MCSmithquote:Op zondag 2 maart 2014 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOUD JE BEK JIJ BENT ZELF DIK, JE DOET ALSOF JE KAN RAPPEN MAAR JAN SMIT KAN NOG BETER RAPPEN
ik doe helemaal niet alsof ik kan rappenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOUD JE BEK JIJ BENT ZELF DIK, JE DOET ALSOF JE KAN RAPPEN MAAR JAN SMIT KAN NOG BETER RAPPEN
Echt wel, jij bent dikker dan Cartman en ik ben ongeveer zo dik als ex president Bush.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe helemaal niet alsof ik kan rappen
maar niet zo dik als jij
cartman is heel dun he. het is namelijk een tekenfilmpersonagequote:Op zondag 2 maart 2014 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt wel, jij bent dikker dan Cartman en ik ben ongeveer zo dik als ex president Bush.
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
cartman is heel dun he. het is namelijk een tekenfilmpersonage
spatie, forceer het niet zoquote:Op zondag 2 maart 2014 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt wel, jij bent dikker dan Cartman en ik ben ongeveer zo dik als ex president Bush.
Dat jij jezelf nou niet kunt forceren om af te vallenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
spatie, forceer het niet zo
Haal die buttplug eens uit je reet, je bent geirriteerdquote:Op zondag 2 maart 2014 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jij jezelf nou niet kunt forceren om af te vallen
Nee hoor, ik oefen gewoon het haat opwekken wat jij en WP doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haal die buttplug eens uit je reet, je bent geirriteerd
Kom terug als je het kan.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik oefen gewoon het haat opwekken wat jij en WP doen.
bedankt voor deze infoquote:Op zondag 2 maart 2014 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ben al 7 keer klaar gekomen op DV's tumblr.
Ik weet het.quote:
Okéquote:Op zondag 2 maart 2014 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was niet serieus hoor, ik heb vandaag nog niet gefapt!
Okay, eventjes dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je normaal doet vertel ik je mijn bron.
zolder heeft voorrangquote:Op zondag 2 maart 2014 18:22 schreef Typisch het volgende:
ik ga even de zolder en huiskamer schoonmaken
doag fokkertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |