Fake idquote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, als je ergens binnen komt that is.
Amateurquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Een vriendin van mij deed dat ook, toen vroeg die vent bij de deur naar haar geboortedatumDie wist ze dan weer niet
Had ze inderdaad beter over na moeten denkenquote:
Ik leer dat dan meestal uit m'n hoofd, geboortedatum/geboorteplaatsquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Een vriendin van mij deed dat ook, toen vroeg die vent bij de deur naar haar geboortedatumDie wist ze dan weer niet
Houd je bek dikke vette lozer, ik pik het niet meer. Jij komt hier elke dag maar een beetje te zieken, te haten op anderen mensen. Maar zelf ben je de grootste lozer die ik me kan voorstellen, hoe kansloos kun je zijn. Je hobby is om mensen op een forum een slechte dag te bezorgen. De wereld zou beter zijn als jij nooit geboren was. Ik hoop dat je je jeuk krijgt op het midden van je rug waar je niet bij kunt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Om Twi te quoten: Ik ga niet op een internetforum zitten om over de boodschappen te praten, gooi er wat pit in
Ik vond het echt rampzaligquote:
heb gelachenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd je bek dikke vette lozer, ik pik het niet meer. Jij komt hier elke dag maar een beetje te zieken, te haten op anderen mensen. Maar zelf ben je de grootste lozer die ik me kan voorstellen, hoe kansloos kun je zijn. Je hobby is om mensen op een forum een slechte dag te bezorgen. De wereld zou beter zijn als jij nooit geboren was. Ik hoop dat je je jeuk krijgt op het midden van je rug waar je niet bij kunt.
Misschien wil je mijn ruggenkrabber dan wel kopen voor vijftien miljard DOGE.
Waarom dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb gelachen
en niet om de manier waarop je va probeer belachelijk te maken
FOK! serieus nemen is kansloos.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd je bek dikke vette lozer, ik pik het niet meer. Jij komt hier elke dag maar een beetje te zieken, te haten op anderen mensen. Maar zelf ben je de grootste lozer die ik me kan voorstellen, hoe kansloos kun je zijn. Je hobby is om mensen op een forum een slechte dag te bezorgen. De wereld zou beter zijn als jij nooit geboren was. Ik hoop dat je je jeuk krijgt op het midden van je rug waar je niet bij kunt.
Misschien wil je mijn ruggenkrabber dan wel kopen voor vijftien miljard DOGE.
Precies, en als je pech hebt, dan vragen ze binnen aan de bar ook nog om een IDquote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Had ze inderdaad beter over na moeten denkenMaar wel slim van die portier, ze zal vast niet de enige zijn die dat overkwam
Maar FOK! heeft mijn leven verbeterd, FOK! is belangrijk voor me!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FOK! serieus nemen is kansloos.
Geloof me
Ik weet
weirdquote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar FOK! heeft mijn leven verbeterd, FOK! is belangrijk voor me!
nee johquote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, en als je pech hebt, dan vragen ze binnen aan de bar ook nog om een ID
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |