Fake idquote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, als je ergens binnen komt that is.
Amateurquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Een vriendin van mij deed dat ook, toen vroeg die vent bij de deur naar haar geboortedatumDie wist ze dan weer niet
Had ze inderdaad beter over na moeten denkenquote:
Ik leer dat dan meestal uit m'n hoofd, geboortedatum/geboorteplaatsquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Een vriendin van mij deed dat ook, toen vroeg die vent bij de deur naar haar geboortedatumDie wist ze dan weer niet
Houd je bek dikke vette lozer, ik pik het niet meer. Jij komt hier elke dag maar een beetje te zieken, te haten op anderen mensen. Maar zelf ben je de grootste lozer die ik me kan voorstellen, hoe kansloos kun je zijn. Je hobby is om mensen op een forum een slechte dag te bezorgen. De wereld zou beter zijn als jij nooit geboren was. Ik hoop dat je je jeuk krijgt op het midden van je rug waar je niet bij kunt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Om Twi te quoten: Ik ga niet op een internetforum zitten om over de boodschappen te praten, gooi er wat pit in
Ik vond het echt rampzaligquote:
heb gelachenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd je bek dikke vette lozer, ik pik het niet meer. Jij komt hier elke dag maar een beetje te zieken, te haten op anderen mensen. Maar zelf ben je de grootste lozer die ik me kan voorstellen, hoe kansloos kun je zijn. Je hobby is om mensen op een forum een slechte dag te bezorgen. De wereld zou beter zijn als jij nooit geboren was. Ik hoop dat je je jeuk krijgt op het midden van je rug waar je niet bij kunt.
Misschien wil je mijn ruggenkrabber dan wel kopen voor vijftien miljard DOGE.
Waarom dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb gelachen
en niet om de manier waarop je va probeer belachelijk te maken
FOK! serieus nemen is kansloos.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd je bek dikke vette lozer, ik pik het niet meer. Jij komt hier elke dag maar een beetje te zieken, te haten op anderen mensen. Maar zelf ben je de grootste lozer die ik me kan voorstellen, hoe kansloos kun je zijn. Je hobby is om mensen op een forum een slechte dag te bezorgen. De wereld zou beter zijn als jij nooit geboren was. Ik hoop dat je je jeuk krijgt op het midden van je rug waar je niet bij kunt.
Misschien wil je mijn ruggenkrabber dan wel kopen voor vijftien miljard DOGE.
Precies, en als je pech hebt, dan vragen ze binnen aan de bar ook nog om een IDquote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Had ze inderdaad beter over na moeten denkenMaar wel slim van die portier, ze zal vast niet de enige zijn die dat overkwam
Maar FOK! heeft mijn leven verbeterd, FOK! is belangrijk voor me!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FOK! serieus nemen is kansloos.
Geloof me
Ik weet
weirdquote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar FOK! heeft mijn leven verbeterd, FOK! is belangrijk voor me!
nee johquote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, en als je pech hebt, dan vragen ze binnen aan de bar ook nog om een ID
Geloof ik bestquote:
de barman wilde gewoon haar naam wetenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakte mijn jongste zusje laatst serieus mee
schelden met lozer terwijl het loser is. simpele manier van denken, op je teentjes getrapt zijn. enzquote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof ik best
Maar wil je uitleggen wat ik dom doe, ik houd van opbouwende kritiek.
Het was een chick, mijn zusje lijkt dus op een pot.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
de barman wilde gewoon haar naam weten
je zusje werd gehosseld
zal ze wel van haar grote zus hebben danquote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was een chick, mijn zusje lijkt dus op een pot.
ze lijkt op jou dus kan kloppenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was een chick, mijn zusje lijkt dus op een pot.
gvd wpquote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ze wel van haar grote zus hebben dan
/inkoppertje
Ik twijfelde al of ik hem zelf moest inkoppenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
/inkoppertje
Mijn jongste qua uiterlijk niet hoorquote:
ohquote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of ik hem zelf moest inkoppen
[..]
Mijn jongste qua uiterlijk niet hoor
mama flappiequote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
Mijn jongste as if ik al zelf kinderen heb
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
/inkoppertje
quote:
ja ik ben mentaal gebroken vanmiddagquote:
Maar je nam dat toch niet serieusquote:Op zondag 2 maart 2014 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
schelden met lozer terwijl het loser is. simpele manier van denken, op je teentjes getrapt zijn. enz
MILFquote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
Mijn jongste as if ik al zelf kinderen heb
zo doe je wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je nam dat toch niet serieus
Lozer staat gewoon leuker. En ik ben niet echt op mijn teentjes getrapt.
kunnen ze je ip voor blokkerenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
HahaMet mijn andere mailadres ook een netflix account gemaakt. Weer een maand gratis
en ik maar netjes betalenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
HahaMet mijn andere mailadres ook een netflix account gemaakt. Weer een maand gratis
gewoon elke maand een nieuwe account aanmaken. voor de rest van je leven gratis netflixquote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Heb je niet alles al gezien dan in de eerste maand?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |