gewoon even appenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
Communiceren via zijn ex-vrouwZeg het dan tegen hem zelf, muts.
Sorry, de volgende keer zal ik water bij de Wijnaldum doen.quote:
quote:
Uiteraard welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van Meneer Vree?
Ik heb er een paar andere trommeltjes neergezet, ook goed?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Haal dan ook dat plaatje wat het niet meer doet weg of zoek een goeie van dat broodtrommeltje
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Als er daar iets aan het rotten is dan is het wel die kop van die vent![]()
Lijkt wel alsof de putrefactie al is ingetreden met al die gore pukkels en korsten.
Ik ben voor meester Visserquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan ben ik voor de andere partij.
Ik ook maar ik zou ze niet als buren willen hebben.quote:
Ow die zijn wel schattigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er een paar andere trommeltjes neergezet, ook goed?
Ik kon die van de NCRV niet vinden
Het lijken mij wel prima mensen eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook maar ik zou ze niet als buren willen hebben.
Dakgootje aan zn bureau gehangenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meester Visser heeft puur om te provoceren een kan water op zijn bureau gezet
Het is natgeregend.quote:
Zeg ik ook niet dat ze dat niet zijn, toch hoef ik ze niet als buren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het lijken mij wel prima mensen eigenlijk.
is dat leuk?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Slaapverwekkende aflevering, ik ga weer House Of Cards kijken.
Het is gewoon een vervelende eikel.quote:
In dit geval een regengoot monteren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
niet vanzelf
het houdt niet op
totdat je iets doet
Dan dumpen we je in een kuil in de duinen. Ik zal het nog goed aanstampen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:54 schreef marcodej het volgende:
Als ik later zo word als Fer mogen ze me afschieten.
Een regengootaflevering.quote:
Je wordt alleen zo als je je nooit insmeert met zonnebrandcremequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:54 schreef marcodej het volgende:
Als ik later zo word als Fer mogen ze me afschieten.
Ik schakel over naar Rudolph's Bakery. Daar kan je ten minste van op aanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:01 schreef Pulzzar het volgende:
En tijdens de commercial kwam Rob Kamphues ook weer in beeld.
Wat een kuttelevisie vanavond!
24 Kitchenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik schakel over naar Rudolph's Bakery. Daar kan je ten minste van op aan
Dat was zijn exvrouw volgens mijquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet niet wie die Indische vrouw was. Liep die niet toevallig langs?
Zijn die ook ergens online terug te zien?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
Dodelijk saaie aflevering. Niks Haagse tokkies, maar iemand die zich te goed voelde tegenover zijn buren om iets aan zijn rotte dak van zijn rotte schuur te doen.
Maar volgens mij woonde hij er ook al niet eens meerVage verhoudingen in elk geval.
Dan was de classic van deze week beter.
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet, alleen als ze worden uitgezonden op best24.nl of het digitale kanaal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Operc het volgende:
[..]
Zijn die ook ergens online terug te zien?
Ik weet niet of je deze wel eens gezien hebt:quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Operc het volgende:
[..]
Zijn die ook ergens online terug te zien?
Zonde.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, alleen als ze worden uitgezonden op best24.nl of het digitale kanaal.
Ja ik draai hier al een tijdje meequote:Op woensdag 5 maart 2014 13:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze wel eens gezien hebt:
Dat was wel z'n ex-vrouw, die kromme Indische. Die woonde dus nog naast de eisers en had nog wel contact met mevrouw de eiseres, maar wilde niks te maken hebben met meneer de eiser.quote:
Dat mensje was niet (meer) goed wijs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was wel z'n ex-vrouw, die kromme Indische. Die woonde dus nog naast de eisers en had nog wel contact met mevrouw de eiseres, maar wilde niks te maken hebben met meneer de eiser.
Meneer Vree zelf woonde daar niet meer.
Die had die Indische ingeruild voor een iets jongere Molukse.
Die staat nu nog steeds verbaasd na te denken over Mr. Visser z'n tekst tegen haar:"Heeft het 4 wielen of zijn het mannen, daar komt narigheid van".quote:
Lijkt me allemaal niet zo spannendquote:Meneer en mevrouw De Meijer kopen een bus, zodat ze met hun tatooshop door heel Nederland kunnen reizen. Ze schaffen de bus aan als leaseauto. Geen financiėle zorgen bij pech, denken ze. Als de bus na drie weken stuk gaat, denkt meneer De Meijer niks te hoeven betalen.
Henk Hagen van Max-lease beweert het tegenovergestelde. Hij zegt dat ze bij hem een financial lease hebben afgesloten. Alle kosten zijn dus voor de koper. Onacceptabel, aldus de familie De Meijer. Ze zijn niet van plan om ook maar iets te betalen.
Hoe die vrouw in dat groene ding praatquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze wel eens gezien hebt:
Iets te veel drugs in haar leven, geloof ikquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
is die in het groen een vent ofzo?
Reclame is nu bezigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand roepen als we los gaan?
Gaat over een paar minuten beginnenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga er maar voor zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kwestie van contract lezenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Een auto huren en dan ook nog voor het onderhoud opdraaien
slopelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na drie weken hoort een bus niet kapot te gaan
We werden een beetje gaar van al die schuttingen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
Eindelijk weer eens een heel andere zaak.
Dan nog.quote:
quote:Onderhoud van de leaseauto
Of u verantwoordelijk bent voor het onderhoud van de leaseauto, hangt af van het soort leasecontract. Als er sprake is van operational lease, is de leasemaastchappij verantwoordelijk. Als u een contract hebt ondertekent voor financial lease, dan bent u de economisch eigenaar. Dat wil zeggen dat u verantwoordelijk bent voor onderhoud en reparatie van het product (in dit geval een auto)
Schade aan de leaseauto
Voor schade aan de leaseauto geldt hetzelfde als bij “onderhoud”. Bij operational lease loopt de leasemaatschappij een zeker risico.
Die auto is dat ook dus past er prima bij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef NoCigar het volgende:
Wat zijn tatoeages toch lelijk. (vaak dan).
Dat is wat financial lease zo'n beetje is. Maar dat staat meestal ook duidelijk in het contract.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef trovey het volgende:
Ik versta toch wat anders onder leasen.Gewoon een lening dus.
![]()
Dat is hip joh, net als die mutsjes en Uggs midden in de zomer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Duidelijk een krent, binnen zitten met zijn sjaaltje, verwarming zeker laag.
Wannabe welvarend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef NoCigar het volgende:
Die man met zijn lederen fauteuil ziet er wel erg welvarend uit.
Ik doe niet aan leningen dus ik zie zo'n contract nooit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is wat financial lease zo'n beetje is. Maar dat staat meestal ook duidelijk in het contract.
Maar dat kan toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Cassius het volgende:
Trekt 'ie ook nog z'n coulancekorting in
Maximum lenen klinkt niet zo lekker.quote:
Ik zat even niet op te letten. Wat was die tegeneis?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef rene90 het volgende:
Die tegeneis slaat nergens op natuurlijk.
kanniewaarzijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meer iets oor schijtlol met Patrick Stoof in kanniewaarzijn
De coulanceregeling komt te vervallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zat even niet op te letten. Wat was die tegeneis?
Ah, dank jequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
De coulanceregeling komt te vervallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Niemand anders wilde?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef rene90 het volgende:
Waarom ga je in godsnaam in zee met zo'n bedrijf
Doet mij dan een kipsateetje!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef BlueMage het volgende:
Die tattoogast doet me denken aan Martijn van Waardenberg oid, die acteur iig.
Geen geld, geen hersens, naļef, maar je wilt wel een auto.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef rene90 het volgende:
Waarom ga je in godsnaam in zee met zo'n bedrijf
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Die vla scene blijft wel epischquote:
Die zit ook bij kanniewaarzijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef BlueMage het volgende:
Die tattoogast doet me denken aan Martijn van Waardenberg oid, die acteur iig.
De low-ridende rechterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef alors het volgende:
Met dat muziekje eronder verwachtte ik dat die auto zo'n pimp-functie heeft, dat ie omhoog komtMeester Visser erin, like a boss.
Probleem is wel dat dat flats zijn die zo´n beetje in elke stad staan.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Probleem is wel dat dat flats zijn die zo“n beetje in elke stad staan.
Inderdaad. Ik dacht ook even dat ze in mijn woonplaats waren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat was de grapquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt het wel opquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef matthijst het volgende:
Niks aan het handje?
Kneusjes verkeerd contract getekend?
Het is geen Vengabusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef remcoP het volgende:
Wat is er nou precies mis met de auto dan?
Z'n eigen tatoeages ook nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef OProg het volgende:
Fredgi Tattoo ziet er lekker professioneel uit op internet.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef alpeko het volgende:
Ik denk dat tattookillers deze zaak verleasd
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef alpeko het volgende:
Ik denk dat tattoo man deze zaak verleasd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |