Oh... je hebt het over de middelbare school?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
School stond naast een kanaal waar de roeivereniging graag traint.
Ja, als ik 120 ben en op mijn sterfbed lig.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh... je hebt het over de middelbare school?
Nouja
vroeg of laat komt er wel iemand
Nee johquote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, als ik 120 ben en op mijn sterfbed lig.
Nee, je hebt gelijk, ik word minstens 150.quote:
Wrm ga je niet naar reeuwijk ligt naast gouda daar zijn altijd homo's elkaar aan het palenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, als ik 120 ben en op mijn sterfbed lig.
Als je een zou stoppen met roken misschien wel jaquote:Op maandag 3 maart 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, ik word minstens 150.
Cruising heet dat, en bah.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef klawie het volgende:
[..]
Wrm ga je niet naar reeuwijk ligt naast gouda daar zijn altijd homo's elkaar aan het palen
Ik rook niet man, nooit een peuk aangeraakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je een zou stoppen met roken misschien wel ja
Daten?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
Het gaat Rezanika niet om seks
Hij wil gewoon een leuke relatie, en dat bewonder ik
Ben je milieuactivist ofzoquote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik rook niet man, nooit een peuk aangeraakt.
Sex is iets wat nodig is voor een goede relatiequote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
Het gaat Rezanika niet om seks
Hij wil gewoon een leuke relatie, en dat bewonder ik
Ja, maar dat komt dan welquote:Op maandag 3 maart 2014 00:07 schreef klawie het volgende:
[..]
Sex is iets wat nodig is voor een goede relatie
I wanted to make a gay joke, butt fuck it.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:08 schreef klawie het volgende:
God er was een mop over hommo's die ik hoorde van de week masr weet niet meer hoe hij ging
Uit sex kan ook een mooie relatie ontstaanquote:Op maandag 3 maart 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dan wel
als je ordinaire dates ophaalt in gouda heeft dat niks emt een relatie te maken
Mwah tjaquote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Uit sex kan ook een mooie relatie ontstaan
Kan, maar die kans is even groot als de lotto winnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Uit sex kan ook een mooie relatie ontstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |