Dan ben je een trieste mongol volgens de FOK!ers met FOK! als sociaal leven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat nou als FOK! je sociale leven is
zeg je nuquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Guy? Naar mijn weten heb ik mijn twee kinderen toch echt zelf gedragen en gebaard dus ben 100% zeker een lady.
Dit mag ik niet bespreken op het forum.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Rezania het volgende:
Wat deed je trouwens in VBL dat je het aan de stok hebt met DonRaja?
Fiscaalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Faux. het volgende:
Maar Etsu jij deed toch fiscaal? Word je een fiscale advocaat? Bestaat dat uberhaupt?
Ja! dat bestaat. Maharbal is zo'n geval!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Faux. het volgende:
Maar Etsu jij deed toch fiscaal? Word je een fiscale advocaat? Bestaat dat uberhaupt?
Hij wordt vakkenvuller bij de Aldi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Faux. het volgende:
Onder het bureau van de manager bedoel je.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij wordt vakkenvuller bij de Aldi.
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers omdat ik al nauw in gaten word gehouden en een banaanvraag open staat, maar normaliter zou ik tegen je in zijn gegaan:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Etsu klinkt als een ziekte.
Enfatruskiloin klinkt als een berg.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind ze wel ok, maar dat is meer uit noodzaak omdat ik er zelf een heb.
picsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het vak is van de aars van de manager.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Onder het bureau van de manager bedoel je.
Kutjes stinken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
Een goed uiteinde dan maar.
Als je ban net zolang duurt als mijne duurden zal je tijd in de echte wereld maar van korte duur zijn, gelukkig. Of helaas... Het is maar hoe je het bekend.
Vaar wel en tot ziens, medestrijder.
Met fiscaal word je in de regel fiscalist, omdat je niet de vakken hebt die nodig zijn om advocaat te worden. Er zijn ook (veel) mensen die zowel een fiscaal diploma hebben als advocaat zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Faux. het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
Een goed uiteinde dan maar.
Als je ban net zolang duurt als mijne duurden zal je tijd in de echte wereld maar van korte duur zijn, gelukkig. Of helaas... Het is maar hoe je het bekijkt.
Vaar wel en tot ziens, medestrijder.
Maar is Etsu dan afgestapt van z'n fiscaal recht?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met fiscaal word je in de regel fiscalist, omdat je niet de vakken hebt die nodig zijn om advocaat te worden. Er zijn ook (veel) mensen die zowel een fiscaal diploma hebben als advocaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |