3,1415962535 UIT MN HOOFD FUCK YEAH WAT WIN IK?quote:
Moblo schatje! Ik denk niet dat we nog collega's worden dit jaar, gezien de banaanvraag. Maar ik denk dat jij best voor mij zou kunnen opkomen en dan zien de (F)A's dat we een goede band hebben en zouden we samen SES of EXA kunnen modden volgend jaar.quote:
quote:
Ja en? Zegt niks. Gaat om de inhoud en redenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb in een jaar al meer dan het dubbele aantal
Bedanktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef Plantagehouder het volgende:
Fok zal nooit meer hetzelfde zijn na het verlies van zijn grootste zoon. We zagen veel van onszelf in hem terug
Doe ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef PriesterB het volgende:
De situatie wordt triester
Gelukkig is er Priester.
TS moet meer jonko's smoken.
Ik wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb er al meer dan een maand geen gekregen.
Wie, ik?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ramptoerist ben je ook he.
Dat hoef ik niet te proberen, dat ben ik gewoon.quote:
Niks want de 2 komt voor de 6quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
3,1415962535 UIT MN HOOFD FUCK YEAH WAT WIN IK?
Je bent nu officieel een baas.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
3,1415962535 UIT MN HOOFD FUCK YEAH WAT WIN IK?
Ik had je niet ingeschat als een liefhebber van de mossel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik hoop enigszins duidelijk te kunnen maken dat ik het gewoon onterecht vind.Via mail word ik altijd genegeerd.
[..]
Euhm euhm euhm! Tijd dringt, ieder moment kan ik een ban hebben! Even denken hoor. Ik denk toch echt mosselen
[..]
[..]
[..]!
[..]
Jawel, jij, anders zou je hier niet reageren.
[..]
Ja maar het gaat om de inhoud.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent nu officieel een baas.
- wacht, wacht even. Ik krijg iets door.
.
.
.
.
Kan niet? Hoezo? Oh
Sorry faux, je was al een baas.
ik heb je teleurgesteld, het spijt mequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks want de 2 komt voor de 6
Word jij een beetje het type Etsu als je dronken bent?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
Behalve na een paar biertjes. Dan is het hommo dit, hommo dat.
Wat nou als FOK! je sociale leven isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:42 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Tijdens je ban kun je wel weer werken aan je sociale leven
Mosselenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik had je niet ingeschat als een liefhebber van de mossel.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Word jij een beetje het type Etsu als je dronken bent?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Word jij een beetje het type Etsu als je dronken bent?
Dan ben je een trieste mongol volgens de FOK!ers met FOK! als sociaal leven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat nou als FOK! je sociale leven is
zeg je nuquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Guy? Naar mijn weten heb ik mijn twee kinderen toch echt zelf gedragen en gebaard dus ben 100% zeker een lady.
Dit mag ik niet bespreken op het forum.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Rezania het volgende:
Wat deed je trouwens in VBL dat je het aan de stok hebt met DonRaja?
Fiscaalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Faux. het volgende:
Maar Etsu jij deed toch fiscaal? Word je een fiscale advocaat? Bestaat dat uberhaupt?
Ja! dat bestaat. Maharbal is zo'n geval!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Faux. het volgende:
Maar Etsu jij deed toch fiscaal? Word je een fiscale advocaat? Bestaat dat uberhaupt?
Hij wordt vakkenvuller bij de Aldi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Faux. het volgende:
Onder het bureau van de manager bedoel je.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij wordt vakkenvuller bij de Aldi.
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers omdat ik al nauw in gaten word gehouden en een banaanvraag open staat, maar normaliter zou ik tegen je in zijn gegaan:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Etsu klinkt als een ziekte.
Enfatruskiloin klinkt als een berg.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind ze wel ok, maar dat is meer uit noodzaak omdat ik er zelf een heb.
picsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het vak is van de aars van de manager.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Onder het bureau van de manager bedoel je.
Kutjes stinken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
Een goed uiteinde dan maar.
Als je ban net zolang duurt als mijne duurden zal je tijd in de echte wereld maar van korte duur zijn, gelukkig. Of helaas... Het is maar hoe je het bekend.
Vaar wel en tot ziens, medestrijder.
Met fiscaal word je in de regel fiscalist, omdat je niet de vakken hebt die nodig zijn om advocaat te worden. Er zijn ook (veel) mensen die zowel een fiscaal diploma hebben als advocaat zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Faux. het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
Een goed uiteinde dan maar.
Als je ban net zolang duurt als mijne duurden zal je tijd in de echte wereld maar van korte duur zijn, gelukkig. Of helaas... Het is maar hoe je het bekijkt.
Vaar wel en tot ziens, medestrijder.
Maar is Etsu dan afgestapt van z'n fiscaal recht?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met fiscaal word je in de regel fiscalist, omdat je niet de vakken hebt die nodig zijn om advocaat te worden. Er zijn ook (veel) mensen die zowel een fiscaal diploma hebben als advocaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |