Broese wordt, hopelijk, overgenomen door de oudste boekhandel van de provincie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:37 schreef wyccie het volgende:
Ze willen zelfstandig door, niet met iemand van buitenaf die er ofwel geen verstand van heeft, ofwel een andere visie heeft.
Dyon, ik zie het nog steeds als ik op zijn UI klik.
Niet. De laatste keer dat iedereen zich ergerde aan zijn taal heb ik wijselijk mijn mond gehouden.quote:
Die noem je nu..quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met ezelsbruggetjes. Anders had ik het kofschip ook wel kunnen onthouden
Wanneer heb ik je voor het laatst dan verbeterd? Lang geleden, want ik heb de hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zeg alleen dat ik het vast weer ga vergeten...
Al lang niet meer, al heb je je wel met de discussie bemoeit volgens mij...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer heb ik je voor het laatst dan verbeterd? Lang geleden, want ik heb de hoop al opgegeven.
Dat iemand je zegt dat iets een ondertitel of signature is wil niet zeggen dat je nou alweer iets fout doet. Die slachtofferrol doe jij jezelf aan.
Ja, nog even over die ondertitel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee, ze kijkt serieus als ze klanten helpt. Tegen mij is ze altijd lief, ik krijg vaak korting.
En wat heb jij nou voor ondertitel???
Dyon, 100 euro is voor velen ook best wat geld. Maar ze gaan het maximumbedrag gewoon halen.
Nee, niet weghalen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, nog even over die ondertitel.
Dat slaat niet op mij, zo vol van mezelf ben ik niet. Zal hem wel weghalen voor de misverstanden.
Niets negatiefs bedoeld anders hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Charmant. Jij ook bedankt.
Ik ga in een hoekje zitten huilen.
Moedig hem nou niet aan...quote:
Ik vind het wel bewonderenswaardig dat je zo volhoudend bent...quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Precies.
Laten we verder gaan op de dm.
Als je het wat minder creepy en wanhopig over zou laten komen. Gun ik je alles...quote:
Goed denk ik. Gewoon rustig aanquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:24 schreef Robby87 het volgende:
Hoe gaat het tussen jou en je vriendinnetje Dyon?
Jammer, why not?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Leuk voor je!
Mijn date gaat niet door, helaas.
Samengevat: te lang gewacht.quote:
Hmm... als ze zo makkelijk is...quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Samengevat: te lang gewacht.
Andere internetmatch onverwacht even ontmoet afgelopen weekend, klikte, nog eens gedate, raak.
Dat ze dat dan meteen meldt, vind ik wel vóór haar spreken.
Makkelijk? Het tegenovergestelde, vind ik.quote:
Alleen al vanwege zo'n karaktereigenschap zou ik haar alsnog willen ontmoeten. Ik heb haar al die tijd gewoon precies goed ingeschat, ben ik bang, kon door dat chatten weinig vinden wat me niet leuk leek aan haar. OK, ze heeft geen bruin haar en blauwe ogen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat ook wel netjes van haar.
Een vriendin van me sprak dan gewoon met meerdere mensen af zonder dat zij ervan wisten.
Nee hoor, dat zou wel goed uitkomen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop voor jou dat het met die ander toch niets wordt. Of is dat gemeen om te zeggen?
Nee, nee, nee.quote:
dat sowiesoquote:
Ik zou helemaal niet met een ander hebben gedate... Daarom had ik het over makkelijk. Iemand achter de hand houden...quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Makkelijk? Het tegenovergestelde, vind ik.
Ik zou hetzelfde doen. Als het na twee dates met iemand klikt, voelt het niet prettig om met anderen te gaan daten en mooi weer te gaan spelen.
Heeft ze jou gezegd dat ze tussendoor ook met andere zou afspreken? Of heeft ze je na die 2de date gezegd dat ze ook met een ander heeft afgesproken en het met hem klikte?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Samengevat: te lang gewacht.
Andere internetmatch onverwacht even ontmoet afgelopen weekend, klikte, nog eens gedate, raak.
Dat ze dat dan meteen meldt, vind ik wel vóór haar spreken.
Hey hey, niet je liefje voortrekkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens mij heeft drakin de 5de, want van Keanu Reeves (Dogtroop) ben ik zeker en Johnny Depp (gitarist, weet niet welke band) en Jack Black (Tenacious D) ook wel.
Dat dacht ik ook directquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey hey, niet je liefje voortrekken![]()
ik tel gewoon vanaf de twee die goed gekeurd zijn om Morpheus te helpen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
quote:
I'm just kiddin'quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
ik tel gewoon vanaf de twee die goed gekeurd zijn om Morpheus te helpen.
Weet ik.quote:
Ah, zo bedoel je.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niet met een ander hebben gedate... Daarom had ik het over makkelijk. Iemand achter de hand houden...
Dat laatste. En alles vond plaats tussen het plannen van onze date en nu. Kwestie van juiste plaats en tijd, voor hem.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heeft ze jou gezegd dat ze tussendoor ook met andere zou afspreken? Of heeft ze je na die 2de date gezegd dat ze ook met een ander heeft afgesproken en het met hem klikte?
Dan vind ik d'r dus makkelijk...quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat laatste. En alles vond plaats tussen het plannen van onze date en nu. Kwestie van juiste plaats en tijd, voor hem.
Maar daar hebben we dit magisch oord voorquote:
Wat fijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar daar hebben we dit magisch oord voor
Deed ie dat maar, maar hij is (net als jij soms) veel te veel met de regeltjes bezig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee joh, altijd bij mijquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Deed ie dat maar, maar hij is (net als jij soms) veel te veel met de regeltjes bezig.
Bij jou is dat gewoon vaker nodig, maar zelf kun je er ook best opletten.quote:
Ik bedoelde dat ik juist altijd op de regeltjes letquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij jou is dat gewoon vaker nodig, maar zelf kun je er ook best opletten.
Dat valt me de laatste dagen wel op, ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik juist altijd op de regeltjes let
Das gewoon om de nieuwelingen het een beetje bij te brengen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat valt me de laatste dagen wel op, ja.
Ik stel het ook zeer op prijs als n00bquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das gewoon om de nieuwelingen het een beetje bij te brengen..
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:48 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ik stel het ook zeer op prijs als n00b
Jij wel, anderen minder...quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:48 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ik stel het ook zeer op prijs als n00b
Weet je wel wat ik allemaal tegelijk aan het doen ben?quote:
Nee, maar wil ik dat weten ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je wel wat ik allemaal tegelijk aan het doen ben?
Ik weet niet wat je allemaal wil weten, maar ik bepaal zelf of en wat ik vertel.quote:
Ja dat is waar. Maar je liefje is vast blij met het puntquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal wil weten, maar ik bepaal zelf of en wat ik vertel.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:01 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar je liefje is vast blij met het punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |