en een beetje raar. Normale mensen zijn zo saaiquote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lekker is jouw type? Dat is wel makkelijk dan
Geen idee ik heb tien verschillende altcoins, te veel rekenen en ik wil het niet eens weten. Waarschijnlijk onder de 3000quote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je nu alles zou verkopen. wat ben je dan kwijt. wat verlies je zeg maar
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee ik heb tien verschillende altcoins, te veel rekenen en ik wil het niet eens weten. Waarschijnlijk onder de 3000
Maar ik heb hoop en verrtouwen!
En een gebrek aan economisch inzichtquote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee ik heb tien verschillende altcoins, te veel rekenen en ik wil het niet eens weten. Waarschijnlijk onder de 3000
Maar ik heb hoop en verrtouwen!
Nu wil ik ookquote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Tijd voor nog een jointLang leve de luie zondag
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een gebrek aan economisch inzicht
Hoezo?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een gebrek aan economisch inzicht
Elk mens is raar. Iedereen heeft zijn eigen vage trekjes. Maar mensen die openlijk raar doen vind ik ook altijd toffer.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en een beetje raar. Normale mensen zijn zo saai
Yay ik voel me tofquote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Elk mens is raar. Iedereen heeft zijn eigen vage trekjes. Maar mensen die openlijk raar doen vind ik ook altijd toffer.
en dan vervolgens toch niet werkenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En stel dat het niet zo goed gaat, dan krijg ik motivatie om te werken. Optimisme
Nou, je hebt het nog niet verkocht en het wordt niet echt beter. Sowieso dat er nog allemaal shit over de bitcoin uitkomt en het nog lager gaat.quote:
Als ik niet ga werken dan ga ik wel gokken ofzo en word ik daar rijk mee.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dan vervolgens toch niet werken
je houdt jezelf alleen maar voor de gek
Geen doekjes er om heen winden. En geen neuk geven is ook altijd handig.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Elk mens is raar. Iedereen heeft zijn eigen vage trekjes. Maar mensen die openlijk raar doen vind ik ook altijd toffer.
De invasie van Rusland is gefinancieerd met bitcoins.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon wat roddels verspreiden over bitcoin om spatie erbij te nakken
Waar woon jij danquote:Op zondag 2 maart 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen doekjes er om heen winden. En geen neuk geven is ook altijd handig.
Dat is jouw speculatie, mijne is het tegenovergestelde, we zullen zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, je hebt het nog niet verkocht en het wordt niet echt beter. Sowieso dat er nog allemaal shit over de bitcoin uitkomt en het nog lager gaat.
wie tipt de frontpagequote:Op zondag 2 maart 2014 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De invasie van Rusland is gefinancieerd met bitcoins.
BOEM
quote:
beter?quote:
Trouwens, je had vrijdag gelijk. Het is idd a wolf does not lose sleep.quote:
Oh, dat is kut danquote:Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Trouwens, je had vrijdag gelijk. Het is idd a wolf does not lose sleep.
Je hebt wel een 'lion-versie' En dat is "A lion does not concern himself..."
Ach ze heeft nog genoeg ruimte om wel correcte zinnen op zich te laten tekenenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Trouwens, je had vrijdag gelijk. Het is idd a wolf does not lose sleep.
Je hebt wel een 'lion-versie' En dat is "A lion does not concern himself..."
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
weet iemand van jullie op welk woonwagenkamp dv woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |