Ieder z'n dingquote:
Ik gun je alle liefde van de wereld lieve dyonquote:
Dat vind ik aardig van jequote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gun je alle liefde van de wereld lieve dyon
Compliceerd... Ik ben niet verliefd op haarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik aardig van je
Hoe is het met je nieuwe/ex vriendin?
wat dan wel?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Compliceerd... Ik ben niet verliefd op haar
Wat is de opzegtermijn voor verliefd zijn?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Compliceerd... Ik ben niet verliefd op haar
Aandacht is leuk, sex is leuk, maar er mist wat...quote:
Das een goeiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is de opzegtermijn voor verliefd zijn?
En dus hou je d'r weer aan het lijntje?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aandacht is leuk, sex is leuk, maar er mist wat...
Dat zegt hij ja, player dat het is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dus hou je d'r weer aan het lijntje?
Dat is aan haar om te bepalen. We kunnen samen lachen, gieren en brullen, maar verliefd? Nee... en dat weet ze ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dus hou je d'r weer aan het lijntje?
Als het wederzijds is wel ja. Zo niet, dan is het slopend. Maar word het de laatste jaren sowieso moeilijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:27 schreef drakin het volgende:
Misschien komt dat nog wel, want verliefd is wel een heerlijk gevoel als je dat hebt voor iemand.
Nee, als er bij 1 van de 2 partijen gevoelens zijn, is het eigenlijk niet goedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als het wederzijds is wel ja. Zo niet, dan is het slopend. Maar word het de laatste jaren sowieso moeilijk.
In een relatie moet je er toch over kunnen praten? Gewoon vrijblijvend. Je zult toch best wel benieuwd zijn hoe zij erover denkt? Misschien wil ze geen seks voor het huwelijk, dan weet je dat ook.quote:
Tsja, als jij een 'relatie' hebt zonder dat je verliefd bent ... gaat het je dus eigenlijk vooral om de seks. Dan snap ik dat je niet een maand wilt wachten.quote:
Jammer, maar nu weet je zeker dat ze jou niet als reserve wil zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:52 schreef Lemans24 het volgende:
Laatste update dan: mijn niet-date afspraak voor morgen is weer gecanceld. Ze had er toch geen behoefte aan. Tja, vrouwen...
Dat is waar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer, maar nu weet je zeker dat ze jou niet als reserve wil zien.
Dat lijkt me stug. Ik weet dat ze het met d'r ex geprobeerd heeft... Dan zal ze nu niet opeens tot het huwelijk willen gaan wachten... lijkt mij tenminstequote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
In een relatie moet je er toch over kunnen praten? Gewoon vrijblijvend. Je zult toch best wel benieuwd zijn hoe zij erover denkt? Misschien wil ze geen seks voor het huwelijk, dan weet je dat ook.
Nee, niet echt speeddaten, lijkt me niks.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:09 schreef wyccie het volgende:
Maarreh, je wilde dus ook al gaan speeddaten? Toch hard op zoek, hè.
Ja, ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand die verstand heeft van belastingen en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |