SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn laptop gaat niet eens 10 seconde zonder oplader.
Hij is dan ook al heel oud, maar hoe het komt, geen idee.
quote:
oh ik met een steekwapenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:43 schreef richolio het volgende:
Als ik me verveel ga ik altijd met scharen of iets spelen en dan maak ik iets kapot
Jawelquote:Op zondag 2 maart 2014 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
Doen we hier niet aan lapo maakt topic?
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
Doen we hier niet aan lapo maakt topic?
haat haatquote:
mi casa su casaquote:Op zondag 2 maart 2014 17:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij (flips, krul, ik) gaan binnenkort je huis innemen oke
Rotterdam is koel om uit te gaanquote:
mokers en zwarten stekenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef richolio het volgende:
[..]
ook leukWat doe je daar dan zoal mee?
ik kan niet zeggen dat ik nu een bobbel in de broek hebquote:
Oh en je gaat ook nog eens dingen expres letterlijk nemen -.-quote:Op zondag 2 maart 2014 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kan niet zeggen dat ik nu een bobbel in de broek heb
ID leen ik welquote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, als je ergens binnen komt that is.
gefeliciteerdquote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja man. AZ domineertIk zie een 5-0 of 6-0 nog wel gebeuren
Daar?
Was dezequote:Op zondag 2 maart 2014 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zou jou wel willen eten :$ in een wrap :$
Om Twi te quoten: Ik ga niet op een internetforum zitten om over de boodschappen te praten, gooi er wat pit inquote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh en je gaat ook nog eens dingen expres letterlijk nemen -.-
Waarom ben je irritanter geworden? Doe je dat omdat ik irritant deed en vroeg of je nog hebt gefapt?!
Ja, helaaschquote:Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef richolio het volgende:
Wat heeft Feyenoord eigenlijk gedaan? Verloren?
Een vriendin van mij deed dat ook, toen vroeg die vent bij de deur naar haar geboortedatumquote:
Maak danquote:Op zondag 2 maart 2014 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook zin in wraps met kip.
Geef mij
fa2quote:
stel je aan jankbalquote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh en je gaat ook nog eens dingen expres letterlijk nemen -.-
Waarom ben je irritanter geworden? Doe je dat omdat ik irritant deed en vroeg of je nog hebt gefapt?!
Niet op zulke vragen voorbereid zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Een vriendin van mij deed dat ook, toen vroeg die vent bij de deur naar haar geboortedatumDie wist ze dan weer niet
Fake idquote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, als je ergens binnen komt that is.
Amateurquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Een vriendin van mij deed dat ook, toen vroeg die vent bij de deur naar haar geboortedatumDie wist ze dan weer niet
Had ze inderdaad beter over na moeten denkenquote:
Ik leer dat dan meestal uit m'n hoofd, geboortedatum/geboorteplaatsquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Houd je bek dikke vette lozer, ik pik het niet meer. Jij komt hier elke dag maar een beetje te zieken, te haten op anderen mensen. Maar zelf ben je de grootste lozer die ik me kan voorstellen, hoe kansloos kun je zijn. Je hobby is om mensen op een forum een slechte dag te bezorgen. De wereld zou beter zijn als jij nooit geboren was. Ik hoop dat je je jeuk krijgt op het midden van je rug waar je niet bij kunt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Om Twi te quoten: Ik ga niet op een internetforum zitten om over de boodschappen te praten, gooi er wat pit in
Ik vond het echt rampzaligquote:
heb gelachenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd je bek dikke vette lozer, ik pik het niet meer. Jij komt hier elke dag maar een beetje te zieken, te haten op anderen mensen. Maar zelf ben je de grootste lozer die ik me kan voorstellen, hoe kansloos kun je zijn. Je hobby is om mensen op een forum een slechte dag te bezorgen. De wereld zou beter zijn als jij nooit geboren was. Ik hoop dat je je jeuk krijgt op het midden van je rug waar je niet bij kunt.
Misschien wil je mijn ruggenkrabber dan wel kopen voor vijftien miljard DOGE.
Waarom dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb gelachen
en niet om de manier waarop je va probeer belachelijk te maken
FOK! serieus nemen is kansloos.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd je bek dikke vette lozer, ik pik het niet meer. Jij komt hier elke dag maar een beetje te zieken, te haten op anderen mensen. Maar zelf ben je de grootste lozer die ik me kan voorstellen, hoe kansloos kun je zijn. Je hobby is om mensen op een forum een slechte dag te bezorgen. De wereld zou beter zijn als jij nooit geboren was. Ik hoop dat je je jeuk krijgt op het midden van je rug waar je niet bij kunt.
Misschien wil je mijn ruggenkrabber dan wel kopen voor vijftien miljard DOGE.
Precies, en als je pech hebt, dan vragen ze binnen aan de bar ook nog om een IDquote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Had ze inderdaad beter over na moeten denkenMaar wel slim van die portier, ze zal vast niet de enige zijn die dat overkwam
Maar FOK! heeft mijn leven verbeterd, FOK! is belangrijk voor me!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FOK! serieus nemen is kansloos.
Geloof me
Ik weet
weirdquote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar FOK! heeft mijn leven verbeterd, FOK! is belangrijk voor me!
nee johquote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, en als je pech hebt, dan vragen ze binnen aan de bar ook nog om een ID
Geloof ik bestquote:
de barman wilde gewoon haar naam wetenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakte mijn jongste zusje laatst serieus mee
schelden met lozer terwijl het loser is. simpele manier van denken, op je teentjes getrapt zijn. enzquote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof ik best
Maar wil je uitleggen wat ik dom doe, ik houd van opbouwende kritiek.
Het was een chick, mijn zusje lijkt dus op een pot.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
de barman wilde gewoon haar naam weten
je zusje werd gehosseld
zal ze wel van haar grote zus hebben danquote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was een chick, mijn zusje lijkt dus op een pot.
ze lijkt op jou dus kan kloppenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was een chick, mijn zusje lijkt dus op een pot.
gvd wpquote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ze wel van haar grote zus hebben dan
/inkoppertje
Ik twijfelde al of ik hem zelf moest inkoppenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
/inkoppertje
Mijn jongste qua uiterlijk niet hoorquote:
ohquote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of ik hem zelf moest inkoppen
[..]
Mijn jongste qua uiterlijk niet hoor
mama flappiequote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
Mijn jongste as if ik al zelf kinderen heb
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
/inkoppertje
quote:
ja ik ben mentaal gebroken vanmiddagquote:
Maar je nam dat toch niet serieusquote:Op zondag 2 maart 2014 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
schelden met lozer terwijl het loser is. simpele manier van denken, op je teentjes getrapt zijn. enz
MILFquote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
Mijn jongste as if ik al zelf kinderen heb
zo doe je wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je nam dat toch niet serieus
Lozer staat gewoon leuker. En ik ben niet echt op mijn teentjes getrapt.
kunnen ze je ip voor blokkerenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
HahaMet mijn andere mailadres ook een netflix account gemaakt. Weer een maand gratis
en ik maar netjes betalenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
HahaMet mijn andere mailadres ook een netflix account gemaakt. Weer een maand gratis
gewoon elke maand een nieuwe account aanmaken. voor de rest van je leven gratis netflixquote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Heb je niet alles al gezien dan in de eerste maand?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
HOUD JE BEK JIJ BENT ZELF DIK, JE DOET ALSOF JE KAN RAPPEN MAAR JAN SMIT KAN NOG BETER RAPPENquote:
Spatie denk dat hij grappig isquote:Op zondag 2 maart 2014 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOUD JE BEK JIJ BENT ZELF DIK, JE DOET ALSOF JE KAN RAPPEN MAAR JAN SMIT KAN NOG BETER RAPPEN
MCSmithquote:Op zondag 2 maart 2014 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOUD JE BEK JIJ BENT ZELF DIK, JE DOET ALSOF JE KAN RAPPEN MAAR JAN SMIT KAN NOG BETER RAPPEN
ik doe helemaal niet alsof ik kan rappenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt wel, jij bent dikker dan Cartman en ik ben ongeveer zo dik als ex president Bush.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe helemaal niet alsof ik kan rappen
maar niet zo dik als jij
cartman is heel dun he. het is namelijk een tekenfilmpersonagequote:Op zondag 2 maart 2014 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt wel, jij bent dikker dan Cartman en ik ben ongeveer zo dik als ex president Bush.
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
cartman is heel dun he. het is namelijk een tekenfilmpersonage
spatie, forceer het niet zoquote:Op zondag 2 maart 2014 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt wel, jij bent dikker dan Cartman en ik ben ongeveer zo dik als ex president Bush.
Dat jij jezelf nou niet kunt forceren om af te vallenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
spatie, forceer het niet zo
Haal die buttplug eens uit je reet, je bent geirriteerdquote:Op zondag 2 maart 2014 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jij jezelf nou niet kunt forceren om af te vallen
Nee hoor, ik oefen gewoon het haat opwekken wat jij en WP doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haal die buttplug eens uit je reet, je bent geirriteerd
Kom terug als je het kan.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik oefen gewoon het haat opwekken wat jij en WP doen.
bedankt voor deze infoquote:Op zondag 2 maart 2014 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ben al 7 keer klaar gekomen op DV's tumblr.
Ik weet het.quote:
Okéquote:Op zondag 2 maart 2014 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was niet serieus hoor, ik heb vandaag nog niet gefapt!
Okay, eventjes dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je normaal doet vertel ik je mijn bron.
zolder heeft voorrangquote:Op zondag 2 maart 2014 18:22 schreef Typisch het volgende:
ik ga even de zolder en huiskamer schoonmaken
doag fokkertjes
quote:
quote:
van 6 tot 9 of van 9 tot 6?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:38 schreef Snowbells het volgende:
O mijn god ik kan elke zaterdag van 9 tot 6 oppassen
Is toch leuk, schattige wezentjes.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
's ochtends tot 's avonds. Alleen het is een kindje van 8 maanden
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:38 schreef Snowbells het volgende:
O mijn god ik kan elke zaterdag van 9 tot 6 oppassen
Je bent een vrouw, zit in je genenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:44 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind het alleen doodseng. Gewoon de hele dag die verantwoordelijkheid
Snorlaxquote:Op zondag 2 maart 2014 18:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Mededeling:
Skitty ligt uit mijn team, Snorlax is mijn nieuwste member!
dudequote:
skitty is stomquote:
Klopt, maar ach, ik moest m'n team even vol hebben tot ik verbetering had. En ze kon Sing.quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:49 schreef Lt.Surge het volgende:
Btw, wie wil er straks met mij Doodle or Die spelen?
Te epic. Moet je wat tekenen, en een ander raad wat het is, weer een ander krijgt zijn antwoord om te tekenen, en zo krijg je een chain aan spul lmao, niet uit te leggenquote:
Dat deed ik altijd op http://www.isketch.netquote:Op zondag 2 maart 2014 18:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Te epic. Moet je wat tekenen, en een ander raad wat het is, weer een ander krijgt zijn antwoord om te tekenen, en zo krijg je een chain aan spul lmao, niet uit te leggen
doodleordie.com is leuker ok ;_;quote:Op zondag 2 maart 2014 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd op http://www.isketch.net
Het is echt zo vraag maar aan Sof, VA en andere gasten.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef richolio het volgende:
Spatie zegt dat hij al maanden roze als kleur heeft op tcMaar ik wil homo roze zijn goverdomme
Wat moet jij met homo kleurenquote:
Homo!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Roze is niet homo, Roze is gewoon mooi!
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wtf beweegt jouw UI nou of leek dat maar zo?
Wat is er mis met ons 15-jarigen? Waarom is het nodig om ons met een korreltje zout te nemen? Wij zijn tenslotte mentaal 38 jaar oudquote:
Donate mij maar even $25 paypal, kan ik een source kopen die ik wil.quote:
quote:
waarmee?quote:
Prima, met jou?quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
Rezania lijkt me wel zo'n pauper op een scooter
Nou ja, moet hem delen met mijn broer en ouders, dus dat gaat niet zomaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:30 schreef klawie het volgende:
[..]
Al is het een blauw kenteken mag je hem inruilen
Je bent zelf een pauper, cursist.quote:
FOK!ken.quote:
Jullie mogen alle 4 een proefrit makenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, moet hem delen met mijn broer en ouders, dus dat gaat niet zomaar.
[..]
Je bent zelf een pauper, cursist.
[..]
FOK!ken.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
FOK!ken.
Hihi leukquote:Op zondag 2 maart 2014 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
FOK!ken.
Jongen, ik noemde rechten al een cursus voordat jij het deed.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]die ''cursus'' van gister zit je diep he
Ben jij nou hommo of wat?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Hihi leukWil je anders een keer wat drinken?
Toen ik weg was zekerquote:Op zondag 2 maart 2014 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik noemde rechten al een cursus voordat jij het deed.
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechten is geen studie, dat is een cursus. En welke studie doe jij nog meer tegenwoordig?
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had het geen studie moeten noemen, iedereen weet dat rechten een cursus is.
quote:Op maandag 6 januari 2014 02:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Altijd nog beter als een cursus, zoals rechten.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt, het is inderdaad geen pretstudie, het is een cursus voor ernaast.
Ja ik had ze gelezen hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #143] Waar we Beyoncé raken
Wie quote ik daar?![]()
Haha, dissss!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik had ze gelezen hoor
Ik wou al bijna zeggen dat het alleen met Etsu was
Sandwich?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil het niet te ordinair maken dus laten we dat maar in het midden houden
Er zijn geen homo's meer over in mijn cohort.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ga jij nou maar beta jongetjes hosselen
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Dan kunnen jullie experimenteren met ecoli bacterien
Misschien moet je ze verleiden zodat ze homo wordenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn geen homo's meer over in mijn cohort.
Verleiden tot klappen geven bedoel je?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moet je ze verleiden zodat ze homo worden
Heb je geen moves gezet ofzo?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verleiden tot klappen geven bedoel je?En er was één leuke jongen, echt leuk, maar dat is nu zo'n eenheidsworst, lijkt op al zijn vrienden van de roeivereniging.
Hij heeft een vriendin.quote:
Ik vaar ze gewoon omver met mijn sloep.quote:Ga ook roeien
Ohquote:Op zondag 2 maart 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin.
[..]
Ik vaar ze gewoon omver met mijn sloep.
Konkoroeiers met hun "Links, rechts, hoppa!" tijdens proefwerken.quote:
watquote:Op zondag 2 maart 2014 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Konkoroeiers met hun "Links, rechts, hoppa!" tijdens proefwerken.
School stond naast een kanaal waar de roeivereniging graag traint.quote:
Oh... je hebt het over de middelbare school?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
School stond naast een kanaal waar de roeivereniging graag traint.
Ja, als ik 120 ben en op mijn sterfbed lig.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh... je hebt het over de middelbare school?
Nouja
vroeg of laat komt er wel iemand
Nee johquote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, als ik 120 ben en op mijn sterfbed lig.
Nee, je hebt gelijk, ik word minstens 150.quote:
Wrm ga je niet naar reeuwijk ligt naast gouda daar zijn altijd homo's elkaar aan het palenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, als ik 120 ben en op mijn sterfbed lig.
Als je een zou stoppen met roken misschien wel jaquote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, ik word minstens 150.
Cruising heet dat, en bah.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef klawie het volgende:
[..]
Wrm ga je niet naar reeuwijk ligt naast gouda daar zijn altijd homo's elkaar aan het palen
Ik rook niet man, nooit een peuk aangeraakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je een zou stoppen met roken misschien wel ja
Daten?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
Het gaat Rezanika niet om seks
Hij wil gewoon een leuke relatie, en dat bewonder ik
Ben je milieuactivist ofzoquote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik rook niet man, nooit een peuk aangeraakt.
Sex is iets wat nodig is voor een goede relatiequote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
Het gaat Rezanika niet om seks
Hij wil gewoon een leuke relatie, en dat bewonder ik
Ja, maar dat komt dan welquote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef klawie het volgende:
[..]
Sex is iets wat nodig is voor een goede relatie
I wanted to make a gay joke, butt fuck it.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:08 schreef klawie het volgende:
God er was een mop over hommo's die ik hoorde van de week masr weet niet meer hoe hij ging
Uit sex kan ook een mooie relatie ontstaanquote:Op maandag 3 maart 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dan wel
als je ordinaire dates ophaalt in gouda heeft dat niks emt een relatie te maken
Mwah tjaquote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Uit sex kan ook een mooie relatie ontstaan
Kan, maar die kans is even groot als de lotto winnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Uit sex kan ook een mooie relatie ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |