Ja, sorry. Ik kan je niet helpen verder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:32 schreef Faux. het volgende:
ja doei nu ben ik nieuwsgierig verdomme
Ja.quote:
Doei.quote:
Inderdaad.quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
tranen lopen over mijn wangen
Ik moet toegeven dat ik ook af en toe mijn momenten heb en dat de eerdere bans soms (!) terecht waren, maar de ban op vanavond slaat op alles.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef snakelady het volgende:
Jij een ban? Dat is nogal vreemd als ik lees waar sommige mee wegkomen.
Dat weet ik niet. Ik hoop niet lang. Hoogstens een weekje ofzo. Dat zou dan mijn kortste ban duren trouwens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef Copthorne het volgende:
Hoelang zal het ongeveer gaan duren?
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef Socios het volgende:
Doe dan ook niet sarcastisch! Dan begrijpt iedereen het tenminste.
Kortom: eigen schuld.
Ja he?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef Faux. het volgende:
aw TS gaat alle posts in het topic afdas wel leuk
Ga terug naar WO SC Rechten johquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Niemand begrijpt jouw humor man
quote:
Jonge je weet nog niet eens of je een ban gaat krijgenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook af en toe mijn momenten heb en dat de eerdere bans soms (!) terecht waren, maar de ban op vanavond slaat om alles.
heb je al gehuild snakeguy?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef snakelady het volgende:
en janken...ik krijg een ban hahhahquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge je weet nog niet eens of je een ban gaat krijgen
Klopt, maar ik denk dat de (F)A's wel rekening gaan houden met mijn notehistorie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge je weet nog niet eens of je een ban gaat krijgen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef snakelady het volgende:
Guy? Naar mijn weten heb ik mijn twee kinderen toch echt zelf gedragen en gebaard dus ben 100% zeker een lady.quote:
Hoeveel notes heb je?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat de (F)A's wel rekening gaan houden met mijn notehistorie.
Dit. Man the fuck up.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
Ets, dit helpt absoluut niet klootviool
44 stelt geen flikker voor man. Er zijn users met 1000+ notes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen tabel in de database.
Rez, probeer niet slim te doen. Dat lukt niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
Trouwens verleng je je ban alleen maar zo. En dat studeert dan om advocaat te worden.![]()
Dat weet ik. Maar ik hoop enigszins duidelijk te kunnen maken dat ik het gewoon onterecht vind.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
Ets, dit helpt absoluut niet klootviool
Euhm euhm euhm! Tijd dringt, ieder moment kan ik een ban hebben! Even denken hoor. Ik denk toch echt mosselenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef Faux. het volgende:
vraag TS alles wat je altijd al hebt willen weten voordat-ie een ban krijgt!
Wat is je lievelingseten?
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:38 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Er wordt gezegd dat ik het brein zou zijn achter 16 kloons in de tijd van mijn ban, niets van gehoord.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
Trouwens verleng je je ban alleen maar zo. En dat studeert dan om advocaat te worden.![]()
Jawel, jij, anders zou je hier niet reageren.quote:
Ja maar het gaat om de inhoud.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
44 stelt geen flikker voor man. Er zijn users met 1000+ notes.
Probeer die 3,14 nou maar te lezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rez, probeer niet slim te doen. Dat lukt niet..
Ik heb in een jaar al meer dan het dubbele aantalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
44 stelt geen flikker voor man. Er zijn users met 1000+ notes.
En een fles wijn als bedankje voor je collega.quote:
π?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Probeer die 3,14 nou maar te lezen.
Kutuser jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb in een jaar al meer dan het dubbele aantal
kan bevestigen gr grquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen tabel in de database.
Heb er al meer dan een maand geen gekregen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |