abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:26:25 #151
244933 trovey
Nachtoele
pi_137637203
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
Eindelijk weer eens een heel andere zaak.
We werden een beetje gaar van al die schuttingen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:26:32 #152
2651 svann
night-hawk
pi_137637210
Die vrouw haar armen zijn door de thuistatoueerder gedaan?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_137637226
Flinke krabpaal.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:26:42 #154
14505 OProg
A Life in Music
pi_137637227
TopTokkieshow. _O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 22:26:47 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_137637237
Horrormuziek.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137637246
ouwe bak is dat, uit 2007.
pi_137637258
Zeuuuoo hey
pi_137637266
Wat zijn tatoeages toch lelijk. (vaak dan).
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 11 maart 2014 @ 22:27:07 #159
39237 crew  H_T
2733
pi_137637271
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef Palomar het volgende:

[..]

slopel
Dan nog.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:27:08 #160
279824 Mansjester
City>United
pi_137637272
quote:
Onderhoud van de leaseauto
Of u verantwoordelijk bent voor het onderhoud van de leaseauto, hangt af van het soort leasecontract. Als er sprake is van operational lease, is de leasemaastchappij verantwoordelijk. Als u een contract hebt ondertekent voor financial lease, dan bent u de economisch eigenaar. Dat wil zeggen dat u verantwoordelijk bent voor onderhoud en reparatie van het product (in dit geval een auto)

Schade aan de leaseauto
Voor schade aan de leaseauto geldt hetzelfde als bij “onderhoud”. Bij operational lease loopt de leasemaatschappij een zeker risico.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:27:37 #161
302853 themole
graaft totaal door.
pi_137637293
Gewoon contract niet goed gelezen toch?
Niet altijd serieus
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:27:45 #162
244933 trovey
Nachtoele
pi_137637302
Ik versta toch wat anders onder leasen. :') Gewoon een lening dus. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_137637307
Duidelijk een krent, binnen zitten met zijn sjaaltje, verwarming zeker laag.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:27:51 #164
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_137637310
Vraag me vooral af hoeveel ze hebben betaald voor die gare bak.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:27:53 #165
14505 OProg
A Life in Music
pi_137637315
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef NoCigar het volgende:
Wat zijn tatoeages toch lelijk. (vaak dan).
Die auto is dat ook dus past er prima bij.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:28:18 #166
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_137637335
Er staat vast in het contract dat ze zelf moeten opdraaien voor de kosten :P
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_137637341
Die man met zijn lederen fauteuil ziet er wel erg welvarend uit :D.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 22:28:29 #168
9859 crew  Karina
Woman
pi_137637347
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Nou duidelijk dus als het financial lease is...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:28:31 #169
279824 Mansjester
City>United
pi_137637350
Leasemaatschappij krijgt gewoon gelijk lijkt mij, heb het alleen verder niet echt gevolgd :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 11 maart 2014 @ 22:28:35 #170
39237 crew  H_T
2733
pi_137637352
Ma Toeerder is vooralsnog wel erg stil
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:28:48 #171
302853 themole
graaft totaal door.
pi_137637373
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef trovey het volgende:
Ik versta toch wat anders onder leasen. :') Gewoon een lening dus. :P
Dat is wat financial lease zo'n beetje is. Maar dat staat meestal ook duidelijk in het contract.
Niet altijd serieus
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:28:51 #172
244933 trovey
Nachtoele
pi_137637377
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Duidelijk een krent, binnen zitten met zijn sjaaltje, verwarming zeker laag.
Dat is hip joh, net als die mutsjes en Uggs midden in de zomer. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_137637382
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef NoCigar het volgende:
Die man met zijn lederen fauteuil ziet er wel erg welvarend uit :D.
Wannabe welvarend.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:28:55 #174
14505 OProg
A Life in Music
pi_137637384
Hoe zeggie dat? Aan de achterkant in mijn rug een mes gestoken. _O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_137637388
tattoo bob gaat nog janken zo
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 22:29:30 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_137637422
Ik vind die stoel wel stoer eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:29:36 #177
111843 Cassius
Something's fucky
pi_137637431
Trekt 'ie ook nog z'n coulancekorting in :D
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:29:37 #178
244933 trovey
Nachtoele
pi_137637433
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef themole het volgende:

[..]

Dat is wat financial lease zo'n beetje is. Maar dat staat meestal ook duidelijk in het contract.
Ik doe niet aan leningen dus ik zie zo'n contract nooit. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_137637446
Echter ga je er wel vanuit dat een auto, niet na 3 weken met problemen komt te zitten.
pi_137637452
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Cassius het volgende:
Trekt 'ie ook nog z'n coulancekorting in :D
Maar dat kan toch helemaal niet. :')
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_137637457
Tof overhemd
pi_137637479
Die tegeneis slaat nergens op natuurlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Sport dinsdag 11 maart 2014 @ 22:30:20 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137637484
Het is wel gebrekkig om na 3 weken al kapot te zijn.

Maar Financial Lease is ook gewoon dom.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_137637486
De leasgevers vanuit zijn zeventiende-eeuws jachtslot.
pi_137637496
Waarom heet dat bedrijf dan Maxlease? :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:30:38 #186
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_137637508
Wel heel naïef dit hoor.
pi_137637511
proefrit niet nodig
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:30:47 #188
244933 trovey
Nachtoele
pi_137637515
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef remcoP het volgende:
Waarom heet dat bedrijf dan Maxlease? :')
Maximum lenen klinkt niet zo lekker. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:30:48 #189
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_137637516
Wat, niet bij de proefrit aanwezig geweest? :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_137637528
Jetskegodin.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 22:30:59 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_137637534
Wat heeft dit er nou weer mee te maken?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport dinsdag 11 maart 2014 @ 22:31:13 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137637541
Meer iets oor schijtlol met Patrick Stoof in kanniewaarzijn
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 11 maart 2014 @ 22:31:16 #193
39237 crew  H_T
2733
pi_137637546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef rene90 het volgende:
Die tegeneis slaat nergens op natuurlijk.
Ik zat even niet op te letten. Wat was die tegeneis?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:31:22 #194
14505 OProg
A Life in Music
pi_137637550
Een donker kantoortje. 8-)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:31:27 #195
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_137637557
Jezus wat een cliché aso's _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_137637563
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meer iets oor schijtlol met Patrick Stoof in kanniewaarzijn
kanniewaarzijn _O_
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:31:39 #197
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_137637568
Nou bij hem moet je ook geen tatoeages laten zetten. Ziet er niet uit :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:31:45 #198
279824 Mansjester
City>United
pi_137637571
Deze gast is echt dom :')

92
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 22:31:47 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_137637574
Hij was bang, ik geloof er geen reet van.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137637592
Met angst de bon getekend. :D
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')