SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Waarom verbind ik capslock altijd met schreeuwen?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH OOK, IK ONTKEN NIETS. JESUS
Nu is ie even lekker laag, perfect om bij te kopen dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat lekker met de bitcoin he?
komt door je autismequote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom verbind ik capslock altijd met schreeuwen?
Dat doe ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom verbind ik capslock altijd met schreeuwen?
ik ook niet ;$quote:Op zondag 2 maart 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
:$ ik wist niet dat je boos zou worden
Kan nog lager gaanquote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu is ie even lekker laag, perfect om bij te kopen dus.
wat is de garantie dat hij nog omhoog gaat?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu is ie even lekker laag, perfect om bij te kopen dus.
DogeCoinquote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
Helaas vrees ik wel voor bepaalde altcoins van mij
Ik heb vakantie dus /carequote:Op zondag 2 maart 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet tot 4 uur
moet morgen weer school enzo
Er is geen garantie. Maar ja de reden dat het zo laag is is door een exchange die vervelend ging doen, als steeds mensen realiseren dat er dus eigenlijk niks aan de hand is speculeer ik dat het weer omhoog gaat. Ook stijgt de bekendheid met de dag. Er zijn vast wel wat rijke prinsen die het leuk vinden en grote bevolkingsgroepen die het binnekort gaan gebruiken. Maar niks is zeker.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is de garantie dat hij nog omhoog gaat?
Gelderland he. Achterhoeeeekquote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kun je nu vakantie hebben wtf huh ik had 2 weken geleden vakantie.
Ik slijm toch op elk meisje.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar is snow knap dan dat spatie zo zit te slijmen?
Snow is heetquote:Op zondag 2 maart 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mt gox kapt er mee, steeds meer landen verbannen het. ik zie het niet zo zonnig in voor de bitcoin.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er is geen garantie. Maar ja de reden dat het zo laag is is door een exchange die vervelend ging doen, als steeds mensen realiseren dat er dus eigenlijk niks aan de hand is speculeer ik dat het weer omhoog gaat. Ook stijgt de bekendheid met de dag. Er zijn vast wel wat rijke prinsen die het leuk vinden en grote bevolkingsgroepen die het binnekort gaan gebruiken. Maar niks is zeker.
valt wel mee. denk spatie + dv en dan in vrouwenvormquote:Op zondag 2 maart 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt wel mee. denk spatie + dv en dan in vrouwenvorm
Ja dat is wel eng dat landen het verbannen, maar ik blijf vertrouwen hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mt gox kapt er mee, steeds meer landen verbannen het. ik zie het niet zo zonnig in voor de bitcoin.
als ik bitcoins had had ik het met 500 al verkocht om de schade te beperken
Hey wat heb ik gelijk met die 2quote:Op zondag 2 maart 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel coolquote:
ik hoop voor je dat je niet veel geïnvesteerd hebtquote:Op zondag 2 maart 2014 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is wel eng dat landen het verbannen, maar ik blijf vertrouwen hebben.
Beetje jammerquote:Op zondag 2 maart 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ongeveer 6000 euro, ongeveer 80% van mijn vermogen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je niet veel geïnvesteerd hebt
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
omdat je zo slecht bent in curvefever ;s
als je nu alles zou verkopen. wat ben je dan kwijt. wat verlies je zeg maarquote:Op zondag 2 maart 2014 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ongeveer 6000 euro, ongeveer 80% van mijn vermogen.
en een beetje raar. Normale mensen zijn zo saaiquote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lekker is jouw type? Dat is wel makkelijk dan
Geen idee ik heb tien verschillende altcoins, te veel rekenen en ik wil het niet eens weten. Waarschijnlijk onder de 3000quote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je nu alles zou verkopen. wat ben je dan kwijt. wat verlies je zeg maar
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee ik heb tien verschillende altcoins, te veel rekenen en ik wil het niet eens weten. Waarschijnlijk onder de 3000
Maar ik heb hoop en verrtouwen!
En een gebrek aan economisch inzichtquote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee ik heb tien verschillende altcoins, te veel rekenen en ik wil het niet eens weten. Waarschijnlijk onder de 3000
Maar ik heb hoop en verrtouwen!
Nu wil ik ookquote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Tijd voor nog een jointLang leve de luie zondag
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een gebrek aan economisch inzicht
Hoezo?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een gebrek aan economisch inzicht
Elk mens is raar. Iedereen heeft zijn eigen vage trekjes. Maar mensen die openlijk raar doen vind ik ook altijd toffer.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en een beetje raar. Normale mensen zijn zo saai
Yay ik voel me tofquote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Elk mens is raar. Iedereen heeft zijn eigen vage trekjes. Maar mensen die openlijk raar doen vind ik ook altijd toffer.
en dan vervolgens toch niet werkenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En stel dat het niet zo goed gaat, dan krijg ik motivatie om te werken. Optimisme
Nou, je hebt het nog niet verkocht en het wordt niet echt beter. Sowieso dat er nog allemaal shit over de bitcoin uitkomt en het nog lager gaat.quote:
Als ik niet ga werken dan ga ik wel gokken ofzo en word ik daar rijk mee.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dan vervolgens toch niet werken
je houdt jezelf alleen maar voor de gek
Geen doekjes er om heen winden. En geen neuk geven is ook altijd handig.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Elk mens is raar. Iedereen heeft zijn eigen vage trekjes. Maar mensen die openlijk raar doen vind ik ook altijd toffer.
De invasie van Rusland is gefinancieerd met bitcoins.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon wat roddels verspreiden over bitcoin om spatie erbij te nakken
Waar woon jij danquote:Op zondag 2 maart 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen doekjes er om heen winden. En geen neuk geven is ook altijd handig.
Dat is jouw speculatie, mijne is het tegenovergestelde, we zullen zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, je hebt het nog niet verkocht en het wordt niet echt beter. Sowieso dat er nog allemaal shit over de bitcoin uitkomt en het nog lager gaat.
wie tipt de frontpagequote:Op zondag 2 maart 2014 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De invasie van Rusland is gefinancieerd met bitcoins.
BOEM
quote:
beter?quote:
Trouwens, je had vrijdag gelijk. Het is idd a wolf does not lose sleep.quote:
Oh, dat is kut danquote:Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Trouwens, je had vrijdag gelijk. Het is idd a wolf does not lose sleep.
Je hebt wel een 'lion-versie' En dat is "A lion does not concern himself..."
Ach ze heeft nog genoeg ruimte om wel correcte zinnen op zich te laten tekenenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Trouwens, je had vrijdag gelijk. Het is idd a wolf does not lose sleep.
Je hebt wel een 'lion-versie' En dat is "A lion does not concern himself..."
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
weet iemand van jullie op welk woonwagenkamp dv woont?
Sorryquote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Snowbells het volgende:
Godver LBZit ik hier aan de keukentafel die dingen te bekijken, schrik me de tering. Vader die langs loopt
Ja. Ze is ook wel knap hoor, gewoon een beetje van dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
Dv is toch dat gemene meisje dat door veel FOK!ers knap genoemd werd?
Ik woon in een rijtjeshuis vrind.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:55 schreef Rezania het volgende:
Niet iedereen woont in een woonwagenkamp zoals jij, WP.
DV kan best lief zijn hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ja nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Snowbells het volgende:
Godver LBZit ik hier aan de keukentafel die dingen te bekijken, schrik me de tering. Vader die langs loopt
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
Myspace angle.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja. Ze is ook wel knap hoor, gewoon een beetje van dit.
[ afbeelding ]
wotquote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als jij volgens WP?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dat hebt met haar tumblr, dan kan je niks zienquote:Op zondag 2 maart 2014 16:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik dacht dat ik een SFW dashboard had, maar nee
Wordt gewoon geneukt?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dat hebt met haar tumblr, dan kan je niks zien
Heb al eens een full body pic gepost, wat draag je vandaag <quote:Op zondag 2 maart 2014 17:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar stuur eens een foto waar je duidelijk kan zien hoe dik je bent.
Die kon ik maar 5 seconden zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb al eens een full body pic gepost, wat draag je vandaag <
nou danquote:Op zondag 2 maart 2014 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan mij wel iets herinneren van leugens via de dm doorsturen oid ?
HAquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zien zonder jeans
Hihi
Die zag ik ook voorbij komen toen ik een miley gifje voor mijn ui zocht, maar ik wist dat jij die had. Dus nu heb ik dezequote:
allstars immer +1quote:Op zondag 2 maart 2014 17:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #99
Dat is niet dikquote:Op zondag 2 maart 2014 17:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
je bent best goed met photoshopquote:Op zondag 2 maart 2014 17:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of ze naar de oscars gaat, en hoe ze er uit komt te zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die zag ik ook voorbij komen toen ik een miley gifje voor mijn ui zocht, maar ik wist dat jij die had. Dus nu heb ik deze
Klopt, maar toen haar haar blond werd en half lang was, was ze ook welquote:
Welke bedoel je? fotoquote:Op zondag 2 maart 2014 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of ze naar de oscars gaat, en hoe ze er uit komt te zien.![]()
Die van jou is ook wel tof, ik vind haar sowieso wel tof.
[..]
Klopt, maar toen haar haar blond werd en half lang was, was ze ook wel
Vanavond is die niet aanwezigquote:Op zondag 2 maart 2014 17:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vond je badjas swag wel tof, snow
Jammerquote:
Ik weet niks richie, misschien weten andere users in dit topic hetquote:Op zondag 2 maart 2014 17:00 schreef richolio het volgende:
Een voorwerp/twee voorwerpen die de tegenstelling 'toekomst-verleden' uitbeeldt. Weten jullie wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ik snap je feelsquote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ze er zo nog uit zag, dan zou ik echt pot worden
dankje ik jou ook wel btje xquote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga cake bakken en ara ontkleurt haar haar.
Ik vind snow nu al tof eigenlijk doei
potjequote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ze er zo nog uit zag, dan zou ik echt pot worden
Lastig lastig.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:00 schreef richolio het volgende:
Een voorwerp/twee voorwerpen die de tegenstelling 'toekomst-verleden' uitbeeldt. Weten jullie wat?
Weet ik met je Lano lobiquote:
Jaaaquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet niks richie, misschien weten andere users in dit topic hetvinyl cdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
ik vind haar zo leuker dan hoe ze er nu uit ziet. Maar ook nu ziet ze er niet verkeerd uitquote:
Dat klinkt als een super goed ideequote:Op zondag 2 maart 2014 17:13 schreef Snowbells het volgende:
Flips laten we eens samen uitgaan met krul
En dan bij typisch overnachtenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt als een super goed idee![]()
![]()
Lijkt mij echt leuk
Sowiesoquote:Op zondag 2 maart 2014 17:13 schreef Snowbells het volgende:
En achteraf wilde seks?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:13 schreef Snowbells het volgende:
Oh fuck yeah *sopsop*quote:
Hahahaquote:Op zondag 2 maart 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan bij typisch overnachten. EN NAAR HOLLY!!!
quote:
Jawel hequote:
Ohmen klinkt lekkerquote:
Jaa was nog best wel fris maar tochquote:Op zondag 2 maart 2014 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaTypje woont nog best ver van Holly
![]()
[..]
[..]
Jawel he
[..]
Ohmen klinkt lekker
hjb kanjerquote:Op zondag 2 maart 2014 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
Ja flappie
doe je cam vanavond FLAPPIE
Flugel Feestcafequote:Op zondag 2 maart 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan bij typisch overnachten. EN NAAR HOLLY!!!
Random vraagquote:
Ik weet het niet meer eerlijk gezegdquote:Op zondag 2 maart 2014 17:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toen was ik al weg denk ik dan
Ik moet later naar bed gaan
Ik heb een date vrijdagquote:
Ja sorry schatjequote:Op zondag 2 maart 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
flips was heel eventjes op cam
toen kwam ik en toen ging ze weg
Snap de hint danquote:Op zondag 2 maart 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
flips was heel eventjes op cam
toen kwam ik en toen ging ze weg
Hoe doe je dat, ik wil stoppen maar ben verslaafd.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik blow niet . Laatste keer drugs is bijna jaar terug grgr
Ik snap het niet. ben niet brabantsquote:
quote:
Ik ben nooit ergens aan verslaafd geweest. Je lichaam ergens aanhankelijk van makenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, ik wil stoppen maar ben verslaafd.
Misschien ben ik wel verslaafd aan de tabak die mijn vrienden in hun joints doen
Maar roken is te duur daar ga ik ook niet aan beginnen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik snap het niet. ben niet brabants
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik snap het niet. ben niet brabants
Jij kan ook jaren zonder neuken?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nooit ergens aan verslaafd geweest. Je lichaam ergens aanhankelijk van maken
Mensen die lichamelijke klachten krijgen als zij iets niet gebruiken/binnenkrijgen
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nooit ergens aan verslaafd geweest. Je lichaam ergens aanhankelijk van maken
Mensen die lichamelijke klachten krijgen als zij iets niet gebruiken/binnenkrijgen
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vertel me meer! Hoe knap is hij, hoe ken je hem? Is hij biseksueel?!
In een relatie?quote:
Neuken vind ik wat anders dan afhankelijk van bepaalde producten zijnquote:
Ik kleineer verslaafden nietquote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Maar dat jij nou zo'n ubermensch bent hoef je verslaafden nog niet te kleineren met je ''
Relaties gaan niet alleen om seks! Een relatie kan ook prima zonder seks, zoals mijn ouders tegenwoordig, een gelukkig stel, maar verder hoor ik ze nooit!quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Relaties gaan niet alleen om seks! Een relatie kan ook prima seks, zoals mijn ouders tegenwoordig, een gelukkig stel, maar verder hoor ik ze nooit!
[..]
Relaties gaan niet alleen om seks! Een relatie kan ook prima seks, zoals mijn ouders tegenwoordig, een gelukkig stel, maar verder hoor ik ze nooit!
Wees gezegendquote:Op zondag 2 maart 2014 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach wees blij dat ze het nog doen op die leeftijdquote:Op zondag 2 maart 2014 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
ik zet altijd mijn muziek zodanig hard dat mijn stiefvader er zich aan irriteert
hoezoquote:Op zondag 2 maart 2014 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ach wees blij dat ze het nog doen op die leeftijd.
[..]
Relaties gaan niet alleen om seks! Een relatie kan ook prima zonder seks, zoals mijn ouders tegenwoordig, een gelukkig stel, maar verder hoor ik ze nooit!
Ja niet dat ze forever alone en frusti zijn of zo. Jij wilt later op die leeftijd toch ook nog wel sexy times?quote:
ik wil later alleen zijn en de tijd dat ik niet moet werken wiet roken en videospelletjes spelenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja niet dat ze forever alone en frusti zijn of zo. Jij wilt later op die leeftijd toch ook nog wel sexy times?
Maar dat ben/doe je nu ook alquote:Op zondag 2 maart 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wil later alleen zijn en de tijd dat ik niet moet werken wiet roken en videospelletjes spelen
quote:
En af en toe een hoer bezoeken?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wil later alleen zijn en de tijd dat ik niet moet werken wiet roken en videospelletjes spelen
dan zet je het uitquote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef Beach het volgende:
kut dat adblock niet zo lekker werkt met quoten hier
Ja slim gedaan van FOK!, ik zou het gewoon bij uitzonderingen zetten, deed ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef Beach het volgende:
kut dat adblock niet zo lekker werkt met quoten hier
Je moet eens van die VICE docu's kijkenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed programma wel, al veel van gezien
Gamen ook nietquote:
quote:
half hahah. Woensdag, donderdagochtend weg naar huis. Vrijdag was ik er en gisteravond tot morgenochtend.quote:
Theorien van mensen als feiten zienquote:Op zondag 2 maart 2014 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grappig genoeg wel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramide_van_Maslow
Oh daar heb ik samen met mn huisgenoten al héél véél van gezienquote:Op zondag 2 maart 2014 17:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet eens van die VICE docu's kijken
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh daar heb ik samen met mn huisgenoten al héél véél van gezien
Deze theorie is grappig genoeg de bekendste/meest gebruikte theoriequote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Theorien van mensen als feiten zien
oh ik mis wel meer dingen in die piramidequote:Op zondag 2 maart 2014 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grappig genoeg wel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramide_van_Maslow
Theorieen over psychologie kunnen in principe niet als feit aangenomen worden door de diversiteit van mensen. Maar wel als guideline gebruikt worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Theorien van mensen als feiten zien
ilerminatyquote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik mis wel meer dingen in die piramide
Er wordt per laag ook een voorbeeld gegevenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
FOK!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is de behoefte aan sociaal contactquote:
quote:
ik ben aan het lezen jaquote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er wordt per laag ook een voorbeeld gegeven
Okay jij wint.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze theorie is grappig genoeg de bekendste/meest gebruikte theorie
Ik ben trots op je dat je het leestquote:Op zondag 2 maart 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
ja krul
[..]
ik ben aan het lezen ja
Mja of FOK! daar onder valtquote:Op zondag 2 maart 2014 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is de behoefte aan sociaal contact
Dat is wel waarom je blijft hangen, maar het valt tegenquote:
tis watquote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef Snowbells het volgende:
Laptop gaat met 100% maar 58 minuten mee
wou net zeggen, main reason dat ik op fok zit is om te kloten en mensen boos te krijgenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is wel waarom je blijft hangen, maar het valt tegen
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef arachide. het volgende:
ik heb een belanda een pandancake laten bakken.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef Snowbells het volgende:
Nee, maar als iemand mij zo een link zou sturen, dan zou ik het niet geheel lezenquote:
Lekkere batterijquote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef Snowbells het volgende:
ik begin daar ook de charme van in te zienquote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou net zeggen, main reason dat ik op fok zit is om te kloten en mensen boos te krijgen
Selamat makanquote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef arachide. het volgende:
ik heb een belanda een pandancake laten bakken.
[ afbeelding ]
Mijn laptop gaat niet eens 10 seconde zonder oplader.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef Snowbells het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |