omg ja maak een jongetje en een meisje en wij ook en dan gaan die 2 ook weer kinderen maken samenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kies ezell
maar dan wil ik er ook twee bij haar
als het konquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
bah va houd eens op met je gekots
Go for itquote:
oke is goedquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
omg ja maak een jongetje en een meisje en wij ook en dan gaan die 2 ook weer kinderen maken samen
wel gedaan ik uk?quote:
jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Etsu het volgende:
tjacka ik heb hier nog Indonesische sigaren liggen.
nu roken of niet?
Ben je bang?quote:
hee wacht voordat je vreemdgaat moet ik zelf wel zwanger zijn hequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Etsu het volgende:
EZELL ik zei dat je hier moest komen
en kleed je uit
gaan jullie alweerquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef supersof het volgende:
Heb honger
Zin in la place
Oh daar ben ik over twaalf uur
Chill
Met mn maten ezell en cachet
Doe ff normaal. Mijn oma is doof geworden door geloei.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar is kankerirritant dat geloei.
zijn dat misschien niet ehh ik weet niet hoor koeien? xddquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar is kankerirritant dat geloei.
Dat wordt chill.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef supersof het volgende:
Heb honger
Zin in la place
Chill
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Etsu het volgende:
EZELL ik zei dat je hier moest komen
en kleed je uit
ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
hee wacht voordat je vreemdgaat moet ik zelf wel zwanger zijn he
jaquote:
Haar EIGEN geloei zeker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ff normaal. Mijn oma is doof geworden door geloei.
quote:
Vooral nummer met Rihanna zekerquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
begin laatst em album steeds meer te waarderen
ik moet plassenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
begin laatst em album steeds meer te waarderen
Trustenquote:
okayquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef supersof het volgende:
Heb honger
Zin in la place
Chill
Laat maar Jhali, ik ga wel Rezania zwanger makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je pimp. * Rezania slaat z'n bitch.
Jij bent ook raar, komt dat even mooi uit.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
VA weet waar ik woon
vraag t hem en kom as. jhalidag om 25:01 langs.
zou het prima kunnen vinden huisnummer neit thoughquote:
Hoezo heb jij twee sterren? Twee sterren zijn nutteloos, neem er dan één of drie.quote:
gekregen van fokkiequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo heb jij twee sterren? Twee sterren zijn nutteloos, neem er dan één of drie.
probeer fokkiequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
birdy wil niet daten.
wat jammer nou
Ach ja, je mag een gegeven paard niet in de bek schijten hè.quote:
huehueheuehuequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
probeer fokkie
dan kunnen jullie samen een birdy fokken
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach ja, je mag een gegeven paard niet in de bek schijten hè.
Heb hem al wat zaad gegeven, vond ie lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach ja, je mag een gegeven paard niet in de bek schijten hè.
met een harde kan je niet pissen manquote:
Een gevangen paard trouwens ook niet, sowieso is dieren in de bek schijten niet acceptabel.quote:
Jou in je bek schijten wel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een gevangen paard trouwens ook niet, sowieso is dieren in de bek schijten niet acceptabel.
wie welquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inb4 ''ik krijg geen harde van jhali"
Aw bedankt dat je suggereert dat je van mij automatisch een harde krijgtquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
met een harde kan je niet pissen man
Heb ook nog een lange liggenquote:
*hijquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Aw bedankt dat je suggereert dat je van mij automatisch een harde krijgt
in je onderbroek of watquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ook nog een lange liggen
Heb je het alweer naar je zin in ons koude kikkerlandje?quote:
jij bent viesquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:39 schreef Rezania het volgende:
Ik heb me eens gebrand met een sigaar tijdens basketbal, sindsdien vind ik ze vies.
ja ook, maar daar wil ik niet aan zuigenquote:
ik kan je missen als kiespijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je huillie doen.
Ja, lekker rustig aan, heerlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je het alweer naar je zin in ons koude kikkerlandje?
De KPD-editie is beter.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
Stu, doe eens lief en feliciteer onze mod.
GC / Er is er een mod jarig... HOEZEE!
Mijn oom heet Arie. Vergelijk je hem nou met Etsu`s piemel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je arie is vies. Vies en behaard.
Ja ja, en morgen weer van 'Rezania, waar ben je, ik mis je!quote:
kom checkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je arie is vies. Vies en behaard.
Ligt eraan, was hij ook behaard?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn oom heet Arie. Vergelijk je hem nou met Etsu`s piemel?
Okay, done!quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
Stu, doe eens lief en feliciteer onze mod.
GC / Er is er een mod jarig... HOEZEE!
Eerst een hogedrukspuit erop zetten graag.quote:
Insinueer je nu dat ik weet hoe de piemel van mijn oom eruit ziet?quote:
Iemand kan alleen behaard zijn op z'n piemel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik weet hoe de piemel van mijn oom eruit ziet?
Nederland is okay en nee, na 2 dagen mis ik London niet hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat lief.
Hoe is Nederland? Mis je Londen al?
Je weet maar nooit met sommige mensen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nederland is okay en nee, na 2 dagen mis ik London niet hoor
anusquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn oom heet Arie. Vergelijk je hem nou met Etsu`s piemel?
nooit gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, en morgen weer van 'Rezania, waar ben je, ik mis je!'
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst een hogedrukspuit erop zetten graag.
jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik weet hoe de piemel van mijn oom eruit ziet?
Geen idee. Ik heb hem alleen nog maar met kleding aan gezien. Thank god. Maar nee, dan gaat het niet op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand kan alleen behaard zijn op z'n piemel?
waarop baseer je dat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb hem alleen nog maar met kleding aan gezien. Thank god. Maar nee, dan gaat het niet op.
Al geloof ik niet dat Etsu`s `arie'' harig is.
Ik mis NL meer meestal omdat ik hier niet zoveel meer benquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met sommige mensen.
Gevoelquote:
Awhhquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mis NL meer meestal omdat ik hier niet zoveel meer ben
Meestal 4x per jaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
AwhhHoe vaak ga je nou naar NL? Twee of drie keer per jaar?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent te vrouwelijk voor lichaamshaar.
Nou ja, niet perse een beledigingquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent te vrouwelijk voor lichaamshaar.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:45 schreef Etsu het volgende:
ezell ik had toch haar op mn hoofd tijdens onze meet?
Krijg jij nou nooit eens een vak argumenteren of zo op je studie? Kan je wel gebruiken.quote:
op de man spelenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krijg jij nou nooit eens een vak argumenteren of zo op je studie? Kan je wel gebruiken.
nep homoquote:
Of door Tjacka natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
nouja, liever door onbekenden dan door een FOK!ker.
quote:
Zou raken met een hamerquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check dat geile pijpbekkie dan.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tjacka pijpt lekker, maar dat zal jij nooit ervaren
Er is altijd een kans.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tjacka pijpt lekker, maar dat zal jij nooit ervaren
Er bestaat nog altijd een theoretische kans dat jij ook gay bent Ezellquote:
meh, val niet op vrouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er bestaat nog altijd een theoretische kans dat jij ook gay bent Ezell
dat is zequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er bestaat nog altijd een theoretische kans dat jij ook gay bent Ezell
Vrouwen pijpen is dan ook onmogelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
mocht je willen
tjacka pijpt geen vrouwen
lukt makkelijk, maar dat zal jij wel niet snappen met je laag IQ.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen pijpen is dan ook onmogelijk.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Etsu het volgende:
`
[..]
dat is ze
gays vallen op mannen
ezell valt op mannen (naar wat ik heb gehoord, maar niet geloof)
dus ezell is gay
snapje
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Etsu het volgende:
`
[..]
dat is ze
gays vallen op mannen
ezell valt op mannen (naar wat ik heb gehoord, maar niet geloof)
dus ezell is gay
snapje
Ben je nou aan het projecteren?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
lukt makkelijk, maar dat zal jij wel niet snappen met je laag IQ.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
Al sluit ik een a-seksuele Ezell ook niet uit.
Dildoïsme, sowieso.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:55 schreef Ezell het volgende:
hallo, we gaan hier niet mijn seksuele geaardheid bespreken
hoezo nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:55 schreef Ezell het volgende:
hallo, we gaan hier niet mijn seksuele geaardheid bespreken
nee? ik vertel de feitenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
Al sluit ik een a-seksuele Ezell ook niet uit.
maar verklaar jullie naderquote:
Nee nee, jij wilde het niet bespreken. Wij houden onze monden dicht.quote:
Van jezelf ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo niet
[..]
nee? ik vertel de feiten
jij hebt het nooit over iemand leuk vinden. Of iets in die trendquote:
wa/dm/shizzlequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, jij wilde het niet bespreken. Wij houden onze monden dicht.
maar dat vind ik niet een onderwerp om met iedereen te besprekenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hebt nooit over mannen![]()
(dit is serieus. ik heb t ook een tijdje gedacht)
zeker niet hier in de scquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij hebt het nooit over iemand leuk vinden. Of iets in die trend
Nee, ik heb laatst nog een 8 gehaald voor een moeilijk vak en ik doe 2 studies en ik ben slimmer dan jij (is wetenschappelijk bewezen).quote:
ik ben open over mijn homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
wa/dm/shizzle
[..]
maar dat vind ik niet een onderwerp om met iedereen te bespreken
[..]
zeker niet hier in de sc
Maar je bent ook nog nooit verliefd geweest op een jongen toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
wa/dm/shizzle
[..]
maar dat vind ik niet een onderwerp om met iedereen te bespreken
[..]
zeker niet hier in de sc
Rechten is geen studie, dat is een cursus. En welke studie doe jij nog meer tegenwoordig?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik heb laatst nog een 8 gehaald voor een moeilijk vak en ik doe 2 studies en ik ben slimmer dan jij (is wetenschappelijk bewezen).
shots firedquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechten is geen studie, dat is een cursus. En welke studie doe jij nog meer tegenwoordig?
omdat het niemand wat aangaatquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben open over mijn homoseksualiteit.
wat mij betreft mag iedereen t weten.
dus waarom jij niet?
nee, maar ik ben heus niet de enigequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je bent ook nog nooit verliefd geweest op een jongen toch?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechten is geen studie, dat is een cursus. En welke studie doe jij nog meer tegenwoordig?
MAAR MIJ WEL TOCHquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat het niemand wat aangaat
[..]
nee, maar ik ben heus niet de enige
Ik zoek het graag uit ja, dat hoor je ook te leren bij een echte studie op het wo, iets wat bij rechten duidelijk ontbreekt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na je eerste vier woorden haakte ik af. Je zoekt het maar uit.
Nee ik zeg ook niet dat je de enige bentquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat het niemand wat aangaat
[..]
nee, maar ik ben heus niet de enige
Doe het dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zoek het graag uit ja, dat hoor je ook te leren bij een echte studie op het wo, iets wat bij rechten duidelijk ontbreekt.
Ineens zo ondervraagd wordenquote:
Is ze wel gewendquote:
tweede natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb nu eerste boek uit. Zit te twijfelen of ik moet gaan slapen of tweede boek zal pakken.
Welk boekquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb nu eerste boek uit. Zit te twijfelen of ik moet gaan slapen of tweede boek zal pakken.
Drie cursusjes kan iedere klapmongool aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga na dit jaar 3de bachelor doen. Iets wat jij duidelijk niet aankan. Welterusten.
Ben er voor je meid, gay bff allesquote:
Harry Potterquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drie cursusjes kan iedere klapmongool aan.
dus als men niet met jou wilt praten dan is diegene aseksueel? Zou niet best zijn. Komen er geen kinderen meerquote:
Hoezo? Ik zei dat ik er geen woorden voor heb. Dus niks haphap. Maar dat snap je waarschijnlijk niet.quote:
preciesquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dus als men niet met jou wilt praten dan is diegene aseksueel? Zou niet best zijn. Komen er geen kinderen meer
Heel somsquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
overigens praat ik wel heel soms over gozers
toch fokkie
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zei dat ik er geen woorden voor heb. Dus niks haphap. Maar dat snap je waarschijnlijk niet.
en b, niet goed bij je hoofdquote:
zal je kont es brandmerkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is duivels, verbrand het ritueel.
RTquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen interesse in een relatie. Kan gebeuren
Wat ben je toch altijd een dramaqueen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, snap je? Nee, waarschijnlijk ook niet.
[..]
Ga. Weg.
[..]
Ja schatje?
Het is meer dan alleen datquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen interesse in een relatie. Kan gebeuren
Hoe komt het dat mijn piemeltje soms stijf wordtquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, snap je? Nee, waarschijnlijk ook niet.
[..]
Ga. Weg.
[..]
Ja schatje?
Daarom val je op me.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd een dramaqueen.
weet niet of ik daar een van benquote:
Omdat je aan me denkt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat mijn piemeltje soms stijf wordt
Kloptquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en b, niet goed bij je hoofd
je vriendin hangt r met dr mond an?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat mijn piemeltje soms stijf wordt
maar ik wil niet trouwen en ik wil geen kinderenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat Ezell nog 5 jaar vrijgezel blijft en dan gaat het d'r prikkelen om een relatie te hebben en dan vraagt ze mij of ik wil en dan zeg ik 'ja' en dan gaan we over 10 jaar trouwen en nemen we over 15 jaar kinderen.
Ik vind het eigenlijk wel allemaal prima zo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet niet of ik daar een van ben
Somsquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je vriendin hangt r met dr mond an?
wat wil je danquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik wil niet trouwen en ik wil geen kinderen
[..]
Ik vind het eigenlijk wel allemaal prima zo.
Gesprekken liegen er niet om.quote:
mja is wel fijn om iemand te knuffelen en daarnaast wakker te wordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik wil niet trouwen en ik wil geen kinderen
[..]
Ik vind het eigenlijk wel allemaal prima zo.
groot gelijk, al te veel kinderen op de wereldquote:
Mja, later misschien. Ik heb daar nu geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mja is wel fijn om iemand te knuffelen en daarnaast wakker te worden
Nou, hou op met zeiken dan en kom neuken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat wil je dan
[..]
Gesprekken liegen er niet om.
Zie je, bewijs dat je mij wil.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, hou op met zeiken dan en kom neuken.
Je bent top totdat je chloroform snuift.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie je, bewijs dat je mij wil.
Kom maar zelf.
(PS. Ik ben top)
Ik snap deze post niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent top totdat je chloroform snuift.
ik voorheen ook niet meer mis het wel een beetjequote:Op dinsdag 24 december 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, later misschien. Ik heb daar nu geen behoefte aan.
Iedereen heeft daar toch wel behoefte aan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, later misschien. Ik heb daar nu geen behoefte aan.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
Deze reeks heeft bijna 1 miljoen posts
Ik denk deze week nog.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
Deze reeks heeft bijna 1 miljoen posts
Ezell weet dat ze bij me kan aankloppen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen heeft daar toch wel behoefte aan?
Of nou ja, misschien geen behoefte. maar wel iets wat je fijn zou vinden als het er is
Je gaat plat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet.
Geeft niets, alfa en beta, verschil moet er zijn.
awhhquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik voorheen ook niet meer mis het wel een beetje
maar dat betekent niet dat ik het nu per se MOET hebben of zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen heeft daar toch wel behoefte aan?
Of nou ja, misschien geen behoefte. maar wel iets wat je fijn zou vinden als het er is
Ezell wil nog niet 15 minuten in de trein zitten voor een bak ijs, dus zeker geen 2 uur voor een knuffel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell weet dat ze bij me kan aankloppen.
Ze weet dat ik naar haar kom als ze er om vraagt. Ik ben best vaak in Utrecht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell wil nog niet 15 minuten in de trein zitten voor een bak ijs, dus zeker geen 2 uur voor een knuffel.
Nee weet ik. Ik zeg al niks meerquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
awhh
[..]
maar dat betekent niet dat ik het nu per se MOET hebben of zo
Wat? Je kan hem niet eens overeind houden bij mij? Complimenteus hoor.quote:
sta jij ook voor me klaar fokkie?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell wil nog niet 15 minuten in de trein zitten voor een bak ijs, dus zeker geen 2 uur voor een knuffel.
ewaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |