quote:We gaan weer pitchforken, mensen.
Cloud Nothings
Z - 9.4
DO2 - 9.1
Maxerazzi - 8.8
Norrage - 8.5
Felagund - 8.9
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
...Anthem. En kijk! We zijn weer op Radiohead. Zouden we dit jaar een nieuw album krijgen?
Ik vond 'm tegenvallenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef Norrage het volgende:
ooooooeh wat begint die nieuwe Mac DeMarco lekker zeg
Ik ben ook verbaasd. Eerste single vond ik niet heel bijzonder, deze is wel prima.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:39 schreef Norrage het volgende:
Ja, dit was ook positief. Dit nummer is geweldig zeg. Midnight was aardig, maar als ze deze richting in gaan van Magic, dan belooft dit echt iets heel knaps en speciaals na dat verschrikkelijke Xylo Myloto
Ik vond dat eerste nummer geweldig, maar daarna wordt het iets minder sterk. Nog steeds sterk, though.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik vond 'm tegenvallen
[..]
Ik ben ook verbaasd. Eerste single vond ik niet heel bijzonder, deze is wel prima.
Ik durf het niet te luisteren.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:18 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe Blaudzun op LuisterpaalPromises of no man's land ben ik niet heel weg van. Edit: De single bedoel ik.
Dat is slechts een single die al maanden uit was op het album.. Niet echt nieuwquote:Op maandag 3 maart 2014 10:56 schreef Norrage het volgende:
Het is wel feest in de muziekwereld zeg
Hier de nieuwe Arctic Monkeys:
Tja, je kan ook proberen zonder al die vooroordelen te luisteren hequote:Op maandag 3 maart 2014 10:52 schreef Norrage het volgende:
Ik vrees dat deze nieuwe Blaudzun, of ie nou goed of slecht is, waarschijnlijk massaal door Nederland opgepakt gaat worden en dat het een klassieker gaat worden...en dat 3FM het gaat hypen
Vind dat echt een zwaar matig nummerquote:Op maandag 3 maart 2014 10:56 schreef Norrage het volgende:
Het is wel feest in de muziekwereld zeg
Hier de nieuwe Arctic Monkeys:
Dit. Minste nummer van dat album.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:07 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Vind dat echt een zwaar matig nummer.
Dat wil ik niet direct zeggen, maar zeker wel een van de mindere nummers, jaquote:
Ja dat is ook mijn voornaamste probleemquote:Op maandag 3 maart 2014 11:11 schreef Maxerazzi het volgende:
Als Blaudzun 's wat minder (geacteerd) pathetisch gaat zingen, dan geef ik 'm misschien wel een kans. Die single, Promises of No Man's Land, was echt tenenkrommend in dat overdreven wolvengehuil van 'm. Ik vind dat altijd zo kwalijk, hé, als songwriters denken dat het emotioneler wordt met zo'n snik in hun stem. Afschuwelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
No.1 party anthem vind ik het minste nummer. Deze is wel vet.quote:
Daar hoef je niet voor te vrezen, dat gebeurt toch wel. Nou ja, afgezien van dat klassieker dan, daarvoor zou-ie over 20 jaar nog aan moeten spreken en dat zie ik niet gebeuren. Maar reken maar dat-ie op de meeste festivals zal staan...quote:Op maandag 3 maart 2014 10:52 schreef Norrage het volgende:
Ik vrees dat deze nieuwe Blaudzun, of ie nou goed of slecht is, waarschijnlijk massaal door Nederland opgepakt gaat worden en dat het een klassieker gaat worden...en dat 3FM het gaat hypen
Tof! Zelf had ik lang getwijfeld of ik heen zou gaan, maar uiteindelijk kon ik toch niet. Had Han Bennink en Peter Brotzmann ook wel graag live willen zienquote:Op maandag 3 maart 2014 12:43 schreef ranja het volgende:
Gister het The Ex festival in Tivoli... 5 bands gezien
Trash Kit (uk): 4*
3 dames, experimenteel maar wel erg leuk
Chocolat Billy (fr): 2*
hoop zinlose herrie, veel gefröbel en weinig structuur
Space Siren (nl): 5*
één van m'n favoriete bands sowieso en ook de hoofdreden om te gaan eigenlijk.
paar nieuwe nummers, mogelijk een nieuw album?
Thurston Moore (us): 3½*
in z'n eentje met een gitaar, nogal wisselvallig en je merkte ook wel aan de zaal dat iedereen wachte tot hij los zou gaan, dat gebeurde uiteindelijk ook wel, hij, z'n gitaar en een batterij aan effecten en pedalen. toto slot nog een half sinoic youth nummer (doctor's orders)
The Ex (nl): 4*
tegenwoordig met Zea als zanger, hoop enthousiasme en dwarse gitaren. toch doet het me niet helemaal zoveel meer als eerder.
alleen The Ex, bij de toegift deden nog 2 ethiopiërs mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:01 schreef bartrid het volgende:
Was het alleen The Ex of waren ze met Brass Unbound?
Die speelden vanaf 11 uur in de Spieglbar... niet meer naar toegegaan, denk niet dat dat iets voor mij zou zijn geweest.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:18 schreef Gehenna het volgende:
Tof! Zelf had ik lang getwijfeld of ik heen zou gaan, maar uiteindelijk kon ik toch niet. Had Han Bennink en Peter Brotzmann ook wel graag live willen zien
Ik ga ze volgende maand zien, maar met Brass Unbound.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef ranja het volgende:
[..]
alleen The Ex, bij de toegift deden nog 2 ethiopiërs mee.
Ik vind dat liedje met Elephant wel heel leukquote:Op maandag 3 maart 2014 14:29 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe Blaudzun (ik durfde het toch) is nu wel helemaal Arcade Fire....Niet slecht, maar het is het gewoon net niet. Blaudzun is eentonig, saai. Hij valt in elk nummer in herhaling. En die stem ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |