quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechten is geen studie, dat is een cursus. En welke studie doe jij nog meer tegenwoordig?
MAAR MIJ WEL TOCHquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat het niemand wat aangaat
[..]
nee, maar ik ben heus niet de enige
Ik zoek het graag uit ja, dat hoor je ook te leren bij een echte studie op het wo, iets wat bij rechten duidelijk ontbreekt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na je eerste vier woorden haakte ik af. Je zoekt het maar uit.
Nee ik zeg ook niet dat je de enige bentquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat het niemand wat aangaat
[..]
nee, maar ik ben heus niet de enige
Doe het dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zoek het graag uit ja, dat hoor je ook te leren bij een echte studie op het wo, iets wat bij rechten duidelijk ontbreekt.
Ineens zo ondervraagd wordenquote:
Is ze wel gewendquote:
tweede natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb nu eerste boek uit. Zit te twijfelen of ik moet gaan slapen of tweede boek zal pakken.
Welk boekquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb nu eerste boek uit. Zit te twijfelen of ik moet gaan slapen of tweede boek zal pakken.
Drie cursusjes kan iedere klapmongool aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga na dit jaar 3de bachelor doen. Iets wat jij duidelijk niet aankan. Welterusten.
Ben er voor je meid, gay bff allesquote:
Harry Potterquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drie cursusjes kan iedere klapmongool aan.
dus als men niet met jou wilt praten dan is diegene aseksueel? Zou niet best zijn. Komen er geen kinderen meerquote:
Hoezo? Ik zei dat ik er geen woorden voor heb. Dus niks haphap. Maar dat snap je waarschijnlijk niet.quote:
preciesquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dus als men niet met jou wilt praten dan is diegene aseksueel? Zou niet best zijn. Komen er geen kinderen meer
Heel somsquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
overigens praat ik wel heel soms over gozers
toch fokkie
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zei dat ik er geen woorden voor heb. Dus niks haphap. Maar dat snap je waarschijnlijk niet.
en b, niet goed bij je hoofdquote:
zal je kont es brandmerkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is duivels, verbrand het ritueel.
RTquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen interesse in een relatie. Kan gebeuren
Wat ben je toch altijd een dramaqueen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, snap je? Nee, waarschijnlijk ook niet.
[..]
Ga. Weg.
[..]
Ja schatje?
Het is meer dan alleen datquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen interesse in een relatie. Kan gebeuren
Hoe komt het dat mijn piemeltje soms stijf wordtquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, snap je? Nee, waarschijnlijk ook niet.
[..]
Ga. Weg.
[..]
Ja schatje?
Daarom val je op me.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd een dramaqueen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |