Nee, datismijnmening deed dat. Fucking boeler dat hij is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tchock deed N&G volgens mij, en toch deed die voor rechten.
Nou, Tchock. Vertel.
ok, ik schrijf het even opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:50 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja is mijn, eigen, persoonlijke, individuele mening.
Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, datismijnmening deed dat. Fucking boeler dat hij is.
ja he niet iedereen is beta master race he. ik mag het lab niet meer in omdat ik niet wist dat water in reageerbuisjes gaat springen als het heet wordtquote:
Je hebt dus in dat half jaar nog geen flikker geleerd?quote:
Is wel zo fijn hé.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok, ik schrijf het even op
Ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, Tchock. Vertel.
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
Als er een in dat betreffende topic recht zou hebben was het die ene gast wel.
quote:
Klopt, het is inderdaad geen pretstudie, het is een cursus voor ernaast.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk.
Rechten
Dat een pretstudie vinden.
Omdat dat veel leuker, uitdagender en toepasbaar is. Ik ben veel beter in mijn element als ik kan spelen met taal en discussie dan met proeven en getallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, Tchock. Vertel.
Toen jij we was ging het nog even door he.quote:
Geen ICT doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk.
Rechten
Dat een pretstudie vinden.
Nou, kom hier, zal ik eens met jouw stamcellen experimenteren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt dus in dat half jaar nog geen flikker geleerd?
Dit is echt elementaire (snap je hem) kennis.
Heel rechten sc zit hier al manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:53 schreef Etsu het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Oke SC WO Rechten kom naar dat topic, daar vertel ik jullie waarom het grappig is.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg omg omg! Vertel. Waarom heb je voor rechten gekozen?
quote:
Fulltime rechten studerenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat hommotopic.
[..]
Klopt, het is inderdaad geen pretstudie, het is een cursus voor ernaast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |