Wel als het aan een vishaak hangt en schubben heeft...quote:
Je lijkt me vriendin wel, die wilde me ook alleen een kus op mijn wang gevenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:06 schreef picodealion het volgende:
Kus op je wang en sorry voor het haakje
Wat een vriendelijke omschrijving... maar neequote:
Je lacht me toch niet uit he...quote:
Het kan snel gaan hier...quote:
Ik merk hetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je lacht me toch niet uit he...
[..]
Het kan snel gaan hier...
Heb je het er überhaupt wel met haar over gehad?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een vriendelijke omschrijving... maar nee
Ik was er met één tegelijk bezig. Min of meer, want er zijn altijd vrouwen die zich opdringen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is de gemakzucht van de mens tegenwoordig... kom op, je hebt er aan 1 genoeg en je bent nog jong. Waarom moet je er met 10 tegelijk bezig zijn. Dan weet je zeker dat ze allemaal nooit zullen lukken..
Wel gezoend?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, niet over gesproken...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je het er überhaupt wel met haar over gehad?
En dan bedoel ik niet dat je moet vragen wanneer het ervan komt, want dan voelt ze zich misschien onder druk gezet, maar bijvoorbeeld of ze al eens seks heeft gehad. Ik kan me namelijk herinneren dat je erop hintte dat ze maagd is. (En je durfde het woord niet eens te zeggen, maar het is niets om je voor te schamen.)
Ja hoor...quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het zo vreemd....quote:
Na zolang?quote:
Waar gaat de wereld naar toe als je binnen 2 maanden in een relatie al met elkaar naar bed "moet" zijn geweest...quote:
Ja, ongeveer. Iets langer... nog 11 dagen dan is het 2 maandenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef drakin het volgende:
Het is toch officieel nu nog maar 1,5 maand ofzo? Dus zo lang is het nog niet.
Ik hanteer een maand opzegtermijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar gaat de wereld naar toe als je binnen 2 maanden in een relatie al met elkaar naar bed "moet" zijn geweest...
[..]
Ja, ongeveer. Iets langer... nog 11 dagen dan is het 2 maanden
Wat? Als het binnen een maand niet is gebeurd, dan kap je de relatie af?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat? Als het binnen een maand niet is gebeurd, dan kap je de relatie af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |