Dat kunnen ze dus wel boos worden.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]dat is echt zo, ze kunnen nooit boos worden
als ze boos worden lach ik ze juist uit
ZE KOMEN GEWOON ZO LIEVIG OVERquote:Op zondag 30 juni 2013 15:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]dat is echt zo, ze kunnen nooit boos worden
als ze boos worden lach ik ze juist uit
Zo veel chiller dan met ouders.quote:
Ja allee heh, wilt ge daar mee op houden heh?quote:
Nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja allee heh, wilt ge daar mee op houden heh?
Ditquote:Op zondag 30 juni 2013 15:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet echt niet hoe vaak ik waar op vakantie ben geweest.
quote:
Ja.. maar ik ben wel drie jaar tterug geloof ik nog met ze op vakantie gegaan. Zij gingen drie weken en ik ben na een week weer op het vliegtuig naar huis gestapt en dat vond ik ook primaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
ZE KOMEN GEWOON ZO LIEVIG OVER
[..]
Zo veel chiller dan met ouders.![]()
Ik zou zeggen.. lees die zin nog eens.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:18 schreef Tchock het volgende:
De eerste keer zonder ouders op vakantie wat niet met school was of een festival was met Crack
awwhhhhhquote:Op zondag 30 juni 2013 15:18 schreef Tchock het volgende:
De eerste keer zonder ouders op vakantie wat niet met school was of een festival was met Crack
Was dat een strandvakantie?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar ik ben wel drie jaar tterug geloof ik nog met ze op vakantie gegaan. Zij gingen drie weken en ik ben na een week weer op het vliegtuig naar huis gestapt en dat vond ik ook prima.
Was echt even chillen vakantie. Was ik wel aan toe.
Woonde je daar of toeval?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb mn eerste (en tweede) verjaardag gevierd in Sri Lanka.
Ja wat probeer je nou te zeggenquote:
Zomerbabyquote:Op zondag 30 juni 2013 15:21 schreef Tchock het volgende:
Ik heb meer verjaardagen in het buitenland gevierd dan in Nederland
Nee, de eerste keer zonder ouders op vakantie (en niet met school of een festival) was met jou.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wat probeer je nou te zeggen
Dat eerste keer zonder ouders was niet met school of met crack op een festival?
Nee zijn eerste vakantie zonder ouders was met jou, festivals, school uitgezonderdquote:Op zondag 30 juni 2013 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wat probeer je nou te zeggen
Dat eerste keer zonder ouders was niet met school of met crack op een festival?
Hm nee dat niet. Wel gewoon ver in Frankrijk met chille zwembad en allesquote:Op zondag 30 juni 2013 15:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was dat een strandvakantie?
[..]
Woonde je daar of toeval?
Bijna jarigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee zijn eerste vakantie zonder ouders was met jou, festivals, school uitgezonderd
Oh, nee. Wat een onduidelijke zin. Daar hoor nog een 'of een festival.. maar dat was met crack' ofzo bij. Ik lees dat laatste echt als één ding.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer zonder ouders op vakantie (en niet met school of een festival) was met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |