ik heb sowieso weinig interesse in worstenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:13 schreef Rezania het volgende: [..] Dat de worst nergens meer aan vast zit boeit jou niet?
Jennaquote:
Heb je nou al een oefenexamen gemaakt?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:21 schreef Rezania het volgende:
Nog 1 dagen tot maandag 1 juli 2013.
RIP ik.
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je nou al een oefenexamen gemaakt?
Wat?quote:
Ehhhhh.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je nou al een oefenexamen gemaakt?
Wat zat je dan te doen?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ehhhhh.Nee, gisteren had ik niet drie uur aan één stuk vrij.
Jaquote:
Jacksgapquote:
Nee, ik was klaar met eten en toen moest ik nog opruimen en zo. Toen wilde ik beginnen, maar binnen drie uur moest ik de hond uitlaten, en ik wil gewoon drie uur aan dat proefexamen zitten.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat zat je dan te doen?![]()
SOGGEN ZEKER![]()
Finn is toch iets leuker vind ikquote:
Wel doen vandaag hequote:Op zondag 30 juni 2013 13:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik was klaar met eten en toen moest ik nog opruimen en zo. Toen wilde ik beginnen, maar binnen drie uur moest ik de hond uitlaten, en ik wil gewoon drie uur aan dat proefexamen zitten.
Finn >>>>>>>>>>>>>> Jackquote:Op zondag 30 juni 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Finn is toch iets leuker vind ik![]()
Weet niet waarom eigenlijk
*Jakequote:Op zondag 30 juni 2013 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Finn >>>>>>>>>>>>>> Jack
Finn is wat rustiger en wat meer volwassen ofzo
Ja, maar qua uiterlijk ook. Terwijl ze hetzelfde zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Finn >>>>>>>>>>>>>> Jack
Finn is wat rustiger en wat meer volwassen ofzo
Ik hou je in de gaten hoor Rezquote:
quote:
neequote:
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh ging niet oer adventure time
Ik zie het verschil welquote:Op zondag 30 juni 2013 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar qua uiterlijk ook. Terwijl ze hetzelfde zijn
Ja beetje welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |