ditquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:38 schreef wyccie het volgende:
Op die manier zou je zelfs Michelle Obama erin kunnen morfen.
Maar ik vind haar nog steeds niet op MJ lijken. Gewoon een mooie dame zonder gekkigheid, operaties of botox. Iemand die mooi ouder wordt.
Rood, 2, Roti, Malgrat de Mar, The Shawshank Redemptionquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is geen gokspel.
En jij, FF? Jouw lievelingsrijtje?
verbaast mij ookquote:
Nee, The Shawshank Redemption is de enige film waar ik geen fout kan ontdekken. Limitless zit niet eens in mijn top 10quote:
ik heb hem 2 keer gezienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:33 schreef wyccie het volgende:
Hoe vaak heb je Shawshank dan gezien, FF?
Jij, DF?
Een keertje of 5. Valt wel mee eigenlijk. Ik kan meer dan 10 films opnoemen die ik vaker heb gezien.quote:
Ik ben over mijn Limitless obsessie heen.quote:
oh,quote:
Haha, geen fout.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, The Shawshank Redemption is de enige film waar ik geen fout kan ontdekken. Limitless zit niet eens in mijn top 10
zo spelt men standaard mijn naam fout bij de creditsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, geen fout.
In elke film zitten fouten, en veel ook.
geef er niks om. Ik vind paars een mooie kleur en ik huil bij zielige filmsquote:
Als wat, best boy?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zo spelt men standaard mijn naam fout bij de credits
varieert, soms heb ik kramp en ben ik key gripquote:
In Shawshank heb ik ze niet kunnen ontdekken. Alles aan die film is uniek: Het verhaal, de dialogen, de perfecte casting, de perfecte locatie en een werkelijk fantastische eindequote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, geen fout.
In elke film zitten fouten, en veel ook.
ik heb net nog een traantje moeten wegpinken bij How I met your Mother of all thingsquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
geef er niks om. Ik vind paars een mooie kleur en ik huil bij zielige films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |