Ja, sorry. Ik kan je niet helpen verder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:32 schreef Faux. het volgende:
ja doei nu ben ik nieuwsgierig verdomme
Ja.quote:
Doei.quote:
Inderdaad.quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
tranen lopen over mijn wangen
Ik moet toegeven dat ik ook af en toe mijn momenten heb en dat de eerdere bans soms (!) terecht waren, maar de ban op vanavond slaat op alles.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef snakelady het volgende:
Jij een ban? Dat is nogal vreemd als ik lees waar sommige mee wegkomen.
Dat weet ik niet. Ik hoop niet lang. Hoogstens een weekje ofzo. Dat zou dan mijn kortste ban duren trouwens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef Copthorne het volgende:
Hoelang zal het ongeveer gaan duren?
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef Socios het volgende:
Doe dan ook niet sarcastisch! Dan begrijpt iedereen het tenminste.
Kortom: eigen schuld.
Ja he?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef Faux. het volgende:
aw TS gaat alle posts in het topic afdas wel leuk
Ga terug naar WO SC Rechten johquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Niemand begrijpt jouw humor man
quote:
Jonge je weet nog niet eens of je een ban gaat krijgenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook af en toe mijn momenten heb en dat de eerdere bans soms (!) terecht waren, maar de ban op vanavond slaat om alles.
heb je al gehuild snakeguy?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef snakelady het volgende:
en janken...ik krijg een ban hahhahquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge je weet nog niet eens of je een ban gaat krijgen
Klopt, maar ik denk dat de (F)A's wel rekening gaan houden met mijn notehistorie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge je weet nog niet eens of je een ban gaat krijgen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef snakelady het volgende:
Guy? Naar mijn weten heb ik mijn twee kinderen toch echt zelf gedragen en gebaard dus ben 100% zeker een lady.quote:
Hoeveel notes heb je?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat de (F)A's wel rekening gaan houden met mijn notehistorie.
Dit. Man the fuck up.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
Ets, dit helpt absoluut niet klootviool
44 stelt geen flikker voor man. Er zijn users met 1000+ notes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen tabel in de database.
Rez, probeer niet slim te doen. Dat lukt niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
Trouwens verleng je je ban alleen maar zo. En dat studeert dan om advocaat te worden.![]()
Dat weet ik. Maar ik hoop enigszins duidelijk te kunnen maken dat ik het gewoon onterecht vind.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
Ets, dit helpt absoluut niet klootviool
Euhm euhm euhm! Tijd dringt, ieder moment kan ik een ban hebben! Even denken hoor. Ik denk toch echt mosselenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef Faux. het volgende:
vraag TS alles wat je altijd al hebt willen weten voordat-ie een ban krijgt!
Wat is je lievelingseten?
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:38 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Er wordt gezegd dat ik het brein zou zijn achter 16 kloons in de tijd van mijn ban, niets van gehoord.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
Trouwens verleng je je ban alleen maar zo. En dat studeert dan om advocaat te worden.![]()
Jawel, jij, anders zou je hier niet reageren.quote:
Ja maar het gaat om de inhoud.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
44 stelt geen flikker voor man. Er zijn users met 1000+ notes.
Probeer die 3,14 nou maar te lezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rez, probeer niet slim te doen. Dat lukt niet..
Ik heb in een jaar al meer dan het dubbele aantalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
44 stelt geen flikker voor man. Er zijn users met 1000+ notes.
En een fles wijn als bedankje voor je collega.quote:
π?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Probeer die 3,14 nou maar te lezen.
Kutuser jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb in een jaar al meer dan het dubbele aantal
kan bevestigen gr grquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen tabel in de database.
Heb er al meer dan een maand geen gekregen.quote:
3,1415962535 UIT MN HOOFD FUCK YEAH WAT WIN IK?quote:
Moblo schatje! Ik denk niet dat we nog collega's worden dit jaar, gezien de banaanvraag. Maar ik denk dat jij best voor mij zou kunnen opkomen en dan zien de (F)A's dat we een goede band hebben en zouden we samen SES of EXA kunnen modden volgend jaar.quote:
quote:
Ja en? Zegt niks. Gaat om de inhoud en redenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb in een jaar al meer dan het dubbele aantal
Bedanktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef Plantagehouder het volgende:
Fok zal nooit meer hetzelfde zijn na het verlies van zijn grootste zoon. We zagen veel van onszelf in hem terug
Doe ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef PriesterB het volgende:
De situatie wordt triester
Gelukkig is er Priester.
TS moet meer jonko's smoken.
Ik wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb er al meer dan een maand geen gekregen.
Wie, ik?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ramptoerist ben je ook he.
Dat hoef ik niet te proberen, dat ben ik gewoon.quote:
Niks want de 2 komt voor de 6quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
3,1415962535 UIT MN HOOFD FUCK YEAH WAT WIN IK?
Je bent nu officieel een baas.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
3,1415962535 UIT MN HOOFD FUCK YEAH WAT WIN IK?
Ik had je niet ingeschat als een liefhebber van de mossel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik hoop enigszins duidelijk te kunnen maken dat ik het gewoon onterecht vind.Via mail word ik altijd genegeerd.
[..]
Euhm euhm euhm! Tijd dringt, ieder moment kan ik een ban hebben! Even denken hoor. Ik denk toch echt mosselen
[..]
[..]
[..]!
[..]
Jawel, jij, anders zou je hier niet reageren.
[..]
Ja maar het gaat om de inhoud.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent nu officieel een baas.
- wacht, wacht even. Ik krijg iets door.
.
.
.
.
Kan niet? Hoezo? Oh
Sorry faux, je was al een baas.
ik heb je teleurgesteld, het spijt mequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks want de 2 komt voor de 6
Word jij een beetje het type Etsu als je dronken bent?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
Behalve na een paar biertjes. Dan is het hommo dit, hommo dat.
Wat nou als FOK! je sociale leven isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:42 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Tijdens je ban kun je wel weer werken aan je sociale leven
Mosselenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik had je niet ingeschat als een liefhebber van de mossel.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Word jij een beetje het type Etsu als je dronken bent?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Word jij een beetje het type Etsu als je dronken bent?
Dan ben je een trieste mongol volgens de FOK!ers met FOK! als sociaal leven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat nou als FOK! je sociale leven is
zeg je nuquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Guy? Naar mijn weten heb ik mijn twee kinderen toch echt zelf gedragen en gebaard dus ben 100% zeker een lady.
Dit mag ik niet bespreken op het forum.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Rezania het volgende:
Wat deed je trouwens in VBL dat je het aan de stok hebt met DonRaja?
Fiscaalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Faux. het volgende:
Maar Etsu jij deed toch fiscaal? Word je een fiscale advocaat? Bestaat dat uberhaupt?
Ja! dat bestaat. Maharbal is zo'n geval!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Faux. het volgende:
Maar Etsu jij deed toch fiscaal? Word je een fiscale advocaat? Bestaat dat uberhaupt?
Hij wordt vakkenvuller bij de Aldi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Faux. het volgende:
Onder het bureau van de manager bedoel je.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij wordt vakkenvuller bij de Aldi.
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers omdat ik al nauw in gaten word gehouden en een banaanvraag open staat, maar normaliter zou ik tegen je in zijn gegaan:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Etsu klinkt als een ziekte.
Enfatruskiloin klinkt als een berg.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind ze wel ok, maar dat is meer uit noodzaak omdat ik er zelf een heb.
picsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het vak is van de aars van de manager.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Onder het bureau van de manager bedoel je.
Kutjes stinken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
Een goed uiteinde dan maar.
Als je ban net zolang duurt als mijne duurden zal je tijd in de echte wereld maar van korte duur zijn, gelukkig. Of helaas... Het is maar hoe je het bekend.
Vaar wel en tot ziens, medestrijder.
Met fiscaal word je in de regel fiscalist, omdat je niet de vakken hebt die nodig zijn om advocaat te worden. Er zijn ook (veel) mensen die zowel een fiscaal diploma hebben als advocaat zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Faux. het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
Een goed uiteinde dan maar.
Als je ban net zolang duurt als mijne duurden zal je tijd in de echte wereld maar van korte duur zijn, gelukkig. Of helaas... Het is maar hoe je het bekijkt.
Vaar wel en tot ziens, medestrijder.
Maar is Etsu dan afgestapt van z'n fiscaal recht?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met fiscaal word je in de regel fiscalist, omdat je niet de vakken hebt die nodig zijn om advocaat te worden. Er zijn ook (veel) mensen die zowel een fiscaal diploma hebben als advocaat zijn.
Fatrus klinkt toch meer als een obese Moskoviet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Aceton en bèta-mercaptoethanol zijn erger.quote:
Ja. Kutrechtsgebied.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar is Etsu dan afgestapt van z'n fiscaal recht?
vulkaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
maar wats er leuker aan notarieel recht dan?quote:
Hier wat moskoviet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Fatrus klinkt toch meer als een obese Moskoviet.
Dat je ban al afgelopen is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer te zeiken
mijn hele familie doet het, dus fuck yes.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daarom eerst kijken of de ogen helder zijn.
Hij trekt nog wel af.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar is Etsu dan afgestapt van z'n fiscaal recht?
Je hele familie doet iets met rechten? Boring.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
mijn hele familie doet het, dus fuck yes.
Geen idee, ben pas 3 weken bezig met het notariële gedeelte. Voorheen was alles algemeen wat de rest ook krijgt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
maar wats er leuker aan notarieel recht dan?
Direct de bijstand in kunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
maar wats er leuker aan notarieel recht dan?
hahahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:48 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Mensen die PVV stemmen en niet studeren.
quote:
niets boring aan hoor. als ik zo'n zelfde toekomst krijg heb ik zeker geen saaie toekomst.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hele familie doet iets met rechten? Boring.
Maar je deed toch N&T? Waarom zou je dan voor rechten kiezen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
niets boring aan hoor. als ik zo'n zelfde toekomst krijg heb ik zeker geen saaie toekomst.
altijd van zoiets uit gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
niets boring aan hoor. als ik zo'n zelfde toekomst krijg heb ik zeker geen saaie toekomst.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daarom eerst kijken of de ogen helder zijn.
nein man, Elite en Maatschappijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je deed toch N&T? Waarom zou je dan voor rechten kiezen?
Om jezelf de afgrond in te helpenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tchock deed N&G volgens mij, en toch deed die voor rechten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, datismijnmening deed dat. Fucking boeler dat hij is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tchock deed N&G volgens mij, en toch deed die voor rechten.
Nou, Tchock. Vertel.
ok, ik schrijf het even opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:50 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja is mijn, eigen, persoonlijke, individuele mening.
Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, datismijnmening deed dat. Fucking boeler dat hij is.
ja he niet iedereen is beta master race he. ik mag het lab niet meer in omdat ik niet wist dat water in reageerbuisjes gaat springen als het heet wordtquote:
Je hebt dus in dat half jaar nog geen flikker geleerd?quote:
Is wel zo fijn hé.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok, ik schrijf het even op
Ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, Tchock. Vertel.
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
Als er een in dat betreffende topic recht zou hebben was het die ene gast wel.
quote:
Klopt, het is inderdaad geen pretstudie, het is een cursus voor ernaast.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk.
Rechten
Dat een pretstudie vinden.
Omdat dat veel leuker, uitdagender en toepasbaar is. Ik ben veel beter in mijn element als ik kan spelen met taal en discussie dan met proeven en getallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, Tchock. Vertel.
Toen jij we was ging het nog even door he.quote:
Geen ICT doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk.
Rechten
Dat een pretstudie vinden.
Nou, kom hier, zal ik eens met jouw stamcellen experimenteren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt dus in dat half jaar nog geen flikker geleerd?
Dit is echt elementaire (snap je hem) kennis.
Heel rechten sc zit hier al manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:53 schreef Etsu het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Oke SC WO Rechten kom naar dat topic, daar vertel ik jullie waarom het grappig is.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg omg omg! Vertel. Waarom heb je voor rechten gekozen?
quote:
Fulltime rechten studerenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat hommotopic.
[..]
Klopt, het is inderdaad geen pretstudie, het is een cursus voor ernaast.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, kom hier, zal ik eens met jouw stamcellen experimenteren.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:53 schreef Etsu het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Oke SC WO Rechten kom naar dat topic, daar vertel ik jullie waarom het grappig is.
Wel baangarantie + dik salarisquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef OllieWilliams het volgende:
RechtenHet is maar wat je jezelf aan wil doen.
Het blijkt maar al te vaak dat ik een slecht imago heb bij FOK!ers.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niets wat enigszins met jou te maken heeft ervaar ik als fijn.
Het is verschrikkelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:55 schreef Faux. het volgende:
hoe is european law trouwens? is dat wat?
Baangarantie? Met 3000 afgestudeerden per jaar? Geloof je het zelf?quote:
Ik vond het heel erg lastig, maar het is wel echt tof dat je tussen de oceaan van tokkies daadwerkelijk weet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:55 schreef Faux. het volgende:
hoe is european law trouwens? is dat wat?
Boelers a mattie, ze denken dat rechten snel geld isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Baangarantie? Met 3000 afgestudeerden per jaar? Geloof je het zelf?
interesseert me nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Het blijkt maar al te vaak dat ik een slecht imago heb bij FOK!ers.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
In heb VBL ban, geen idee hoelang, maar ik kan nog voor de rest posten.
Er is nergens veel baangarantie nu. En ja, we weten het, ja haat rechten. Get over yourself.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
TS heeft een VBL ban.
TS is hommo.
TS komt dus nooit in VBL.
Overbodig topic, slotje.
Ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
7 op de 44? Da's best een nette score, je weet iig goed over de schreef te gaan.quote:
Ik haat rechten niet, maar jullie zijn lekker makkelijk om uit te lokken tot discussiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is nergens veel baangarantie nu. En ja, we weten het, ja haat rechten. Get over yourself.
Ik kan nu heel gemeen een opmerking halen dat je eerst deze pretstudie maar eens moet halen voordat je over Finance gaat beginnen.quote:
Met mijn MBO Automonteur had ik binnen drie weken werk na afstuderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is nergens veel baangarantie nu. En ja, we weten het, ja haat rechten. Get over yourself.
Net alsof er een verschil is soms, kijk maar naar TS.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hommotopic ja, geen mongolentopic toch?
Altijd dezelfde mensen die makkelijk uit de tent te lokken zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef Plantagehouder het volgende:
altijd hetzelfde smerige tuig dat op rechten komt haten
Bron graag? Nu ben ik oprecht benieuwd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Verharding van de samenleving dit dat.
Daarbij scoort rechten op universitair niveau uitzonderlijk hoog in die perspectievenstatistieken.
TS heeft zichzelf buitenspel gezetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
TS heeft een VBL ban.
TS is hommo.
TS komt dus nooit in VBL.
Overbodig topic, slotje.
Gefeliciteerd. Ik ben echt trots op je. Dat iemand met jouw niveau een echte baan heeftquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Met mijn MBO Automonteur had ik binnen drie weken werk na afstuderen.
Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef Plantagehouder het volgende:
altijd hetzelfde smerige tuig dat op rechten komt haten
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof er een verschil is soms, kijk maar naar TS.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
TS heeft zichzelf buitenspel gezet
Ty, is relaxed werk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben echt trots op je. Dat iemand met jouw niveau een echte baan heeft.
Ik ben gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ik kan nu heel gemeen een opmerking halen dat je eerst deze pretstudie maar eens moet halen voordat je over Finance gaat beginnen.
Maar je begrijpt, ik ben lief, dus ik doe dat niet.
Baangarantie waag ik te betwijfelen. Overigens zijn het ook banen die ik echt nooit van me leven hoop te krijgenquote:
Denk na voordat je wat zegt als je onze vriendschap op het spel wil zetten. Ik herhaal het niet meer.quote:
Kan jij je opmerkingen niet bundelen? Prachtig SOGmateriaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
TS heeft zichzelf buitenspel gezet
Al dat gejank om niets?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
MEDEDELING:
De OP is niet meer van toepassing. Ik heb begrepen dat ik enkel een VBL-ban heb en dus geen forum-ban.
Dit houdt dus in dat ik jullie kan lastig vallen.
Hopelijk heb ik u voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Etsu.
neutronsquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Wel jammer dat TS niet geband wordt
stakkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben echt trots op je. Dat iemand met jouw niveau een echte baan heeft.
Pffff heb dat laatst ergens zien staan in het intermediargedeelte van het AD.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bron graag? Nu ben ik oprecht benieuwd.
Hoezo? Wat heb ik jou misdaan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
deel2quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe eerder het dicht is, hoe beter.
Jezelf was een beter voorbeeld geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof er een verschil is soms, kijk maar naar TS.
Dat denken modjes ook vaak bij jouw topicsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe eerder het dicht is, hoe beter.
maar is het niet erg abstract?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond het heel erg lastig, maar het is wel echt tof dat je tussen de oceaan van tokkies daadwerkelijk weet hoe het werkt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat denken modjes ook vaak bij jouw topics
Anti-particlesquote:
Graag. Link mag ook via DM als het topic voortijdig dicht is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Pffff heb dat laatst ergens zien staan in het intermediargedeelte van het AD.
Rechten zou de shit zijn en bijna zeker een baan na je studie. Echt 80% of meer heeft binnen een jaar een vaste baan.
Zal het morgen ff nachecken voor je en posten goed?
hlcquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anti-particles
Kwantumgaudronstraling.
Hozzelfisa-effect.
Mag niet van Maria. Doe je het wel dan menstrueert ze op je.quote:
Nee, je vader is namelijk het boegbeeld van die combi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jezelf was een beter voorbeeld geweest.
En toch is mijn meeste bagger nog open.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat denken modjes ook vaak bij jouw topics
Is het veel staatsrecht?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Moet ook wel. Lang niet zo abstract als sommige andere vakken.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon door blijven posten.
Overlapt een heel klein stukje als het gaat om rechtstreekse toepassing van wetgeving maar verder weinig.quote:
Jongen, die laatste twee dingen bestaan niet eens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
hlc
antideeltjes
ik heb dat boek van de deeltjesdierentuin nog op m'n bureau liggen
is dat een leuk boek?
ga weg danquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Weer zo'n topic waar iedereen interessant loopt te doen
Vertel, laat het los, verlos jezelf van frusti fristi gevoelens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Woooeeehquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag niet van Maria. Doe je het wel dan menstrueert ze op je.
[..]
Nee, je vader is namelijk het boegbeeld van die combi.
Komt braggen dan, met je vliegtuigvouwtechniek studie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik hou wel van jouw topics hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toch is mijn meeste bagger nog open.
Was slechts een constatering.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vertel, laat het los, verlos jezelf van frusti fristi gevoelens.
http://www.bol.com/nl/p/de-deeltjesdierentuin/9200000005539973/quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, die laatste twee dingen bestaan niet eens.
En wtf is een deeltjesdierentuin?
Dramaqueen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
Het doet me goed dat de SC WO Rechten-users mij zo goed mogelijk hebben gesteund in deze zware tijden, hier ook nog posten en achteraf mijn ban best mee valt
Gooi jezelf wegquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Was slechts een constatering.
kutdusquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/de-deeltjesdierentuin/9200000005539973/
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt braggen dan, met je vliegtuigvouwtechniek studie.
Ik had een excuus. Bier.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je homotopics afgelopen weekend.
HELPquote:
Ik wilde het net zeggen. Nu moet TS alleen nog even geilen op een rijke getrouwde Indiër.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dramaqueen.
Wil jij die zijn?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Nu moet TS alleen nog even geilen op een rijke getrouwde Indiër.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
HELPIK HEB EEN VBL BAN
IK KAN NIET POSTEN
WAT MOET IK NU DOEN!!??!?!?!?! IKE HELP! PAXJE HELP!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |