quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Zou je niet een nieuwe vraag stellen?quote:
Ik heb naast een klein EHBO tasje ook altijd een doosje mee met handige spulletjes. Naald en draad, ducttape, tiewraps, batterijen, zakmes, dat soort dingen. Mijn stiefvader lachte me uit, totdat hij door zijn enige campingstoeltje zakte midden op de steppe en er letterlijk niks anders was om op te zitten dan de grond. Toen was hij opeens heel blij dat ik zijn stoel kon reparerenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:19 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik dacht dat ik erg was.
Tegenwoordig neem ik steeds minder mee.
Ik durf trouwens ook niks in/onder water.
Dat had ik wel verwachtquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wist al dat die er aan zat te komen Sands. En ik ga em zeker kijken
25 Maart, de week voor Wrestlemania. Wat een marketing toch daar bij het WWE...quote:
Ik wil een animatie kijken maar ik weet niet welkequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
25 Maart, de week voor Wrestlemania. Wat een marketing toch daar bij het WWE...
Space pirate, Captain Harlock?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wil een animatie kijken maar ik weet niet welke
Datzelfde had ik ooit met een naaisetje en een kapotte tent.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:25 schreef picodealion het volgende:
Ik heb naast een klein EHBO tasje ook altijd een doosje mee met handige spulletjes. Naald en draad, ducttape, tiewraps, batterijen, zakmes, dat soort dingen. Mijn stiefvader lachte me uit, totdat hij door zijn enige campingstoeltje zakte midden op de steppe en er letterlijk niks anders was om op te zitten dan de grond. Toen was hij opeens heel blij dat ik zijn stoel kon repareren.
Ik neem ook alleen maar het noodzakelijke mee. Maar wel zoals Pico een EHBO-setje, duct-tape en reserve batterijen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:19 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik dacht dat ik erg was.
Tegenwoordig neem ik steeds minder mee.
Nee, niet saai, maar alles is ver uit elkaar en de besneeuwde bergen liggen een half continent van de zee, de interessante dieren zijn bijna allemaal extreem zeldzaam geworden door die k*tchinezen, enz, enz. Onder water is het echter geweldigen ook de plekken met karstverschijnselen en vulkanen zijn erg mooi.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef wyccie het volgende:
Is de natuur in Azië echt zo saai? Ik zie vaak ontzettend mooie foto's van China. Daar wil ik echt nog een maandje rondreizen. Transsiberië Expres misschien.
Een wandeltocht van 2 weken en 180km over Corsica.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Datzelfde had ik ooit met een naaisetje en een kapotte tent.
Vic, wat is GR-20?
Wauw, lijkt me een mooi avontuur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, was een rondreis van zuid afrika naar namibie, botswana en zambia.
Wat leuk, hoe lang heb je er over gedaan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Een wandeltocht van 2 weken en 180km over Corsica.
Cool, echt iets voor mij!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef victorinox het volgende:
Een wandeltocht van 2 weken en 180km over Corsica.
Oh, twee weken dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk, hoe lang heb je er over gedaan?
Ik wist alleen de laatstequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:33 schreef sasquatsch het volgende:
Groen, 2 of 5, Indiaas, Aruba, Blade Runner
En ik heb wel eens gedoken (in de buurt van Barcelona), maar is niet echt iets voor mij.
doe dit even via de pmquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist alleen de laatste![]()
En ik heb geen groen ondergoed, maar dat vind je vast geen ramp
15 dagen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk, hoe lang heb je er over gedaan?
Ja, je bent zeg maar blij als je een keertje een zandpad hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef Lemans24 het volgende:
Zwaarste GR-wandeltocht van Europa, toch?
Oh, ik las dat je geen ondergoed hadquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist alleen de laatste![]()
En ik heb geen groen ondergoed, maar dat vind je vast geen ramp
Wowquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:54 schreef victorinox het volgende:
Ja, je bent zeg maar blij als je een keertje een zandpad hebt.
[ afbeelding ]
Als je gaat moet je wel vroeg in het seizoen gaan, het is een erg drukke wandelroute.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool, echt iets voor mij!
Ik ga zo erg een vriendin meeslepen. We hadden er al over gedacht om eens over de Pyreneeën te gaan, maar dit is ook wel gaaf.
Ik heb eigenlijk alleen maar van die grote oma-onderbroekenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, ik las dat je geen ondergoed had
Waarom mag zij dat niet open op het forum zetten en jij wel?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Robby87 het volgende:
doe dit even via de pm![]()
wyccie heb je ook paars ondergoed?
Sexyquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar van die grote oma-onderbroeken
Mei/juni? Is dat qua weer ook het beste?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef victorinox het volgende:
Als je gaat moet je wel vroeg in het seizoen gaan, het is een erg drukke wandelroute.
Eind mei/begin juni. Dan is het meeste sneeuw weg en zijn de hutten net open.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mei/juni? Is dat qua weer ook het beste?
Het wordt sowieso niet meer dit jaar.
Dan ga je de Cirque de la Solitude erg leuk vinden.quote:Ziet er tof uit. Ik heb klimmen ook wel altijd erg leuk gevonden.
Guilty pleasure. Het is het ook niet waard om te kijken. Oranje is zeer matig.quote:
Eredivisie voetballersquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:50 schreef sasquatsch het volgende:
Veel nieuwelingen die nog niet op elkaar ingespeeld zijn.
Dat ik geen anorexia heb?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Robby87 het volgende:
Jeetje wyc.
ik weet niet wat ik hierbij moet denken...
Mijn broertjes en stiefvadet zijn zulke fanaten dat het een beetje afgeeft. Ik vind het stiekem best leuk soms.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Robby87 het volgende:
Pico en voetbal?
Wat een combinatie, zelfs in een snackbar.
spareribs en mandarijnen.quote:
Ook al kom ik er niet vaak en koop ik er nog minder... zou ik dat best willen doen. Maar ik heb niet even ¤100,- liggen om te investeren in Dekker v/d Vegt...quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem mee ... een goed boek.
http://www.polaregaatdoor.nl/dekkervdvegt/
Dat wijf rechtsboven is altijd chagrijnig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem mee ... een goed boek.
http://www.polaregaatdoor.nl/dekkervdvegt/
Welnee, ze kijkt serieus als ze klanten helpt. Tegen mij is ze altijd lief, ik krijg vaak korting.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:36 schreef Robby87 het volgende:
Dat wijf rechtsboven is altijd chagrijnig.
Wat had hij voor ondertitel? Bij mij staat er al niks meer...quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee, ze kijkt serieus als ze klanten helpt. Tegen mij is ze altijd lief, ik krijg vaak korting.
En wat heb jij nou voor ondertitel???
Dyon, 100 euro is voor velen ook best wat geld. Maar ze gaan het maximumbedrag gewoon halen.
Ik dacht dat je bedoelde onder zijn posts. In plaats van onder zijn UI... tja... over die tekst zeg ik maar niksquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:37 schreef wyccie het volgende:
Ze willen zelfstandig door, niet met iemand van buitenaf die er ofwel geen verstand van heeft, ofwel een andere visie heeft.
Dyon, ik zie het nog steeds als ik op zijn UI klik.
Dat is een signature, onder de post.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde onder zijn posts. In plaats van onder zijn UI... tja... over die tekst zeg ik maar niks
Thanx. Ik ben bang dat ik dat morgen weer vergeten ben, maar toch bedanktquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is een signature, onder de post.
Ik ben niet zo goed met ezelsbruggetjes. Anders had ik het kofschip ook wel kunnen onthoudenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef wyccie het volgende:
Heel makkelijk te onthouden.
Robby is zijn 'titel'. Daaronder vind je de ondertitel.
Je zet je handtekening (signature) onderaan een document. In dit geval onder je post.
Ezelsbruggetjes.
Vast en zeker, maar je geeft vaak genoeg commentaar op me dat ik het verkeerd doe. Of niet somsquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:01 schreef wyccie het volgende:
Hier hoef je nauwelijks bij na te denken.
Waar heb jij nou last van? Je d/t-probleem heb ik allang opgegeven en wanneer heb ik daar voor het laatst iets over gezegd? Half jaar tot misschien een jaar terug?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Vast en zeker, maar je geeft vaak genoeg commentaar op me dat ik het verkeerd doe. Of niet soms
Ik zeg alleen dat ik het vast weer ga vergeten...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar heb jij nou last van? Je d/t-probleem heb ik allang opgegeven en wanneer heb ik daar voor het laatst iets over gezegd? Half jaar tot misschien een jaar terug?
Ik geef je nu alleen een ezelsbruggetje, over de ondertitel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |