Gaat dit over mij?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:06 schreef Lemans24 het volgende:
Kun je ook bij de belasting opgeven.
Bij de 'niet-aftrekbare kosten'. Nuttig hè...
Niks om je om te schamen. Ik kan ook niet met geld om gaan. Hoe meer ik verdien, hoe meer ik uit geefquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:19 schreef picodealion het volgende:
Ik schaam me een beetje dat ik elke maand door mijn geld heen ben, als ik dit zo zie. Ik kan echt slecht met geld omgaan.
En wat is dan het verschil tussen die 2?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oh, een aansprakelijkheidsverzekering is nooit verplicht. Een WA-verzekering soms:
[..]
Maar waarom moet ik het aangeven als het niet-aftrekbaar is? Ik heb geen inkomen dus betaal ook geen belasting.quote:
Weet dat mythologische beest dat al? Is hij niet bang dat jij em afslacht voor de prijs die er op zijn nooit eerder gevonden hoofd staat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:30 schreef drakin het volgende:
Ik heb meerdere wapens in huis en ga er soms ook mee over straat. Wel goed verstopt want ik heb ze niet om stoer te doen.
Pas maar op met wat je zegt, voor je het weet staat de popo voor je deur.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:30 schreef drakin het volgende:
Ik heb meerdere wapens in huis en ga er soms ook mee over straat. Wel goed verstopt want ik heb ze niet om stoer te doen.
Dat heb ik ook nog steeds. Ik heb een enorm gat in de hand. Vooral wat betreft schoenen, kleren, eten en cadeautjes. Daarom probeer ik de rest zo goedkoop mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:19 schreef picodealion het volgende:
Ik schaam me een beetje dat ik elke maand door mijn geld heen ben, als ik dit zo zie. Ik kan echt slecht met geld omgaan.
Ja precies. Als ik zie met hoeveel ik rond moest komen toen ik studeerde (en dat ook best ging, hier en daar een keertje bijlenen) en hoeveel ik nu te besteden heb is dat wel duidelijk. Ik pas mijn levensstijl gewoon aan aan de omstandigheden. Ik ben allang blij dat ik sinds kort gewoon automatisch wat naar mijn spaar overmaak, dan verdwijnt tenminste niet alles.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog steeds. Ik heb een enorm gat in de hand. Vooral wat betreft schoenen, kleren, eten en cadeautjes. Daarom probeer ik de rest zo goedkoop mogelijk te houden.
Ik heb nu een ruim inkomen, maar vorige maand heb ik niks naar mijn spaarrekening overgemaakt.
Je geeft het ook makkelijker uit als je er meer van hebt.
Dat de WA juridisch verplicht gesteld kan worden. (wettelijke aansprakelijkheidsverzekering)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:29 schreef drakin het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil tussen die 2?
Het staat bij bedrijfskosten, voor ZZP'ers e.d. Waarom iemand het zou opgeven, ik zou het niet weten. Lijkt me volledig nutteloos.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar waarom moet ik het aangeven als het niet-aftrekbaar is? Ik heb geen inkomen dus betaal ook geen belasting.
Ja en neequote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet dat mythologische beest dat al? Is hij niet bang dat jij em afslacht voor de prijs die er op zijn nooit eerder gevonden hoofd staat?
Ja dat weet hij. En wat voor mythologisch wezen ben ik dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet dat mythologische beest dat al? Is hij niet bang dat jij em afslacht voor de prijs die er op zijn nooit eerder gevonden hoofd staat?
Oh lol, dacht dat je bedoelde dat ik.dat zou moeten doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het staat bij bedrijfskosten, voor ZZP'ers e.d. Waarom iemand het zou opgeven, ik zou het niet weten. Lijkt me volledig nutteloos.
Het is allemaal legaal wapentuig, dus ze doen maar. En bij het vervoeren mogen ze ook rustig checken of ik me aan de voorgeschreven regeltjes houd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt, voor je het weet staat de popo voor je deur.
Wat moet ik me bij legaal wapentuig voorstellen? Een pen ofzo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is allemaal legaal wapentuig, dus ze doen maar. En bij het vervoeren mogen ze ook rustig checken of ik me aan de voorgeschreven regeltjes houd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |