gewoon even appenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
Communiceren via zijn ex-vrouwZeg het dan tegen hem zelf, muts.
Sorry, de volgende keer zal ik water bij de Wijnaldum doen.quote:
quote:
Uiteraard welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van Meneer Vree?
Ik heb er een paar andere trommeltjes neergezet, ook goed?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Haal dan ook dat plaatje wat het niet meer doet weg of zoek een goeie van dat broodtrommeltje
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Als er daar iets aan het rotten is dan is het wel die kop van die vent![]()
Lijkt wel alsof de putrefactie al is ingetreden met al die gore pukkels en korsten.
Ik ben voor meester Visserquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan ben ik voor de andere partij.
Ik ook maar ik zou ze niet als buren willen hebben.quote:
Ow die zijn wel schattigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er een paar andere trommeltjes neergezet, ook goed?
Ik kon die van de NCRV niet vinden
Het lijken mij wel prima mensen eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook maar ik zou ze niet als buren willen hebben.
Dakgootje aan zn bureau gehangenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meester Visser heeft puur om te provoceren een kan water op zijn bureau gezet
Het is natgeregend.quote:
Zeg ik ook niet dat ze dat niet zijn, toch hoef ik ze niet als buren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het lijken mij wel prima mensen eigenlijk.
is dat leuk?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Slaapverwekkende aflevering, ik ga weer House Of Cards kijken.
Het is gewoon een vervelende eikel.quote:
In dit geval een regengoot monteren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
niet vanzelf
het houdt niet op
totdat je iets doet
Dan dumpen we je in een kuil in de duinen. Ik zal het nog goed aanstampen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:54 schreef marcodej het volgende:
Als ik later zo word als Fer mogen ze me afschieten.
Een regengootaflevering.quote:
Je wordt alleen zo als je je nooit insmeert met zonnebrandcremequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:54 schreef marcodej het volgende:
Als ik later zo word als Fer mogen ze me afschieten.
Ik schakel over naar Rudolph's Bakery. Daar kan je ten minste van op aanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:01 schreef Pulzzar het volgende:
En tijdens de commercial kwam Rob Kamphues ook weer in beeld.
Wat een kuttelevisie vanavond!
24 Kitchenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik schakel over naar Rudolph's Bakery. Daar kan je ten minste van op aan
Dat was zijn exvrouw volgens mijquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet niet wie die Indische vrouw was. Liep die niet toevallig langs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |