ik heb sowieso weinig interesse in worstenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:13 schreef Rezania het volgende: [..] Dat de worst nergens meer aan vast zit boeit jou niet?
Jennaquote:
Heb je nou al een oefenexamen gemaakt?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:21 schreef Rezania het volgende:
Nog 1 dagen tot maandag 1 juli 2013.
RIP ik.
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je nou al een oefenexamen gemaakt?
Wat?quote:
Ehhhhh.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je nou al een oefenexamen gemaakt?
Wat zat je dan te doen?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ehhhhh.Nee, gisteren had ik niet drie uur aan één stuk vrij.
Jaquote:
Jacksgapquote:
Nee, ik was klaar met eten en toen moest ik nog opruimen en zo. Toen wilde ik beginnen, maar binnen drie uur moest ik de hond uitlaten, en ik wil gewoon drie uur aan dat proefexamen zitten.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat zat je dan te doen?![]()
SOGGEN ZEKER![]()
Finn is toch iets leuker vind ikquote:
Wel doen vandaag hequote:Op zondag 30 juni 2013 13:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik was klaar met eten en toen moest ik nog opruimen en zo. Toen wilde ik beginnen, maar binnen drie uur moest ik de hond uitlaten, en ik wil gewoon drie uur aan dat proefexamen zitten.
Finn >>>>>>>>>>>>>> Jackquote:Op zondag 30 juni 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Finn is toch iets leuker vind ik![]()
Weet niet waarom eigenlijk
*Jakequote:Op zondag 30 juni 2013 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Finn >>>>>>>>>>>>>> Jack
Finn is wat rustiger en wat meer volwassen ofzo
Ja, maar qua uiterlijk ook. Terwijl ze hetzelfde zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Finn >>>>>>>>>>>>>> Jack
Finn is wat rustiger en wat meer volwassen ofzo
Ik hou je in de gaten hoor Rezquote:
quote:
neequote:
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh ging niet oer adventure time
Ik zie het verschil welquote:Op zondag 30 juni 2013 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar qua uiterlijk ook. Terwijl ze hetzelfde zijn
Ja beetje welquote:
Hoe was t met je maat?quote:
gezellug.quote:
Waarom denk jij altijd dat iedereen je haat.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gezellug.
Gaan we nu door met haten of wat
Ik haat niet?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gezellug.
Gaan we nu door met haten of wat
Dit inderdaadquote:Op zondag 30 juni 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom denk jij altijd dat iedereen je haat.
Oh ik vatte het een beetje sarcastisch op door dat gezeik gisteren over vrienden enzoquote:
Trust issues i guessquote:Op zondag 30 juni 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar hebben er hier wel meer last van toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
die begroetingquote:
Wat is daar lekker aan?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:46 schreef Rezania het volgende:
Lekker hoor, zo'n tosti met banaan en Nutella.
Nou, banaan is lekker, Nutella is lekker, en bij elkaar is het nog lekkerder.quote:
Gewoon met die boot mijn huis invaren.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ben vlakbij Rez. 9 km van Sassem. Langskomen of niet?
Op een tosti?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, banaan is lekker, Nutella is lekker, en bij elkaar is het nog lekkerder.
Jouw huis ligt op het water?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon met die boot mijn huis invaren.
Rozzje-stylequote:Op zondag 30 juni 2013 13:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, banaan is lekker, Nutella is lekker, en bij elkaar is het nog lekkerder.
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:54 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Een hond op de bootik ga lachen als ie eraf springt
Dit is de eerste keer dat je een hond op een boot ziet?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:54 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je een hond op een boot ziet?
Ik heb ooit een keer een hond voorop een kano zien zittenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:54 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent echt dom of niet?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je een hond op een boot ziet?
Nee, ik weet namelijk dat honden niet van boten afspringen.quote:
Misschien wel als ze een epilepsieaanval krijgen. Het kán.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik weet namelijk dat honden niet van boten afspringen.
Misschien als ze jou zien, het kan.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien wel als ze een epilepsieaanval krijgen. Het kán.
quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Haha, dat moet ik zien.quote:
Ik ben geen fan van Vans, dus allemaal niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Welke vinden jullie 't leukst?
Ik zit voorop en de anderen zitten binnen te sturen en shit, wat moet ik anders doenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet om te haten maar waarom zit je op FOK! vanaf een boot?
Waarom ben je mee danquote:Op zondag 30 juni 2013 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit voorop en de anderen zitten binnen te sturen en shit, wat moet ik anders doenheb alleen m'n tel meegenomen
Voorop zitten en dan klagen dat je nat wordt.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit voorop en de anderen zitten binnen te sturen en shit, wat moet ik anders doenheb alleen m'n tel meegenomen
Flikker.quote:
Oh, nou ik wel. Nouja eigenlijk wil ik blackstone schoenen maar zo duur hequote:Op zondag 30 juni 2013 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Vans, dus allemaal niet.
wat voor telefoon heb je nouquote:Op zondag 30 juni 2013 14:09 schreef Spatieloos het volgende:
Hoin ik ben weer thuis
Nu kan ik eindelijk weer normaal SCen.
1quote:Op zondag 30 juni 2013 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan zit ik thuis achter de laptop te fokken.
Oppo Find 5, maar dat wist jij toch?quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oppo Find 5, maar dat wist jij toch?
Oh en ik heb nu me bliep simkaart, als je mijn nummer wil, dm me
#2quote:Op zondag 30 juni 2013 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
omg jaloersquote:Op zondag 30 juni 2013 14:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oppo Find 5, maar dat wist jij toch?
Oh en ik heb nu me bliep simkaart, als je mijn nummer wil, dm me
Nevermind.quote:Onbeperkt internet
Download 384kpbs, Upload 64kbps
Ja, het was tussen 3 en 20 dagen, en het was 3 of 4quote:Op zondag 30 juni 2013 14:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]wat heb je die snel binnen dan!!!!!1111
![]()
Je zou douchen, flikker.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:16 schreef Rezania het volgende:
https://www.bliep.nl/
Wtf.Wist ik dit nou maar een jaar geleden.
Kan je nog muziek mee luisteren toch, en als je meer wil downloaden kan je 1 euro op een dag uitgeven, en dan heb je super snel internet tot maximaal 2gb ofzo.quote:
Ik wachtte even totdat ik zeker wist dat jij het had gelezen.quote:
quote:
quote:Snel internet
Download 3,6 Mbps en Upload 1Mbps
Max 2 GB
Ohquote:
Ja daar zat ik zelf ook aan te denken.. of 11 of de roze of de rodequote:
Ga weg.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wachtte even totdat ik zeker wist dat jij het had gelezen.
die rode is ook gaafquote:Op zondag 30 juni 2013 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Die vond ik zelf niks
[..]
Ja daar zat ik zelf ook aan te denken.. of 11 of de roze of de rode. Lastig
Ja, lekker douchen, lekker nat, lekker met zeep spelen.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
Yay ik heb 3 vrienden op mijn 2e facebook account
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
OH, ik herkende je niet goed, door je kut UI. hoin
ik heb er geen verstand vanquote:
Maakt niet uit.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
heeft iemand hier wel eens zelf contant geld gestort op zijn/haar rekening
heb je persé een rabo wereldpas nodig? is europas ook goed?
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Ezell het volgende:
Pinnen in het buitenland is kut. Altijd die extra kosten.
Ja, en bij mijn bank maakt het niet uit wat voor pas je hebt. Gewoon naar een geldstortautomaat in je bank.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
heeft iemand hier wel eens zelf contant geld gestort op zijn/haar rekening
heb je persé een rabo wereldpas nodig? is europas ook goed?
Omdat het echt intens debiel is om je gehele vakantiebudget bij je te dragen contant.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog nooit gepind in het buitenland, waarom zou je dat doen als het extra kost, pin gewoon je porto vol in NL dan.
daarom visaquote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Ezell het volgende:
Pinnen in het buitenland is kut. Altijd die extra kosten.
Alsof je altijd weet hoeveel je gaat gebruiken.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog nooit gepind in het buitenland, waarom zou je dat doen als het extra kost, pin gewoon je porto vol in NL dan.
Ja ik ga met 1500 euro euro op zak lopenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
Tenzij geen euroland.
Okay, best logischquote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het echt intens debiel is om je gehele vakantiebudget bij je te dragen contant.
Heb ik sindskort ook.quote:
en dit.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het echt intens debiel is om je gehele vakantiebudget bij je te dragen contant.
Ah, nou ja: toeristen worden veel te vaak bestolen dus daarom moet je niet meer dan paar honderd euro max bij je hebben. En als je langer op vakantie bent is dat op na een paar dagen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, best logisch![]()
Ik ga te weinig op vakantie/ mijn ouders betalen alles.
Moi, zakkenrollen. Mijn compactcamera was zo uit mijn tas gevistquote:
Ik ben wel een keer gezakkenrold maar toen zat er niets van waarde in het vak dat ze leeghaalden. En in Parijs heeft een gast een keer een armbandje om mijn arm geknoopt voor ik door had wat er gebeurde en toen ging hij boos schreeuwen dat ik niet wilde betalen. Telt dat ook?quote:
Ah, camera's altijdquote:Op zondag 30 juni 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moi, zakkenrollen. Mijn compactcamera was zo uit mijn tas gevist
dat zijn toch ook van die eikels, zo sneakyquote:Op zondag 30 juni 2013 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer gezakkenrold maar toen zat er niets van waarde in het vak dat ze leeghaalden. En in Parijs heeft een gast een keer een armbandje om mijn arm geknoopt voor ik door had wat er gebeurde en toen ging hij boos schreeuwen dat ik niet wilde betalen. Telt dat ook?
quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
DV, ben je ooit Nederland uitgeweest? Serieuze vraag.
Jij had mijn vraag van de vorige keer nog niet beantwoord. Ben jij ooit in het buitenland op vakantie geweest? Serieuze vraag.quote:
quote:
Die vier keer is dus op jezelf?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
2x belgie, 1x duitsland, 1x tsjechie
wij gingen nooit op vakantie
Waarom ben je maar 1 keer in Duitsland geweest als je op echt 25 km of zo van de grens woont?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
2x belgie, 1x duitsland, 1x tsjechie
wij gingen nooit op vakantie
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom ben je maar 1 keer in Duitsland geweest als je op echt 25 km of zo van de grens woont?
Goed laten weken in Pina Coladaquote:Op zondag 30 juni 2013 14:55 schreef LETMEIN het volgende:
M'n portemonnee ruikt nog naar jägermeister![]()
Hoe ga ik dit weg krijgen?
Kamp in Brabant, vlak bij de Belgische grens. We werden gedropt, mijn groepje dus in België.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]omdat ik er niks te zoeken heb en er alleen leuke dingen zijn 100+km van de grens
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kamp in Brabant, vlak bij de Belgische grens. We werden gedropt, mijn groepje dus in België.
Ik wil dat die nergens naar ruiktquote:Op zondag 30 juni 2013 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Dan ruikt 'ie toch niet meer naar Jager of wel dan
Gooi weg, en koop een nieuwe.quote:
Watquote:Op zondag 30 juni 2013 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gooi weg, en koop een nieuwe.
Ik had een keer op mijn porto gepist, en nog steeds geen nieuwe
gast wtfquote:Op zondag 30 juni 2013 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
Niet expres natuurlijk, hij viel in de wc toen ik aan het pissen was
Houd er maar weer over opquote:Op zondag 30 juni 2013 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
Niet expres natuurlijk, hij viel in de wc toen ik aan het pissen was
Ja, ach... Vans zijn sowieso niet mijn ding dus ik had ze niet gekocht. Niet dat het lelijke schoenen zijn ofzo, maar ik ben meer een allstars meisjequote:
Mwah, weet ik nog niet. Misschien een paar dagen een land ergens in Europa. Jij?quote:
boksquote:Op zondag 30 juni 2013 15:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ach... Vans zijn sowieso niet mijn ding dus ik had ze niet gekocht. Niet dat het lelijke schoenen zijn ofzo, maar ik ben meer een allstars meisje.
Ohquote:Op zondag 30 juni 2013 15:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ach... Vans zijn sowieso niet mijn ding dus ik had ze niet gekocht. Niet dat het lelijke schoenen zijn ofzo, maar ik ben meer een allstars meisje.
Nouja, ook lekker toch. Gewoon eventjes tussenuitquote:Op zondag 30 juni 2013 15:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, weet ik nog niet. Misschien een paar dagen een land ergens in Europa. Jij?
[..]
boks
portofoon jaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe je het schrijft, en porto is toch korter.
Uhu. Of misschien dagtripje Antwerpen. Ook leuk.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, ook lekker toch. Gewoon eventjes tussenuit
Denk 't niet.. Beetje festival.
jouw vriendinquote:Op zondag 30 juni 2013 14:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, camera's altijd
[..]
dat zijn toch ook van die eikels, zo sneakyin spanje liepen er mensen rond met bloemen. Zij probeerden die aan allle voorbijgangers te geven. Pakt een vriendin van mij het aan en snapte ze niet dat ervoor moest betalen. Dus ik teruggeven, die man weer geven. Die vriendin weer aanpakken. Gelukkig snapte ze het uiteindelijk wel.
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, camera's altijd
[..]
dat zijn toch ook van die eikels, zo sneakyin spanje liepen er mensen rond met bloemen. Zij probeerden die aan allle voorbijgangers te geven. Pakt een vriendin van mij het aan en snapte ze niet dat ervoor moest betalen. Dus ik teruggeven, die man weer geven. Die vriendin weer aanpakken. Gelukkig snapte ze het uiteindelijk wel.
![]()
Antwerpen is denk ik wel leukquote:Op zondag 30 juni 2013 15:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu. Of misschien dagtripje Antwerpen. Ook leuk.![]()
Naar welk festival ga je? Werchter toch?
1x Duitslandquote:Op zondag 30 juni 2013 15:07 schreef supersof het volgende:
Waar ik ben geweest:
1x Spanje
1x Denemarken
1x UK
2x Oostenrijk
2x Zwitserland
2x Italie
6x Frankrijk
ontelbaar x Duitsland
Dat heb ik nou juist met Vansquote:Op zondag 30 juni 2013 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja die heb ik ook en wil eigenljk nieuwe maar vind ze zoo duur voor die schoenen.
Belgen zijn zo ontzettend knuffelbaar. Kom door dat accent. Alsof ze nooit boos kunnen worden.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Antwerpen is denk ik wel leuk. Belgen zijn sowieso leuk
.
Yes, en Pukkelpop
Nooit gedaanquote:Op zondag 30 juni 2013 15:10 schreef Ezell het volgende:
Sinds wanneer gaan jullie zonder ouders op vakantie? Als jullie dat al doen dan.
geen idee, paar jaar geleden ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 15:10 schreef Ezell het volgende:
Sinds wanneer gaan jullie zonder ouders op vakantie? Als jullie dat al doen dan.
Jij hebt trouwens wel een hele lange lijst.quote:
Ik houd het bij met een bestandje op de computer. Maar ik weet alles ook nog gewoon. Ga pas sinds 8 jaar op vakantie.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:10 schreef Tchock het volgende:
Ik zou die aantallen echt niet meer weten joh. Er is hier ergens in huis wel een lijst met alle vakanties sinds 1988.
Eerste bestemming?quote:
Jaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Belgen zijn zo ontzettend knuffelbaar. Kom door dat accent. Alsof ze nooit boos kunnen worden.
* EugeneKrabs is jaloersquote:Op zondag 30 juni 2013 15:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar ik ben geweest:
België
Duitsland
Frankrijk
Luxemburg
Spanje
Engeland
India
Sri Lanka
Singapore
Maladives
Italië
Zwitserland
Polen
17. Jij?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:10 schreef Ezell het volgende:
Duitslandquote:Op zondag 30 juni 2013 15:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens wel een hele lange lijst.
[..]
Ik houd het bij met een bestandje op de computer. Maar ik weet alles ook nog gewoon. Ga pas sinds 8 jaar op vakantie.
[..]
Eerste bestemming?
jaa legolandquote:Op zondag 30 juni 2013 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
Oja, Denemarken ben ik ook geweest, Legoland, dat is lang geleden!
niceeeeeequote:Op zondag 30 juni 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1x Duitsland
1x Malta
4x Mallorca
1x UK
1x Turkije
Instant love.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
Zo aaardig. En ga altijd automatisch mee praten
. Accent is zo leuk
Net zestien. Was wel in Nederland natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Belgen zijn zo ontzettend knuffelbaar. Kom door dat accent. Alsof ze nooit boos kunnen worden.
Ja, hier ook hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 15:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Instant love.
[..]
Net zestien. Was wel in Nederland natuurlijk.Twee jaar later voor het eerst buitenland.
Dat kunnen ze dus wel boos worden.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]dat is echt zo, ze kunnen nooit boos worden
als ze boos worden lach ik ze juist uit
ZE KOMEN GEWOON ZO LIEVIG OVERquote:Op zondag 30 juni 2013 15:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]dat is echt zo, ze kunnen nooit boos worden
als ze boos worden lach ik ze juist uit
Zo veel chiller dan met ouders.quote:
Ja allee heh, wilt ge daar mee op houden heh?quote:
Nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja allee heh, wilt ge daar mee op houden heh?
Ditquote:Op zondag 30 juni 2013 15:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet echt niet hoe vaak ik waar op vakantie ben geweest.
quote:
Ja.. maar ik ben wel drie jaar tterug geloof ik nog met ze op vakantie gegaan. Zij gingen drie weken en ik ben na een week weer op het vliegtuig naar huis gestapt en dat vond ik ook primaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
ZE KOMEN GEWOON ZO LIEVIG OVER
[..]
Zo veel chiller dan met ouders.![]()
Ik zou zeggen.. lees die zin nog eens.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:18 schreef Tchock het volgende:
De eerste keer zonder ouders op vakantie wat niet met school was of een festival was met Crack
awwhhhhhquote:Op zondag 30 juni 2013 15:18 schreef Tchock het volgende:
De eerste keer zonder ouders op vakantie wat niet met school was of een festival was met Crack
Was dat een strandvakantie?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar ik ben wel drie jaar tterug geloof ik nog met ze op vakantie gegaan. Zij gingen drie weken en ik ben na een week weer op het vliegtuig naar huis gestapt en dat vond ik ook prima.
Was echt even chillen vakantie. Was ik wel aan toe.
Woonde je daar of toeval?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb mn eerste (en tweede) verjaardag gevierd in Sri Lanka.
Ja wat probeer je nou te zeggenquote:
Zomerbabyquote:Op zondag 30 juni 2013 15:21 schreef Tchock het volgende:
Ik heb meer verjaardagen in het buitenland gevierd dan in Nederland
Nee, de eerste keer zonder ouders op vakantie (en niet met school of een festival) was met jou.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wat probeer je nou te zeggen
Dat eerste keer zonder ouders was niet met school of met crack op een festival?
Nee zijn eerste vakantie zonder ouders was met jou, festivals, school uitgezonderdquote:Op zondag 30 juni 2013 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wat probeer je nou te zeggen
Dat eerste keer zonder ouders was niet met school of met crack op een festival?
Hm nee dat niet. Wel gewoon ver in Frankrijk met chille zwembad en allesquote:Op zondag 30 juni 2013 15:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was dat een strandvakantie?
[..]
Woonde je daar of toeval?
Bijna jarigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee zijn eerste vakantie zonder ouders was met jou, festivals, school uitgezonderd
Oh, nee. Wat een onduidelijke zin. Daar hoor nog een 'of een festival.. maar dat was met crack' ofzo bij. Ik lees dat laatste echt als één ding.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer zonder ouders op vakantie (en niet met school of een festival) was met jou.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijna jarigGodverdomme blij dat ik niet meer hoef na te denken over je cadeautje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Gewoon beter lezen jij.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, nee. Wat een onduidelijke zin. Daar hoor nog een 'of een festival.. maar dat was met crack' ofzo bij. Ik lees dat laatste echt als één ding.
O, dat klinkt wel chill.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm nee dat niet. Wel gewoon ver in Frankrijk met chille zwembad en alles.
En had echt al 4 jaar niet meer gezwommen toen ofzo en toen kon dat weer dus had ik zoooo veel zin in. Gewoon echt vakantie met boekje lezen op de camping, beetje zwemmen, beetje bbqen blabla
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijna jarigbaby, niet bananaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Mijn cadeau voor Tchock was wle 100 eurooooooooooooo.
ZO DUUUUUUUUUUUUUR.
Maar het moest wel anders wilde hij niet mee naar Werchter
Eerst zwemmen in de zee en dan afspoelen in het zwembadquote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Wat doen jullie liever? Zwemmen in zee of in een zwembad?
Ligt aan het weer, denk toch zwembad eigenlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Niet zwemmenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Zwembad. Zee is super leuk en alles in theorie maar in de praktijk ben je veel te vaak in troebel koud water zout aan het inslikken.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Zwembad of sloot.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Zwembad denk ik.. Heel lang niet meer in zee gezwommen maar mijn herinneringen aan zee zwemmen is altijd dat zand en zandquote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Nee echt? Jij moet altijd wat te doen hebben?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat klinkt wel chill.Jammer dat ik mij met zulke vakanties altijd ga vervelen. Klinkt altijd zo relaxed als anderen erover praten.
[..]
baby, niet banana
Niemand die dit ook doet?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerst zwemmen in de zee en dan afspoelen in het zwembad
Ik heb al anderhalf jaar geen meter gezwommenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nooit?
[..]
Chloor dan.
[..]
Sloten lijken mij juist vies.
Dit. Geen chloor en geen zout. En als je het goede meertje hebt ook geen zand.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Ja, het liefst heb ik een meertje. Dat is echt chill.
jaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee echt? Jij moet altijd wat te doen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |