Mag niet van Maria. Doe je het wel dan menstrueert ze op je.quote:
Nee, je vader is namelijk het boegbeeld van die combi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jezelf was een beter voorbeeld geweest.
En toch is mijn meeste bagger nog open.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat denken modjes ook vaak bij jouw topics
Is het veel staatsrecht?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Moet ook wel. Lang niet zo abstract als sommige andere vakken.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon door blijven posten.
Overlapt een heel klein stukje als het gaat om rechtstreekse toepassing van wetgeving maar verder weinig.quote:
Jongen, die laatste twee dingen bestaan niet eens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
hlc
antideeltjes
ik heb dat boek van de deeltjesdierentuin nog op m'n bureau liggen
is dat een leuk boek?
ga weg danquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Weer zo'n topic waar iedereen interessant loopt te doen
Vertel, laat het los, verlos jezelf van frusti fristi gevoelens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Woooeeehquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag niet van Maria. Doe je het wel dan menstrueert ze op je.
[..]
Nee, je vader is namelijk het boegbeeld van die combi.
Komt braggen dan, met je vliegtuigvouwtechniek studie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik hou wel van jouw topics hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toch is mijn meeste bagger nog open.
Was slechts een constatering.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vertel, laat het los, verlos jezelf van frusti fristi gevoelens.
http://www.bol.com/nl/p/de-deeltjesdierentuin/9200000005539973/quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, die laatste twee dingen bestaan niet eens.
En wtf is een deeltjesdierentuin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |