ik heb er geen verstand vanquote:
Maakt niet uit.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
heeft iemand hier wel eens zelf contant geld gestort op zijn/haar rekening
heb je persé een rabo wereldpas nodig? is europas ook goed?
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Ezell het volgende:
Pinnen in het buitenland is kut. Altijd die extra kosten.
Ja, en bij mijn bank maakt het niet uit wat voor pas je hebt. Gewoon naar een geldstortautomaat in je bank.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
heeft iemand hier wel eens zelf contant geld gestort op zijn/haar rekening
heb je persé een rabo wereldpas nodig? is europas ook goed?
Omdat het echt intens debiel is om je gehele vakantiebudget bij je te dragen contant.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog nooit gepind in het buitenland, waarom zou je dat doen als het extra kost, pin gewoon je porto vol in NL dan.
daarom visaquote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Ezell het volgende:
Pinnen in het buitenland is kut. Altijd die extra kosten.
Alsof je altijd weet hoeveel je gaat gebruiken.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog nooit gepind in het buitenland, waarom zou je dat doen als het extra kost, pin gewoon je porto vol in NL dan.
Ja ik ga met 1500 euro euro op zak lopenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
Tenzij geen euroland.
Okay, best logischquote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het echt intens debiel is om je gehele vakantiebudget bij je te dragen contant.
Heb ik sindskort ook.quote:
en dit.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het echt intens debiel is om je gehele vakantiebudget bij je te dragen contant.
Ah, nou ja: toeristen worden veel te vaak bestolen dus daarom moet je niet meer dan paar honderd euro max bij je hebben. En als je langer op vakantie bent is dat op na een paar dagen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, best logisch![]()
Ik ga te weinig op vakantie/ mijn ouders betalen alles.
Moi, zakkenrollen. Mijn compactcamera was zo uit mijn tas gevistquote:
Ik ben wel een keer gezakkenrold maar toen zat er niets van waarde in het vak dat ze leeghaalden. En in Parijs heeft een gast een keer een armbandje om mijn arm geknoopt voor ik door had wat er gebeurde en toen ging hij boos schreeuwen dat ik niet wilde betalen. Telt dat ook?quote:
Ah, camera's altijdquote:Op zondag 30 juni 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moi, zakkenrollen. Mijn compactcamera was zo uit mijn tas gevist
dat zijn toch ook van die eikels, zo sneakyquote:Op zondag 30 juni 2013 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer gezakkenrold maar toen zat er niets van waarde in het vak dat ze leeghaalden. En in Parijs heeft een gast een keer een armbandje om mijn arm geknoopt voor ik door had wat er gebeurde en toen ging hij boos schreeuwen dat ik niet wilde betalen. Telt dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |