Ik ook maar ik zou ze niet als buren willen hebben.quote:
Ow die zijn wel schattigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er een paar andere trommeltjes neergezet, ook goed?
Ik kon die van de NCRV niet vinden
Het lijken mij wel prima mensen eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook maar ik zou ze niet als buren willen hebben.
Dakgootje aan zn bureau gehangenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meester Visser heeft puur om te provoceren een kan water op zijn bureau gezet
Het is natgeregend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |