weet niet of ik daar een van benquote:
Omdat je aan me denkt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat mijn piemeltje soms stijf wordt
Kloptquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en b, niet goed bij je hoofd
je vriendin hangt r met dr mond an?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat mijn piemeltje soms stijf wordt
maar ik wil niet trouwen en ik wil geen kinderenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat Ezell nog 5 jaar vrijgezel blijft en dan gaat het d'r prikkelen om een relatie te hebben en dan vraagt ze mij of ik wil en dan zeg ik 'ja' en dan gaan we over 10 jaar trouwen en nemen we over 15 jaar kinderen.
Ik vind het eigenlijk wel allemaal prima zo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet niet of ik daar een van ben
Somsquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je vriendin hangt r met dr mond an?
wat wil je danquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik wil niet trouwen en ik wil geen kinderen
[..]
Ik vind het eigenlijk wel allemaal prima zo.
Gesprekken liegen er niet om.quote:
mja is wel fijn om iemand te knuffelen en daarnaast wakker te wordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar ik wil niet trouwen en ik wil geen kinderen
[..]
Ik vind het eigenlijk wel allemaal prima zo.
groot gelijk, al te veel kinderen op de wereldquote:
Mja, later misschien. Ik heb daar nu geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mja is wel fijn om iemand te knuffelen en daarnaast wakker te worden
Nou, hou op met zeiken dan en kom neuken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat wil je dan
[..]
Gesprekken liegen er niet om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |