Gooi weg, en koop een nieuwe.quote:
Watquote:Op zondag 30 juni 2013 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gooi weg, en koop een nieuwe.
Ik had een keer op mijn porto gepist, en nog steeds geen nieuwe
gast wtfquote:Op zondag 30 juni 2013 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
Niet expres natuurlijk, hij viel in de wc toen ik aan het pissen was
Houd er maar weer over opquote:Op zondag 30 juni 2013 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
Niet expres natuurlijk, hij viel in de wc toen ik aan het pissen was
Ja, ach... Vans zijn sowieso niet mijn ding dus ik had ze niet gekocht. Niet dat het lelijke schoenen zijn ofzo, maar ik ben meer een allstars meisjequote:
Mwah, weet ik nog niet. Misschien een paar dagen een land ergens in Europa. Jij?quote:
boksquote:Op zondag 30 juni 2013 15:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ach... Vans zijn sowieso niet mijn ding dus ik had ze niet gekocht. Niet dat het lelijke schoenen zijn ofzo, maar ik ben meer een allstars meisje.
Ohquote:Op zondag 30 juni 2013 15:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ach... Vans zijn sowieso niet mijn ding dus ik had ze niet gekocht. Niet dat het lelijke schoenen zijn ofzo, maar ik ben meer een allstars meisje.
Nouja, ook lekker toch. Gewoon eventjes tussenuitquote:Op zondag 30 juni 2013 15:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, weet ik nog niet. Misschien een paar dagen een land ergens in Europa. Jij?
[..]
boks
portofoon jaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe je het schrijft, en porto is toch korter.
Uhu. Of misschien dagtripje Antwerpen. Ook leuk.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, ook lekker toch. Gewoon eventjes tussenuit
Denk 't niet.. Beetje festival.
jouw vriendinquote:Op zondag 30 juni 2013 14:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, camera's altijd
[..]
dat zijn toch ook van die eikels, zo sneakyin spanje liepen er mensen rond met bloemen. Zij probeerden die aan allle voorbijgangers te geven. Pakt een vriendin van mij het aan en snapte ze niet dat ervoor moest betalen. Dus ik teruggeven, die man weer geven. Die vriendin weer aanpakken. Gelukkig snapte ze het uiteindelijk wel.
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, camera's altijd
[..]
dat zijn toch ook van die eikels, zo sneakyin spanje liepen er mensen rond met bloemen. Zij probeerden die aan allle voorbijgangers te geven. Pakt een vriendin van mij het aan en snapte ze niet dat ervoor moest betalen. Dus ik teruggeven, die man weer geven. Die vriendin weer aanpakken. Gelukkig snapte ze het uiteindelijk wel.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |