Klopt. Snelheidsmeter is verplicht, kilometerteller dan weer niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon uit intresse.. Hoor je niet een werkende snelheidsmeter te hebben? Stond een boete op dacht ik.. Of was dat enkel in een auto zo?
Volgens mij ook maar ik ben er nooit mee geconfronteerd dus voor mij geen reden om te makenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon uit intresse.. Hoor je niet een werkende snelheidsmeter te hebben? Stond een boete op dacht ik.. Of was dat enkel in een auto zo?
kabeltje vervangen, 10 euro + 1 uur werkquote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Volgens mij ook maar ik ben er nooit mee geconfronteerd dus voor mij geen reden om te maken
Snap ik maar dat is voor de nieuwe eigenaar kan hij heel snel 100 euro verdienen lolquote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
kabeltje vervangen, 10 euro + 1 uur werk
meer prijs: 100 euro...
Of er is meer stuk dan wat jij beschrijft, bv de teller en gaat het hem 250 euro kosten...quote:Op zondag 2 maart 2014 23:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Snap ik maar dat is voor de nieuwe eigenaar kan hij heel snel 100 euro verdienen lol
Uh nee want de rest doet het gewoon allemaal heb gewoon teveel klusje te doenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:35 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Of er is meer stuk dan wat jij beschrijft, bv de teller en gaat het hem 250 euro kosten...
hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef klawie het volgende:
[..]
Uh nee want de rest doet het gewoon allemaal
Benzinemeter waarschuwings lampjes etcetcquote:Op zondag 2 maart 2014 23:37 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat?
wat is 'de rest'?
Prima opgelost zoquote:Op zondag 2 maart 2014 23:40 schreef klawie het volgende:
[..]
Benzinemeter waarschuwings lampjes etcetc
Maar zie edit
Tijd motivatie etcetcquote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Prima opgelost zo
Magoed, waarom zou je die 100 euro mislopen als het een uurtje werk is?
450 euro zou echt fantastisch zijn... derhalve bied ik een knaak en een bos wortelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:44 schreef klawie het volgende:
[..]
Tijd motivatie etcetc
Nu ben je me een mooi bod schuldig
Een telefoon met een app voor de snelheid of een tomtom is ook voldoendequote:Op zondag 2 maart 2014 22:58 schreef d4v1d het volgende:
Lol gaat hem net niet wordenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
450 euro zou echt fantastisch zijn... derhalve bied ik een knaak en een bos wortelen.
Doe dat maarquote:Op zondag 2 maart 2014 23:51 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik zal morgen met een tegenbod komen welke tevens een topic kick voor je zal zijn
kan dus niet wil jij voor mij dat stukje van het minpuntje wissen uit de opquote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Done, al weet ik niet of je de OP nog zelf kunt aanpassen.
Welk minpuntje?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef klawie het volgende:
[..]
kan dus niet wil jij voor mij dat stukje van het minpuntje wissen uit de op
Als ik hem dan via fok verkoop laat ik een taart bezorgen bij je thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |