Ik ben echt benieuwd of ze naar de oscars gaat, en hoe ze er uit komt te zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die zag ik ook voorbij komen toen ik een miley gifje voor mijn ui zocht, maar ik wist dat jij die had. Dus nu heb ik deze
Klopt, maar toen haar haar blond werd en half lang was, was ze ook welquote:
Welke bedoel je? fotoquote:Op zondag 2 maart 2014 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of ze naar de oscars gaat, en hoe ze er uit komt te zien.![]()
Die van jou is ook wel tof, ik vind haar sowieso wel tof.
[..]
Klopt, maar toen haar haar blond werd en half lang was, was ze ook wel
Vanavond is die niet aanwezigquote:Op zondag 2 maart 2014 17:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vond je badjas swag wel tof, snow
Jammerquote:
Ik weet niks richie, misschien weten andere users in dit topic hetquote:Op zondag 2 maart 2014 17:00 schreef richolio het volgende:
Een voorwerp/twee voorwerpen die de tegenstelling 'toekomst-verleden' uitbeeldt. Weten jullie wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ik snap je feelsquote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ze er zo nog uit zag, dan zou ik echt pot worden
dankje ik jou ook wel btje xquote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga cake bakken en ara ontkleurt haar haar.
Ik vind snow nu al tof eigenlijk doei
potjequote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ze er zo nog uit zag, dan zou ik echt pot worden
Lastig lastig.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:00 schreef richolio het volgende:
Een voorwerp/twee voorwerpen die de tegenstelling 'toekomst-verleden' uitbeeldt. Weten jullie wat?
Weet ik met je Lano lobiquote:
Jaaaquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet niks richie, misschien weten andere users in dit topic hetvinyl cdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
ik vind haar zo leuker dan hoe ze er nu uit ziet. Maar ook nu ziet ze er niet verkeerd uitquote:
Dat klinkt als een super goed ideequote:Op zondag 2 maart 2014 17:13 schreef Snowbells het volgende:
Flips laten we eens samen uitgaan met krul
En dan bij typisch overnachtenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt als een super goed idee![]()
![]()
Lijkt mij echt leuk
Sowiesoquote:Op zondag 2 maart 2014 17:13 schreef Snowbells het volgende:
En achteraf wilde seks?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:13 schreef Snowbells het volgende:
Oh fuck yeah *sopsop*quote:
Hahahaquote:Op zondag 2 maart 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan bij typisch overnachten. EN NAAR HOLLY!!!
quote:
Jawel hequote:
Ohmen klinkt lekkerquote:
Jaa was nog best wel fris maar tochquote:Op zondag 2 maart 2014 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaTypje woont nog best ver van Holly
![]()
[..]
[..]
Jawel he
[..]
Ohmen klinkt lekker
hjb kanjerquote:Op zondag 2 maart 2014 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
Ja flappie
doe je cam vanavond FLAPPIE
Flugel Feestcafequote:Op zondag 2 maart 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan bij typisch overnachten. EN NAAR HOLLY!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |