Susan en Sofie weten toch dat er een vingerafdruk uit moet komen?quote:
Ja. Maar Sofie lijkt niks te zeggen en Susan tot nu ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Susan en Sofie weten toch dat er een vingerafdruk uit moet komen?
Verrassend!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
Er gaat iets niet goed met de portofoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Dit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:01 schreef Maartel het volgende:
WTF zijn dit voor molkandidaten die zo'n vingerafdruk niet herkennen???
Neequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:02 schreef Stickertje het volgende:
Mogen ze dat plankje niet meenemen? O.o
Zou je niet denken, dat 'ie gaaayyyyyy is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Freek is bezig met die typische homo humor.
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:03 schreef Mansjester het volgende:
Dit slaat echt nergens op![]()
Kunnen ze niet gewoon teruglopen naar Suzan?
Om te mollen natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:03 schreef marinos.. het volgende:
Sofie weet toch dat het een vingerafdruk is? Waarom zegt ze dat niet
Afgeleid door die koe.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:03 schreef marinos.. het volgende:
Sofie weet toch dat het een vingerafdruk is? Waarom zegt ze dat niet
tygoquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:03 schreef Zaktabak het volgende:
Tygo "Leuk spel man!"
Super sarcast
JENNIFER OP WEG NAAR OP WEG NAARquote:
mijquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
JENNIFER OP WEG NAAR OP WEG NAAR
school en kantoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
JENNIFER OP WEG NAAR OP WEG NAAR
Hij bedoelde natuurlijk tot maandag.quote:
Maar dan moet je het exacte patroon onthouden. Dat lijkt mij ook niet te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef Mansjester het volgende:
Teruglopen naar Suzan was dik het handigst geweest. Daar hadden ze ook wel qua tijd gehaald volgens mij
Mocht je het bordje niet meenemen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan moet je het exacte patroon onthouden. Dat lijkt mij ook niet te doen.
Bruce heeft zn eigen bandjes?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Sofie ook zo'n Livestrong bandje van de Boss?
Nee, dat zou het te makkelijk maken natuurlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mocht je het bordje niet meenemen?
Neequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mocht je het bordje niet meenemen?
het shots?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu mis ik het shots van Jennifer in het zwembad.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat zou het te makkelijk maken natuurlijk.
Oh, niet goed opgeletquote:
Dit. Anders is het gewoon n domme doos nu nog een verbond af te sluiten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef Maartel het volgende:
Ik hoop inmiddels wel op Suus als mol, dan doet ze 't leuk
Ik wou serieus hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dronken clown Bassie muziek.
met make up poeder moet dat lukken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:08 schreef Yaku het volgende:
Als ik mee zou doen zou ik nu echt gaan CSI'en. Objecten of glazen van alle kandidaten meenemen, afstoffen voor vingerafdrukken en vergelijken.
gemistquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wou serieus hetzelfde zeggen
Ja of niet, omdat 1 van de anderen de mol is en dus blind is, vandaar de blinde vlekquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:09 schreef Zaktabak het volgende:
Art: "Opvallend is dat alleen Freek en Jan Willem het minst verdacht worden. Een blinde vlek van de anderen?"
Oftewel, JW of Freek is de Mol.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het waren er een stuk of 25... O,o
Bassie doet aan Jazz?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Alhoewel zijn Jazzy nummers ongeëvenaard blijven.
OK het is Freek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Titel is ''moet je zien'' en Art had het net over een blinde vlek
Bron?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Art heeft n kleine piemel. Die kan niet eens goed neuken.
Nu Jennifer er niet meer weg is zullen we het er mee moeten doen iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Sofie zag er wel lekker uit, maar dit geheel terzijde
Mooie ogen wel, voor de rest niks aan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Sofie zag er wel lekker uit, maar dit geheel terzijde
quote:
Lauren verstern (ofzoiets)quote:
Kees, freek het valt op zijn plaatsquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:12 schreef tralalala het volgende:
Art heeft geeneens tips aan Jennifer gegeven om haar in het spel te houden, hij is van de mannen.
Verhaal dat heel lang de ronde doet al op de school waarop ik heb gestudeerd (academie voor de journalistiek, tegenwoordig FHJ)quote:
Jennifer was inderdaad nog beter, maar goedquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu Jennifer er niet meer weg is zullen we het er mee moeten doen idd
Zoiets zal het wel zijn iddquote:
!!HOTLINK PROTECTED ACTIVED!! !!HOTLINK PROTECTED ACTIVED!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Dat is de bedoeling.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:13 schreef tralalala het volgende:
Ik snap er weer eens geen reet meer van
...quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:13 schreef tralalala het volgende:
Ik snap er weer eens geen reet meer van
Okéquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
...
Ze moeten een volle topo krijgen door topitos te ruilen.. 1 ruil per ontmoeting
Vind haar eigenlijk niet zo heel gigantisch knap.quote:
quote:
schuldigquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Met die eeuwige vieze vlecht, was ze dr haar uberhaupt wel?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Link van je Instagram, ga ik jouw haar beoordelen
Sowwwwwwwwwwwww KOEKOEKquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Link van je Instagram, ga ik jouw haar beoordelen
peertenquote:
Daar gaat alors haar hoop Sofie te bezwangeren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sorry jongens, en alors, ze is zwanger van mij
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar gaat alors haar hoop Sofie te bezwangeren.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar gaat alors haar hoop Sofie te bezwangeren.
je weet dat hij homo is ?quote:
Natuurlijk kan dat. Kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja. Kan ik hem nog wel aantrekkelijk vinden.
Guanabana juicequote:
Ze zullen iets met de test te maken hebben denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:22 schreef Maartel het volgende:
Niet eens even een 'zoveel is er verdiend' momentje??
nu je het zegtquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:23 schreef Mansjester het volgende:
Hebben we alweer 3 opdrachten gehad? Ik vergeet er altijd 1
Windmolens, vingerafdrukken, topito'squote:Op donderdag 27 februari 2014 21:23 schreef Mansjester het volgende:
voor de kandidaat die rood scherm krijgtquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja of dat je hem tegen geld uit de pot kan inruilen voor iets ofzo.
Ik vind hem zo verschrikkelijk...als je bij hem gaat eten krijg je van die vooraf gedrukte menukaartjes waar dan iets op staat als "crème brulee dansante afgeblust met blasamicovinegor van een authentiek rommelmarktje in Venetie" ...zo steriel allemaalquote:
*iets over IQ*quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:23 schreef Mansjester het volgende:
Krijgt de nieuwe single van Johan Derksen als eerste te zien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:24 schreef Maartel het volgende:
Susan krijgt zo een oranje scherm en mag dan kiezen of ze 'm wil zien?
Dat gaat geld gaat gewoon allemaal weg in een of andere gare opdracht in de toekomstquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef Maartel het volgende:
Jan Willem heeft deze uitzending individueel écht te veel binnen gebracht om het als mol nog recht te mogen praten.
Die dan erachteraan 2000 verdientquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef marinos.. het volgende:
JW 2250 verdiend deze alf. ga toch maar weer terug naar susan als mol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |