Mijn broertjes en stiefvadet zijn zulke fanaten dat het een beetje afgeeft. Ik vind het stiekem best leuk soms.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:30 schreef Robby87 het volgende:
Pico en voetbal?
Wat een combinatie, zelfs in een snackbar.
spareribs en mandarijnen.quote:
Ook al kom ik er niet vaak en koop ik er nog minder... zou ik dat best willen doen. Maar ik heb niet even ¤100,- liggen om te investeren in Dekker v/d Vegt...quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem mee ... een goed boek.
http://www.polaregaatdoor.nl/dekkervdvegt/
Dat wijf rechtsboven is altijd chagrijnig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem mee ... een goed boek.
http://www.polaregaatdoor.nl/dekkervdvegt/
Welnee, ze kijkt serieus als ze klanten helpt. Tegen mij is ze altijd lief, ik krijg vaak korting.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:36 schreef Robby87 het volgende:
Dat wijf rechtsboven is altijd chagrijnig.
Wat had hij voor ondertitel? Bij mij staat er al niks meer...quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee, ze kijkt serieus als ze klanten helpt. Tegen mij is ze altijd lief, ik krijg vaak korting.
En wat heb jij nou voor ondertitel???
Dyon, 100 euro is voor velen ook best wat geld. Maar ze gaan het maximumbedrag gewoon halen.
Ik dacht dat je bedoelde onder zijn posts. In plaats van onder zijn UI... tja... over die tekst zeg ik maar niksquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:37 schreef wyccie het volgende:
Ze willen zelfstandig door, niet met iemand van buitenaf die er ofwel geen verstand van heeft, ofwel een andere visie heeft.
Dyon, ik zie het nog steeds als ik op zijn UI klik.
Dat is een signature, onder de post.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde onder zijn posts. In plaats van onder zijn UI... tja... over die tekst zeg ik maar niks
Thanx. Ik ben bang dat ik dat morgen weer vergeten ben, maar toch bedanktquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is een signature, onder de post.
Ik ben niet zo goed met ezelsbruggetjes. Anders had ik het kofschip ook wel kunnen onthoudenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:55 schreef wyccie het volgende:
Heel makkelijk te onthouden.
Robby is zijn 'titel'. Daaronder vind je de ondertitel.
Je zet je handtekening (signature) onderaan een document. In dit geval onder je post.
Ezelsbruggetjes.
Vast en zeker, maar je geeft vaak genoeg commentaar op me dat ik het verkeerd doe. Of niet somsquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:01 schreef wyccie het volgende:
Hier hoef je nauwelijks bij na te denken.
Waar heb jij nou last van? Je d/t-probleem heb ik allang opgegeven en wanneer heb ik daar voor het laatst iets over gezegd? Half jaar tot misschien een jaar terug?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Vast en zeker, maar je geeft vaak genoeg commentaar op me dat ik het verkeerd doe. Of niet soms
Ik zeg alleen dat ik het vast weer ga vergeten...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar heb jij nou last van? Je d/t-probleem heb ik allang opgegeven en wanneer heb ik daar voor het laatst iets over gezegd? Half jaar tot misschien een jaar terug?
Ik geef je nu alleen een ezelsbruggetje, over de ondertitel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |