neutronsquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Wel jammer dat TS niet geband wordt
stakkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben echt trots op je. Dat iemand met jouw niveau een echte baan heeft.
Pffff heb dat laatst ergens zien staan in het intermediargedeelte van het AD.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bron graag? Nu ben ik oprecht benieuwd.
Hoezo? Wat heb ik jou misdaan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
deel2quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe eerder het dicht is, hoe beter.
Jezelf was een beter voorbeeld geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof er een verschil is soms, kijk maar naar TS.
Dat denken modjes ook vaak bij jouw topicsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe eerder het dicht is, hoe beter.
maar is het niet erg abstract?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond het heel erg lastig, maar het is wel echt tof dat je tussen de oceaan van tokkies daadwerkelijk weet hoe het werkt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat denken modjes ook vaak bij jouw topics
Anti-particlesquote:
Graag. Link mag ook via DM als het topic voortijdig dicht is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Pffff heb dat laatst ergens zien staan in het intermediargedeelte van het AD.
Rechten zou de shit zijn en bijna zeker een baan na je studie. Echt 80% of meer heeft binnen een jaar een vaste baan.
Zal het morgen ff nachecken voor je en posten goed?
hlcquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anti-particles
Kwantumgaudronstraling.
Hozzelfisa-effect.
Mag niet van Maria. Doe je het wel dan menstrueert ze op je.quote:
Nee, je vader is namelijk het boegbeeld van die combi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jezelf was een beter voorbeeld geweest.
En toch is mijn meeste bagger nog open.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat denken modjes ook vaak bij jouw topics
Is het veel staatsrecht?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Moet ook wel. Lang niet zo abstract als sommige andere vakken.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon door blijven posten.
Overlapt een heel klein stukje als het gaat om rechtstreekse toepassing van wetgeving maar verder weinig.quote:
Jongen, die laatste twee dingen bestaan niet eens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
hlc
antideeltjes
ik heb dat boek van de deeltjesdierentuin nog op m'n bureau liggen
is dat een leuk boek?
ga weg danquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Weer zo'n topic waar iedereen interessant loopt te doen
Vertel, laat het los, verlos jezelf van frusti fristi gevoelens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Woooeeehquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag niet van Maria. Doe je het wel dan menstrueert ze op je.
[..]
Nee, je vader is namelijk het boegbeeld van die combi.
Komt braggen dan, met je vliegtuigvouwtechniek studie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik hou wel van jouw topics hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toch is mijn meeste bagger nog open.
Was slechts een constatering.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vertel, laat het los, verlos jezelf van frusti fristi gevoelens.
http://www.bol.com/nl/p/de-deeltjesdierentuin/9200000005539973/quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, die laatste twee dingen bestaan niet eens.
En wtf is een deeltjesdierentuin?
Dramaqueen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
Het doet me goed dat de SC WO Rechten-users mij zo goed mogelijk hebben gesteund in deze zware tijden, hier ook nog posten en achteraf mijn ban best mee valt
Gooi jezelf wegquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Was slechts een constatering.
kutdusquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/de-deeltjesdierentuin/9200000005539973/
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt braggen dan, met je vliegtuigvouwtechniek studie.
Ik had een excuus. Bier.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je homotopics afgelopen weekend.
HELPquote:
Ik wilde het net zeggen. Nu moet TS alleen nog even geilen op een rijke getrouwde Indiër.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dramaqueen.
Wil jij die zijn?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Nu moet TS alleen nog even geilen op een rijke getrouwde Indiër.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
HELPIK HEB EEN VBL BAN
IK KAN NIET POSTEN
WAT MOET IK NU DOEN!!??!?!?!?! IKE HELP! PAXJE HELP!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |