abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 22:50:32 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_137399731
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:49 schreef OProg het volgende:
Die vlekkenhoofdmeneer is irritant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:50:42 #27
244933 trovey
Nachtoele
pi_137399738
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:49 schreef marcodej het volgende:
Ik ben inmiddels 100% voor dat stel.
Ik ook maar ik zou ze niet als buren willen hebben. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 22:50:57 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_137399747
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik heb er een paar andere trommeltjes neergezet, ook goed? :)

Ik kon die van de NCRV niet vinden ;(
Ow die zijn wel schattig ^O^
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137399751
hij lijkt wel wat op niki lauda
pi_137399754
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik ook maar ik zou ze niet als buren willen hebben. :')
Het lijken mij wel prima mensen eigenlijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:51:08 #31
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_137399755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nee jij trekt volle zalen.
Ik kom ook niet op tv om het smakelijk te houden.
pindazakje
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 22:51:16 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_137399765
Oost-Indisch doof zeker.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137399767
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:49 schreef OProg het volgende:
Die vlekkenhoofdmeneer is irritant.
is dat zo? dat gemompel versta ik niet, dus ik weet niet wat hij zegt
pi_137399774
Nou, het lijkt me een simpele uitspraak. Slechts 1 echter gok ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_137399776
De uitspraak!
pi_137399777
Ik mis het vuurwerk in deze show
Feyenoord Rotterdam
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 4 maart 2014 @ 22:51:32 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_137399778
Meester Visser heeft puur om te provoceren een kan water op zijn bureau gezet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:51:43 #38
14505 OProg
A Life in Music
pi_137399791
Het loopt de spuigaten uit!

*O*
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_137399794
Die man van team-stel lijkt het allemaal niet te snappen
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:51:45 #40
111843 Cassius
Something's fucky
pi_137399795
Spuigaten jaja
pi_137399806
Geen extra juryrondje *O*
pi_137399810
meester visser hou ons niet langer in spanning
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:51:55 #43
2651 svann
night-hawk
pi_137399813
Wat een geëmmer.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_137399814
Ik wil jetske als buurvrouw :9
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:51:59 #45
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_137399815
Meister Fesher :(
pindazakje
  Redactie Sport dinsdag 4 maart 2014 @ 22:52:02 #46
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137399821
Geen 2e juryronde, topshow
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:52:11 #47
62964 Little_Acorn
You would know
pi_137399832
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meester Visser heeft puur om te provoceren een kan water op zijn bureau gezet
Dakgootje aan zn bureau gehangen
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_137399833
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik mis het vuurwerk in deze show
Het is natgeregend.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 4 maart 2014 @ 22:52:12 #49
39237 crew  H_T
2733
pi_137399834
Storm in een glas water: check
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:52:16 #50
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137399838
Gvd, Visser ook aan de woordspelingen :(
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')