quote:Op zondag 30 juni 2013 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijna jarigGodverdomme blij dat ik niet meer hoef na te denken over je cadeautje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Gewoon beter lezen jij.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, nee. Wat een onduidelijke zin. Daar hoor nog een 'of een festival.. maar dat was met crack' ofzo bij. Ik lees dat laatste echt als één ding.
O, dat klinkt wel chill.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm nee dat niet. Wel gewoon ver in Frankrijk met chille zwembad en alles.
En had echt al 4 jaar niet meer gezwommen toen ofzo en toen kon dat weer dus had ik zoooo veel zin in. Gewoon echt vakantie met boekje lezen op de camping, beetje zwemmen, beetje bbqen blabla
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijna jarigbaby, niet bananaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Mijn cadeau voor Tchock was wle 100 eurooooooooooooo.
ZO DUUUUUUUUUUUUUR.
Maar het moest wel anders wilde hij niet mee naar Werchter
Eerst zwemmen in de zee en dan afspoelen in het zwembadquote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Wat doen jullie liever? Zwemmen in zee of in een zwembad?
Ligt aan het weer, denk toch zwembad eigenlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Niet zwemmenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Zwembad. Zee is super leuk en alles in theorie maar in de praktijk ben je veel te vaak in troebel koud water zout aan het inslikken.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Zwembad of sloot.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Zwembad denk ik.. Heel lang niet meer in zee gezwommen maar mijn herinneringen aan zee zwemmen is altijd dat zand en zandquote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Ezell het volgende:
Nee echt? Jij moet altijd wat te doen hebben?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat klinkt wel chill.Jammer dat ik mij met zulke vakanties altijd ga vervelen. Klinkt altijd zo relaxed als anderen erover praten.
[..]
baby, niet banana
Niemand die dit ook doet?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerst zwemmen in de zee en dan afspoelen in het zwembad
Ik heb al anderhalf jaar geen meter gezwommenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nooit?
[..]
Chloor dan.
[..]
Sloten lijken mij juist vies.
Dit. Geen chloor en geen zout. En als je het goede meertje hebt ook geen zand.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Ja, het liefst heb ik een meertje. Dat is echt chill.
jaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee echt? Jij moet altijd wat te doen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |