt er aan 1 genoeg en je bent nog jong. Waarom moet je er met 10 tegelijk bezig zijn. Dan weet je zeker dat ze allemaal nooit zullen lukken..quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
Het is het internet, daar gooi je meerdere lijntjes uit, sommigen zelfs tientallen. Ik zie dit niet als 'achter de hand houden', dat is het pas als je niks zegt.
Ik 1 keer... ik vond het walgelijk om dat beest van de haak af te krijgen... vies glad glibberig beest. Bahquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een vis gevangen, ja.
Wel als het aan een vishaak hangt en schubben heeft...quote:
Je lijkt me vriendin wel, die wilde me ook alleen een kus op mijn wang gevenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:06 schreef picodealion het volgende:
Kus op je wang en sorry voor het haakje
Wat een vriendelijke omschrijving... maar neequote:
Je lacht me toch niet uit he...quote:
Het kan snel gaan hier...quote:
Ik merk hetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je lacht me toch niet uit he...
[..]
Het kan snel gaan hier...
Heb je het er überhaupt wel met haar over gehad?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een vriendelijke omschrijving... maar nee
Ik was er met één tegelijk bezig. Min of meer, want er zijn altijd vrouwen die zich opdringen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is de gemakzucht van de mens tegenwoordig... kom op, je hebt er aan 1 genoeg en je bent nog jong. Waarom moet je er met 10 tegelijk bezig zijn. Dan weet je zeker dat ze allemaal nooit zullen lukken..
Wel gezoend?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, niet over gesproken...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je het er überhaupt wel met haar over gehad?
En dan bedoel ik niet dat je moet vragen wanneer het ervan komt, want dan voelt ze zich misschien onder druk gezet, maar bijvoorbeeld of ze al eens seks heeft gehad. Ik kan me namelijk herinneren dat je erop hintte dat ze maagd is. (En je durfde het woord niet eens te zeggen, maar het is niets om je voor te schamen.)
Ja hoor...quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het zo vreemd....quote:
Na zolang?quote:
Waar gaat de wereld naar toe als je binnen 2 maanden in een relatie al met elkaar naar bed "moet" zijn geweest...quote:
Ja, ongeveer. Iets langer... nog 11 dagen dan is het 2 maandenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef drakin het volgende:
Het is toch officieel nu nog maar 1,5 maand ofzo? Dus zo lang is het nog niet.
Ik hanteer een maand opzegtermijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar gaat de wereld naar toe als je binnen 2 maanden in een relatie al met elkaar naar bed "moet" zijn geweest...
[..]
Ja, ongeveer. Iets langer... nog 11 dagen dan is het 2 maanden
Wat? Als het binnen een maand niet is gebeurd, dan kap je de relatie af?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat? Als het binnen een maand niet is gebeurd, dan kap je de relatie af?
Ieder z'n dingquote:
Ik gun je alle liefde van de wereld lieve dyonquote:
Dat vind ik aardig van jequote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gun je alle liefde van de wereld lieve dyon
Compliceerd... Ik ben niet verliefd op haarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik aardig van je
Hoe is het met je nieuwe/ex vriendin?
wat dan wel?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Compliceerd... Ik ben niet verliefd op haar
Wat is de opzegtermijn voor verliefd zijn?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Compliceerd... Ik ben niet verliefd op haar
Aandacht is leuk, sex is leuk, maar er mist wat...quote:
Das een goeiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is de opzegtermijn voor verliefd zijn?
En dus hou je d'r weer aan het lijntje?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aandacht is leuk, sex is leuk, maar er mist wat...
Dat zegt hij ja, player dat het is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dus hou je d'r weer aan het lijntje?
Dat is aan haar om te bepalen. We kunnen samen lachen, gieren en brullen, maar verliefd? Nee... en dat weet ze ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dus hou je d'r weer aan het lijntje?
Als het wederzijds is wel ja. Zo niet, dan is het slopend. Maar word het de laatste jaren sowieso moeilijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:27 schreef drakin het volgende:
Misschien komt dat nog wel, want verliefd is wel een heerlijk gevoel als je dat hebt voor iemand.
Nee, als er bij 1 van de 2 partijen gevoelens zijn, is het eigenlijk niet goedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als het wederzijds is wel ja. Zo niet, dan is het slopend. Maar word het de laatste jaren sowieso moeilijk.
In een relatie moet je er toch over kunnen praten? Gewoon vrijblijvend. Je zult toch best wel benieuwd zijn hoe zij erover denkt? Misschien wil ze geen seks voor het huwelijk, dan weet je dat ook.quote:
Tsja, als jij een 'relatie' hebt zonder dat je verliefd bent ... gaat het je dus eigenlijk vooral om de seks. Dan snap ik dat je niet een maand wilt wachten.quote:
Jammer, maar nu weet je zeker dat ze jou niet als reserve wil zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:52 schreef Lemans24 het volgende:
Laatste update dan: mijn niet-date afspraak voor morgen is weer gecanceld. Ze had er toch geen behoefte aan. Tja, vrouwen...
Dat is waar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer, maar nu weet je zeker dat ze jou niet als reserve wil zien.
Dat lijkt me stug. Ik weet dat ze het met d'r ex geprobeerd heeft... Dan zal ze nu niet opeens tot het huwelijk willen gaan wachten... lijkt mij tenminstequote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
In een relatie moet je er toch over kunnen praten? Gewoon vrijblijvend. Je zult toch best wel benieuwd zijn hoe zij erover denkt? Misschien wil ze geen seks voor het huwelijk, dan weet je dat ook.
Nee, niet echt speeddaten, lijkt me niks.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:09 schreef wyccie het volgende:
Maarreh, je wilde dus ook al gaan speeddaten? Toch hard op zoek, hè.
Ja, ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand die verstand heeft van belastingen en zo?
Lijkt jou ... dus je weet het niet. Praat eens met haar. Misschien wil ze wel, maar durft ze niet omdat ze maagd is en niet goed weet wat ze moet doen. Als je dat weet, kun je daar rekening mee houden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat lijkt me stug. Ik weet dat ze het met d'r ex geprobeerd heeft... Dan zal ze nu niet opeens tot het huwelijk willen gaan wachten... lijkt mij tenminste
Oh, jullie 'speeddate' bedoel je. Ik snap het.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:13 schreef Lemans24 het volgende:
Nee, niet echt speeddaten, lijkt me niks.
Er was twee weken geleden een kans om haar een paar minuten te spreken, in een druk café, omdat we beiden in de buurt waren. Maar niet gedaan toen.
Alleen over het deel van het jaarsalaris boven de 56.532 euro. Bij je aangifte over 2014 krijg je dus waarschijnlijk terug.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Wanneer is het normaal dat je 52% loonbelasting betaald? Is dat alleen als je boven een bepaald jaar salaris uitkomt, of heeft dat ook met het aantal banen te maken dat je hebt?
Heel fijn dat ik terugkrijg... maar daardoor moet het deze maand dus wel doen met maar 670 euro...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Alleen over het deel van het jaarsalaris boven de 56.532 euro. Bij je aangifte over 2014 krijg je dus waarschijnlijk terug.
Je kúnt ook een nieuw loonbelastingformulier invullen en daarop aangeven dat je geen andere baan hebt. Dan betaal je nauwelijks belasting, maar moet je eventueel terugbetalen later.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heel fijn dat ik terugkrijg... maar daardoor moet het deze maand dus wel doen met maar 670 euro...
Ik heb 2 banen. En bij de 1 word er nauwelijks ingehouden. Dus ik snap wel dat er bij mijn 2de baan ingehouden word. Maar ik dacht dat dat maar 1/3 ongeveer was... Niet de helft. Het is best zuur om maar 670 te krijgen voor 128 uur werken..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je kúnt ook een nieuw loonbelastingformulier invullen en daarop aangeven dat je geen andere baan hebt. Dan betaal je nauwelijks belasting, maar moet je eventueel terugbetalen later.
Nee, 400...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel raar dat ze meteen zoveel inhouden?![]()
670 is trouwens meer dan dat ik heb per maand, je overleeft het weltenzij je huur al 700 euro is ofzo.
Ik zou in de goot belanden, mijn huur is 666 euro.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel raar dat ze meteen zoveel inhouden?![]()
670 is trouwens meer dan dat ik heb per maand, je overleeft het weltenzij je huur al 700 euro is ofzo.
Rekenwonderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog 270 euro over voor de rest.
True... zorgverzekering. 120, gas en licht 70, auto 40, upc 90, mobiel 40...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog 270 euro over voor de rest.
Gewoon de huur betalen en thuis verhongeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou in de goot belanden, mijn huur is 666 euro.
Oei, dat wordt wel krap danquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
True... zorgverzekering. 120, gas en licht 70, auto 40, upc 90, mobiel 40...
Gas, water, licht, zorgpremie, verzekeringen, mobiel abonnement.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Gewoon de huur betalen en thuis verhongeren.
En dan leef je verder alleen op water?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
True... zorgverzekering. 120, gas en licht 70, auto 40, upc 90, mobiel 40...
Pfoe, blij dat ik dat allemaal niet meer hoef te betalen. Sinds ik alleen woon heb ik veel minder uitgaven dan toen ik samenwoonde. Ik heb van dat rijtje alleen een ziekteverzekering.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gas, water, licht, zorgpremie, verzekeringen, mobiel abonnement.
0 en 80,25quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:39 schreef wyccie het volgende:
Dyon, mobiel abonnement kan toch goedkoper? Zorgverzekering ook.
Ik betaal resp. 16,75 en 92 euro.
O, zorgverzekering is ook 10 goedkoper dan ik zeiquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:39 schreef wyccie het volgende:
Dyon, mobiel abonnement kan toch goedkoper? Zorgverzekering ook.
Ik betaal resp. 16,75 en 92 euro.
Heb ik allemaal niet joh. Telefoon gewoon prepaid.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:41 schreef wyccie het volgende:
Wie betaalt jouw telefoonabonnement, inboedel- uitvaart- en aansprakelijkheidsverzekering, Njos?
Het slaat ook nergens op, aangezien het onmogelijk is dat je in de 52% schijf terechtkomt en je het toch weer terugkrijgt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb 2 banen. En bij de 1 word er nauwelijks ingehouden. Dus ik snap wel dat er bij mijn 2de baan ingehouden word. Maar ik dacht dat dat maar 1/3 ongeveer was... Niet de helft. Het is best zuur om maar 670 te krijgen voor 128 uur werken..
Bel je prepaid of laat jij je altijd bellen door de ander?quote:
En dan nog zo goedkoop? Enige dat ik aanvullend heb is tandarts geloof ik. En ik speel nog vals doordat ik collectiviteitskorting krijg (waar ik dus eigenlijk geen recht meer op hebquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bel je prepaid of laat jij je altijd bellen door de ander?
Ik heb een aanvullend pakket vanwege lenzen, inlegzolen en fysiotherapie.
Dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zijn de enige 2 dingen die ik echt voor me zelf heb (telefoon en upc)
pas over anderhalf jaar ofzo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.
Wanneer loopt je telefoonabonnement af? Daarna kun je naar Sim only of niet?
Prepaid inderdaad. En ik laat me vaker bellen, dan ik zelf bel ja. Daarnaast de lange gesprekken over Skype.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bel je prepaid of laat jij je altijd bellen door de ander?
Oh ja, de tandarts heb ik er ook bij zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:44 schreef dyonvbaal het volgende:
En dan nog zo goedkoop? Enige dat ik aanvullend heb is tandarts geloof ik. En ik speel nog vals doordat ik collectiviteitskorting krijg (waar ik dus eigenlijk geen recht meer op heb)
Weet niet, waar heb je dat voor nodig?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Is een aansprakelijkheidsverzekering niet handig om te hebben?
Ah, dat is jammer. Maar je zit maar kort even wat krapper.quote:
Heb je een hond of een wapen, dan is een aansprakelijkheidsverzekering verplicht in Nederland. In België niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet, waar heb je dat voor nodig?
Mijn hond heeft een keer met een andere hond gevochten en toen moest ik de hechtingen betalen voor die ander. In dat geval was het misschien handig geweest om een verzekering te hebben maar dat hadden ze waarschijnlijk toch niet terugbetaald.
10 euro per maand meestal, soms een maandje niet als ik nog wat over heb en krap bij kas zit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:49 schreef wyccie het volgende:
Lemans en Njos, hoeveel zijn jullie kwijt aan Prepaid?
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heb je een hond of een wapen, dan is een aansprakelijkheidsverzekering verplicht in Nederland. In België niet?
Maar ik vind het niet erg om "krap" te zitten. Ik ben gewend om met een 750 tot 850 rond te komen. Maar deze (en komende) maand, haal ik de 700 dus niet eens... dat is best vervelend...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer. Maar je zit maar kort even wat krapper.
Ik ga ook over naar Sim Only als mijn abonnement is afgelopen, denk ik.
Stoere praat. Je bent FF niet... Die had er toch 1?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik hem maar snel inleveren.
Hooguit 5 euro per maand.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan er zo snel niks over vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heb je een hond of een wapen, dan is een aansprakelijkheidsverzekering verplicht in Nederland. In België niet?
Jij hebt geen wapen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik hem maar snel inleveren.
Sim Only bij Hollands nieuwe is 8 euro per maand met 275 minuten/sms/Mb. Die neem ik wanneer het kan, want dan heb je ook de zekerheid dat je nog altijd kan bellen of internetten als je tegoed op is en je niet meteen nieuw tegoed kunt halen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:50 schreef Njosnavelin het volgende:
10 euro per maand meestal, soms een maandje niet als ik nog wat over heb en krap bij kas zit.
Oja, dat heeft mijn broertje ook. Ik zit bij mobile vikings, bestaat nu ook in NL geloof ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sim Only bij Hollands nieuwe is 8 euro per maand met 275 minuten/sms/Mb. Die neem ik wanneer het kan, want dan heb je ook de zekerheid dat je nog altijd kan bellen of internetten als je tegoed op is en je niet meteen nieuw tegoed kunt halen.
Oh, een aansprakelijkheidsverzekering is nooit verplicht. Een WA-verzekering soms:quote:
quote:In Nederland is een WA - verzekering wettelijk verplicht voor de houder van een motorrijtuig, voor jagers en voor exploitanten van kerncentrales.
Gaat dit over mij?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:06 schreef Lemans24 het volgende:
Kun je ook bij de belasting opgeven.
Bij de 'niet-aftrekbare kosten'. Nuttig hè...
Niks om je om te schamen. Ik kan ook niet met geld om gaan. Hoe meer ik verdien, hoe meer ik uit geefquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:19 schreef picodealion het volgende:
Ik schaam me een beetje dat ik elke maand door mijn geld heen ben, als ik dit zo zie. Ik kan echt slecht met geld omgaan.
En wat is dan het verschil tussen die 2?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oh, een aansprakelijkheidsverzekering is nooit verplicht. Een WA-verzekering soms:
[..]
Maar waarom moet ik het aangeven als het niet-aftrekbaar is? Ik heb geen inkomen dus betaal ook geen belasting.quote:
Weet dat mythologische beest dat al? Is hij niet bang dat jij em afslacht voor de prijs die er op zijn nooit eerder gevonden hoofd staat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:30 schreef drakin het volgende:
Ik heb meerdere wapens in huis en ga er soms ook mee over straat. Wel goed verstopt want ik heb ze niet om stoer te doen.
Pas maar op met wat je zegt, voor je het weet staat de popo voor je deur.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:30 schreef drakin het volgende:
Ik heb meerdere wapens in huis en ga er soms ook mee over straat. Wel goed verstopt want ik heb ze niet om stoer te doen.
Dat heb ik ook nog steeds. Ik heb een enorm gat in de hand. Vooral wat betreft schoenen, kleren, eten en cadeautjes. Daarom probeer ik de rest zo goedkoop mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:19 schreef picodealion het volgende:
Ik schaam me een beetje dat ik elke maand door mijn geld heen ben, als ik dit zo zie. Ik kan echt slecht met geld omgaan.
Ja precies. Als ik zie met hoeveel ik rond moest komen toen ik studeerde (en dat ook best ging, hier en daar een keertje bijlenen) en hoeveel ik nu te besteden heb is dat wel duidelijk. Ik pas mijn levensstijl gewoon aan aan de omstandigheden. Ik ben allang blij dat ik sinds kort gewoon automatisch wat naar mijn spaar overmaak, dan verdwijnt tenminste niet alles.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog steeds. Ik heb een enorm gat in de hand. Vooral wat betreft schoenen, kleren, eten en cadeautjes. Daarom probeer ik de rest zo goedkoop mogelijk te houden.
Ik heb nu een ruim inkomen, maar vorige maand heb ik niks naar mijn spaarrekening overgemaakt.
Je geeft het ook makkelijker uit als je er meer van hebt.
Dat de WA juridisch verplicht gesteld kan worden. (wettelijke aansprakelijkheidsverzekering)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:29 schreef drakin het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil tussen die 2?
Het staat bij bedrijfskosten, voor ZZP'ers e.d. Waarom iemand het zou opgeven, ik zou het niet weten. Lijkt me volledig nutteloos.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar waarom moet ik het aangeven als het niet-aftrekbaar is? Ik heb geen inkomen dus betaal ook geen belasting.
Ja en neequote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet dat mythologische beest dat al? Is hij niet bang dat jij em afslacht voor de prijs die er op zijn nooit eerder gevonden hoofd staat?
Ja dat weet hij. En wat voor mythologisch wezen ben ik dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet dat mythologische beest dat al? Is hij niet bang dat jij em afslacht voor de prijs die er op zijn nooit eerder gevonden hoofd staat?
Oh lol, dacht dat je bedoelde dat ik.dat zou moeten doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het staat bij bedrijfskosten, voor ZZP'ers e.d. Waarom iemand het zou opgeven, ik zou het niet weten. Lijkt me volledig nutteloos.
Het is allemaal legaal wapentuig, dus ze doen maar. En bij het vervoeren mogen ze ook rustig checken of ik me aan de voorgeschreven regeltjes houd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt, voor je het weet staat de popo voor je deur.
Wat moet ik me bij legaal wapentuig voorstellen? Een pen ofzo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is allemaal legaal wapentuig, dus ze doen maar. En bij het vervoeren mogen ze ook rustig checken of ik me aan de voorgeschreven regeltjes houd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |