De coulanceregeling komt te vervallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zat even niet op te letten. Wat was die tegeneis?
Ah, dank jequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
De coulanceregeling komt te vervallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Niemand anders wilde?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef rene90 het volgende:
Waarom ga je in godsnaam in zee met zo'n bedrijf
Doet mij dan een kipsateetje!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef BlueMage het volgende:
Die tattoogast doet me denken aan Martijn van Waardenberg oid, die acteur iig.
Geen geld, geen hersens, naïef, maar je wilt wel een auto.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef rene90 het volgende:
Waarom ga je in godsnaam in zee met zo'n bedrijf
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Die vla scene blijft wel epischquote:
Die zit ook bij kanniewaarzijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef BlueMage het volgende:
Die tattoogast doet me denken aan Martijn van Waardenberg oid, die acteur iig.
De low-ridende rechterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef alors het volgende:
Met dat muziekje eronder verwachtte ik dat die auto zo'n pimp-functie heeft, dat ie omhoog komtMeester Visser erin, like a boss.
Probleem is wel dat dat flats zijn die zo´n beetje in elke stad staan.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Probleem is wel dat dat flats zijn die zo´n beetje in elke stad staan.
Inderdaad. Ik dacht ook even dat ze in mijn woonplaats waren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat was de grapquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt het wel opquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef matthijst het volgende:
Niks aan het handje?
Kneusjes verkeerd contract getekend?
Het is geen Vengabusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef remcoP het volgende:
Wat is er nou precies mis met de auto dan?
Z'n eigen tatoeages ook nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef OProg het volgende:
Fredgi Tattoo ziet er lekker professioneel uit op internet.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef alpeko het volgende:
Ik denk dat tattookillers deze zaak verleasd
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef alpeko het volgende:
Ik denk dat tattoo man deze zaak verleasd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |