Zie je, bewijs dat je mij wil.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, hou op met zeiken dan en kom neuken.
Je bent top totdat je chloroform snuift.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie je, bewijs dat je mij wil.
Kom maar zelf.
(PS. Ik ben top)
Ik snap deze post niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent top totdat je chloroform snuift.
ik voorheen ook niet meer mis het wel een beetjequote:Op dinsdag 24 december 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, later misschien. Ik heb daar nu geen behoefte aan.
Iedereen heeft daar toch wel behoefte aan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, later misschien. Ik heb daar nu geen behoefte aan.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
Deze reeks heeft bijna 1 miljoen posts
Ik denk deze week nog.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
Deze reeks heeft bijna 1 miljoen posts
Ezell weet dat ze bij me kan aankloppen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen heeft daar toch wel behoefte aan?
Of nou ja, misschien geen behoefte. maar wel iets wat je fijn zou vinden als het er is
Je gaat plat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet.
Geeft niets, alfa en beta, verschil moet er zijn.
awhhquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik voorheen ook niet meer mis het wel een beetje
maar dat betekent niet dat ik het nu per se MOET hebben of zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen heeft daar toch wel behoefte aan?
Of nou ja, misschien geen behoefte. maar wel iets wat je fijn zou vinden als het er is
Ezell wil nog niet 15 minuten in de trein zitten voor een bak ijs, dus zeker geen 2 uur voor een knuffel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell weet dat ze bij me kan aankloppen.
Ze weet dat ik naar haar kom als ze er om vraagt. Ik ben best vaak in Utrecht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell wil nog niet 15 minuten in de trein zitten voor een bak ijs, dus zeker geen 2 uur voor een knuffel.
Nee weet ik. Ik zeg al niks meerquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
awhh
[..]
maar dat betekent niet dat ik het nu per se MOET hebben of zo
Wat? Je kan hem niet eens overeind houden bij mij? Complimenteus hoor.quote:
sta jij ook voor me klaar fokkie?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell wil nog niet 15 minuten in de trein zitten voor een bak ijs, dus zeker geen 2 uur voor een knuffel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |