Snap de hint danquote:Op zondag 2 maart 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
flips was heel eventjes op cam
toen kwam ik en toen ging ze weg
Hoe doe je dat, ik wil stoppen maar ben verslaafd.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik blow niet . Laatste keer drugs is bijna jaar terug grgr
Ik snap het niet. ben niet brabantsquote:
quote:
Ik ben nooit ergens aan verslaafd geweest. Je lichaam ergens aanhankelijk van makenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, ik wil stoppen maar ben verslaafd.
Misschien ben ik wel verslaafd aan de tabak die mijn vrienden in hun joints doen
Maar roken is te duur daar ga ik ook niet aan beginnen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik snap het niet. ben niet brabants
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik snap het niet. ben niet brabants
Jij kan ook jaren zonder neuken?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nooit ergens aan verslaafd geweest. Je lichaam ergens aanhankelijk van maken
Mensen die lichamelijke klachten krijgen als zij iets niet gebruiken/binnenkrijgen
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nooit ergens aan verslaafd geweest. Je lichaam ergens aanhankelijk van maken
Mensen die lichamelijke klachten krijgen als zij iets niet gebruiken/binnenkrijgen
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vertel me meer! Hoe knap is hij, hoe ken je hem? Is hij biseksueel?!
In een relatie?quote:
Neuken vind ik wat anders dan afhankelijk van bepaalde producten zijnquote:
Ik kleineer verslaafden nietquote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Maar dat jij nou zo'n ubermensch bent hoef je verslaafden nog niet te kleineren met je ''
Relaties gaan niet alleen om seks! Een relatie kan ook prima zonder seks, zoals mijn ouders tegenwoordig, een gelukkig stel, maar verder hoor ik ze nooit!quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Relaties gaan niet alleen om seks! Een relatie kan ook prima seks, zoals mijn ouders tegenwoordig, een gelukkig stel, maar verder hoor ik ze nooit!
[..]
Relaties gaan niet alleen om seks! Een relatie kan ook prima seks, zoals mijn ouders tegenwoordig, een gelukkig stel, maar verder hoor ik ze nooit!
Wees gezegendquote:Op zondag 2 maart 2014 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach wees blij dat ze het nog doen op die leeftijdquote:Op zondag 2 maart 2014 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
ik zet altijd mijn muziek zodanig hard dat mijn stiefvader er zich aan irriteert
hoezoquote:Op zondag 2 maart 2014 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ach wees blij dat ze het nog doen op die leeftijd.
[..]
Relaties gaan niet alleen om seks! Een relatie kan ook prima zonder seks, zoals mijn ouders tegenwoordig, een gelukkig stel, maar verder hoor ik ze nooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |