Het verhaal vind ik niet zo uniek.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In Shawshank heb ik ze niet kunnen ontdekken. Alles aan die film is uniek: Het verhaal, de dialogen, de perfecte casting, de perfecte locatie en een werkelijk fantastische einde
Geen film die me zó een goed gevoel kan geven als Shawshank
KUT!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik heb net nog een traantje moeten wegpinken bij How I met your Mother of all things
wat?quote:
Aflevering van vandaag moet ik nog downloaden.quote:
doen, beste in lange tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aflevering van vandaag moet ik nog downloaden.
Wilden we van het weekend in het filmhuis zien, maar vanwege een technische storing ging dat niet door. Dus toen hebben we Her gekeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef Robby87 het volgende:
En Nebraska iemand?
Dat vind ik zo'n lieve film
Hoe was ie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wilden we van het weekend in het filmhuis zien, maar vanwege een technische storing ging dat niet door. Dus toen hebben we Her gekeken.
Maar toch een Oscarquote:
Apart, maar wel leuk. Wilde die film sowieso wel zien, nadat ik Scarlet Johanson over de film heb horen praten in een talkshow.quote:
Dat zijn rollen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
En mag ik zeggen dat ik American Hustle niet zo boeiend vind?
En Jeniffer Lawrance is een bitch. Ik kan er niks aan doen, dat heb ik al sinds The Hunger Games, en dat ging verder in Silver lining.
Ik vind haar een ontzettend lekker ding, maar haar rollen staan mij niet aan op een 1 of ander manier...quote:
Gevat, direct en zelfverzekerd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:17 schreef wyccie het volgende:
Is het ook niet de oogopslag? Ze kan soms heel bitchy kijken, iets arrogant ook.
Smaken verschillen...quote:
Ik vind er ook niks aan... Moet nog een stuk kijken, kon er niet voor wakker blijven gisteravond.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
En mag ik zeggen dat ik American Hustle niet zo boeiend vind?
En Jeniffer Lawrance is een bitch. Ik kan er niks aan doen, dat heb ik al sinds The Hunger Games, en dat ging verder in Silver lining.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:17 schreef wyccie het volgende:
Kleur vind ik lastig. Groen of rood, paars kan ook.
4
Eten vind ik ook lastig, ik vind heel veel lekker, voornamelijk Aziatisch.
Vakantie weet ik ook niet. Ik ben ook niet zo veel op vakantie geweest.
A Clockwork Orange.
Dat moet je helemaal zelf weten. Jij bent de vragensteller. Ik zeg alleen dat het volgens de regels eigenlijk niet magquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:57 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Als je niet weet dat de film die gevraagd werd Phantoms was en je moet dan ook weten dat Ben Affleck in die film speelt, en die hint is nergens gegeven, zonder die kennis slaat dit filmpje ook nergens op. Ik vind het dus gewoon goed
Fijn dan maar een zeikerd. Maar regels zijn regels... Opzoeken mag niet en als je eerst een filmpje opzoekt om dat als antwoord te gebruiken. Dan doe je iets wat volgens de regels niet mag...quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Je bent wel een zeikerd. Ik wist dat het Phantoms was en moest gelijk denken aan dit stukje uit Jay & Silent Bob Strike Back (de film die me Phantoms heeft doen kijken). Het leek me wel grappig om dmv deze video de vraag te beantwoorden, maar bij sommige mensen is de humor ver te zoeken, geloof ik. Prima hoor, ik zal voortaan wel zonder poespas antwoorden.
Ik ben het hier helemaal mee eens en niet dat het met opzoeken te maken heeft maar met dat de film gewoon gegeven wordt. Exact op dat tijdspunt wordt Phantoms gezegd. Dus dan wordt je het antwoord gewoon gegeven en dan gaat het niet meer om een quiz vind ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fijn dan maar een zeikerd. Maar regels zijn regels... Opzoeken mag niet en als je eerst een filmpje opzoekt om dat als antwoord te gebruiken. Dan doe je iets wat volgens de regels niet mag...
Ja, was een rondreis van zuid afrika naar namibie, botswana en zambia.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben jij in zuid-afrika geweest, robby? Of is dat meer je droomvakantie ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |