Goed!quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Morpheus, ik ken jouw ogen ergens van... Is dat PITT?
Greetings earthlings... We have now taken over your radio...quote:
wat is dit voor sektequote:Op donderdag 6 maart 2014 18:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Greetings earthlings... We have now taken over your radio...
It's a magical place. Tahitiquote:
quote:
Ze heeft iemand ontmoet waar ze zich goed bij voelt en waar ze nu mee aan het daten is, maar wil ook nog wat met jou drinken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:48 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ga nog wel wat drinken met d'r. Als je elkaar nog nooit hebt gezien, voelt dat eigenlijk heel normaal.
Je begrijpt dan vast niet goed hoe enorm tactvol ik over de chat benquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze heeft iemand ontmoet waar ze zich goed bij voelt en waar ze nu mee aan het daten is, maar wil ook nog wat met jou drinken?
Dat begrijp ik niet goed.
Hmja, ik vind het toch niet zo netjes tegenover die andere gast. Want jullie zijn elkaar tegengekomen via een datingsite, zijn met elkaar aan de praat geraakt omdat er beiderzijds interesse was en jullie voelen je tot elkaar aangetrokken (voor zover dat gaat zonder elkaar te hebben ontmoetquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je begrijpt dan vast niet goed hoe enorm tactvol ik over de chat ben
Maar serieus, als er van beide kanten geen verwachtingen zijn en als er heel veel leuke gespreksonderwerpen zijn, wat maakt het dan uit? Beiden toch wel benieuwd wie we zijn, uiteraard.
Ik ga me niet opstellen als relatiemateriaal nu, dus het zal een ander soort ontmoeting zijn dan een date via een relatiesite. Het hele flirten en letten op lichaamstaal hoeft niet nu. Gewoon wat praten en drinken, heus. Maak je maar geen zorgen, ik vertrouw mezelf sowieso.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu kun je wel zeggen dat er geen verwachtingen zijn, maar wat is dan de insteek van de ontmoeting? Stiekem hoop je misschien dat zij jou toch leuker vindt dan hem, en zij hoopt misschien dat jij leuker bent dan dat hij is.
Oh, ik maak me geen zorgen hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ga me niet opstellen als relatiemateriaal nu, dus het zal een ander soort ontmoeting zijn dan een date via een relatiesite. Het hele flirten en letten op lichaamstaal hoeft niet nu. Gewoon wat praten en drinken, heus. Maak je maar geen zorgen, ik vertrouw mezelf sowieso.
Ze zegt het nu omdat het klikt. Als ze eerlijk was geweest had ze van te voren gezegd dat ze met een ander op date ging. Nu is het meer van wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
Pfff, dat zouden uitspraken van mij kunnen zijn, van vroeger.
Het is het internet, daar gooi je meerdere lijntjes uit, sommigen zelfs tientallen. Ik zie dit niet als 'achter de hand houden', dat is het pas als je niks zegt.
Ja, en anders is het ienemine mutte.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze zegt het nu omdat het klikt. Als ze eerlijk was geweest had ze van te voren gezegd dat ze met een ander op date ging. Nu is het meer van wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Geloof me, de seriële daters zijn in de minderheid.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja maar nu heeft ze toch iemand ontmoet met wie het klikt en waar ze verder mee wil daten? Dat is een stap verder dan met tientallen mensen chatten.
Hey, als het een meisje wordt waarmee ik naar concerten kan ofzo, dan zou ik al heel blij zijn. Zo snel al een relatie, met een beetje klooien in een app, zou ook weer té makkelijk zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Okee, dat zal best.
Ik hou het gewoon bij mijn eigen enige internet date
Ik gooi altijd een heel groot net uit, mag dat ook?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
Het is het internet, daar gooi je meerdere lijntjes uit, sommigen zelfs tientallen.
Vang je er nog wat mee?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik gooi altijd een heel groot net uit, mag dat ook?
Tja, als dit het net is...quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Alleen maar viswijven, zoals wyccie, die niet willen happen.
Dat is de gemakzucht van de mens tegenwoordig... kom op, je hebt er aan 1 genoeg en je bent nog jong. Waarom moet je er met 10 tegelijk bezig zijn. Dan weet je zeker dat ze allemaal nooit zullen lukken..quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
Het is het internet, daar gooi je meerdere lijntjes uit, sommigen zelfs tientallen. Ik zie dit niet als 'achter de hand houden', dat is het pas als je niks zegt.
Ik 1 keer... ik vond het walgelijk om dat beest van de haak af te krijgen... vies glad glibberig beest. Bahquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een vis gevangen, ja.
Wel als het aan een vishaak hangt en schubben heeft...quote:
Je lijkt me vriendin wel, die wilde me ook alleen een kus op mijn wang gevenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:06 schreef picodealion het volgende:
Kus op je wang en sorry voor het haakje
Wat een vriendelijke omschrijving... maar neequote:
Je lacht me toch niet uit he...quote:
Het kan snel gaan hier...quote:
Ik merk hetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je lacht me toch niet uit he...
[..]
Het kan snel gaan hier...
Heb je het er überhaupt wel met haar over gehad?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een vriendelijke omschrijving... maar nee
Ik was er met één tegelijk bezig. Min of meer, want er zijn altijd vrouwen die zich opdringen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is de gemakzucht van de mens tegenwoordig... kom op, je hebt er aan 1 genoeg en je bent nog jong. Waarom moet je er met 10 tegelijk bezig zijn. Dan weet je zeker dat ze allemaal nooit zullen lukken..
Wel gezoend?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, niet over gesproken...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je het er überhaupt wel met haar over gehad?
En dan bedoel ik niet dat je moet vragen wanneer het ervan komt, want dan voelt ze zich misschien onder druk gezet, maar bijvoorbeeld of ze al eens seks heeft gehad. Ik kan me namelijk herinneren dat je erop hintte dat ze maagd is. (En je durfde het woord niet eens te zeggen, maar het is niets om je voor te schamen.)
Ja hoor...quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het zo vreemd....quote:
Na zolang?quote:
Waar gaat de wereld naar toe als je binnen 2 maanden in een relatie al met elkaar naar bed "moet" zijn geweest...quote:
Ja, ongeveer. Iets langer... nog 11 dagen dan is het 2 maandenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef drakin het volgende:
Het is toch officieel nu nog maar 1,5 maand ofzo? Dus zo lang is het nog niet.
Ik hanteer een maand opzegtermijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar gaat de wereld naar toe als je binnen 2 maanden in een relatie al met elkaar naar bed "moet" zijn geweest...
[..]
Ja, ongeveer. Iets langer... nog 11 dagen dan is het 2 maanden
Wat? Als het binnen een maand niet is gebeurd, dan kap je de relatie af?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat? Als het binnen een maand niet is gebeurd, dan kap je de relatie af?
Ieder z'n dingquote:
Ik gun je alle liefde van de wereld lieve dyonquote:
Dat vind ik aardig van jequote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gun je alle liefde van de wereld lieve dyon
Compliceerd... Ik ben niet verliefd op haarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik aardig van je
Hoe is het met je nieuwe/ex vriendin?
wat dan wel?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Compliceerd... Ik ben niet verliefd op haar
Wat is de opzegtermijn voor verliefd zijn?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Compliceerd... Ik ben niet verliefd op haar
Aandacht is leuk, sex is leuk, maar er mist wat...quote:
Das een goeiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is de opzegtermijn voor verliefd zijn?
En dus hou je d'r weer aan het lijntje?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aandacht is leuk, sex is leuk, maar er mist wat...
Dat zegt hij ja, player dat het is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dus hou je d'r weer aan het lijntje?
Dat is aan haar om te bepalen. We kunnen samen lachen, gieren en brullen, maar verliefd? Nee... en dat weet ze ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dus hou je d'r weer aan het lijntje?
Als het wederzijds is wel ja. Zo niet, dan is het slopend. Maar word het de laatste jaren sowieso moeilijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:27 schreef drakin het volgende:
Misschien komt dat nog wel, want verliefd is wel een heerlijk gevoel als je dat hebt voor iemand.
Nee, als er bij 1 van de 2 partijen gevoelens zijn, is het eigenlijk niet goedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als het wederzijds is wel ja. Zo niet, dan is het slopend. Maar word het de laatste jaren sowieso moeilijk.
In een relatie moet je er toch over kunnen praten? Gewoon vrijblijvend. Je zult toch best wel benieuwd zijn hoe zij erover denkt? Misschien wil ze geen seks voor het huwelijk, dan weet je dat ook.quote:
Tsja, als jij een 'relatie' hebt zonder dat je verliefd bent ... gaat het je dus eigenlijk vooral om de seks. Dan snap ik dat je niet een maand wilt wachten.quote:
Jammer, maar nu weet je zeker dat ze jou niet als reserve wil zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:52 schreef Lemans24 het volgende:
Laatste update dan: mijn niet-date afspraak voor morgen is weer gecanceld. Ze had er toch geen behoefte aan. Tja, vrouwen...
Dat is waar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer, maar nu weet je zeker dat ze jou niet als reserve wil zien.
Dat lijkt me stug. Ik weet dat ze het met d'r ex geprobeerd heeft... Dan zal ze nu niet opeens tot het huwelijk willen gaan wachten... lijkt mij tenminstequote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
In een relatie moet je er toch over kunnen praten? Gewoon vrijblijvend. Je zult toch best wel benieuwd zijn hoe zij erover denkt? Misschien wil ze geen seks voor het huwelijk, dan weet je dat ook.
Nee, niet echt speeddaten, lijkt me niks.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:09 schreef wyccie het volgende:
Maarreh, je wilde dus ook al gaan speeddaten? Toch hard op zoek, hè.
Ja, ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand die verstand heeft van belastingen en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |