SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer zijn er wedstrijden van de B1 in Studio Sport dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef Smoofie het volgende:
Als ze hem maar niet als no.1 spits gaan gebruiken met hun studio sport scouting.![]()
![]()
Jij bent sterk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef kurk_droog het volgende:
ALS DE LÉNTE KOMT DAN GOOOOIEN WIJ... BOMEN OP ROTTERDAM!![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ik mak mij echt geen zorgen om zondag eigenlijk![]()
Wat een rust kwam er in het elftal tegen AZ na het inbrengen van Sigthorssonquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
En de spelers die Smoofie wil halen, komen ook van de studiosportshow![]()
![]()
Ik ben dan ook geen scout.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
En de spelers die Smoofie wil halen, komen ook van de studiosportshowAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zal wel lastig genoeg worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ik mak mij echt geen zorgen om zondag eigenlijkOh.![]()
Ze deden het gelijk 10 stappen rustiger aan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een rust kwam er in het elftal tegen AZ na het inbrengen van Sigthorsson![]()
Eriksen speelt de laatste tijd niet meer zo veel he.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef Tyron het volgende:
Dit soort TT'sLaten we het hier gewoon bij Ajax houden en naar ons zelf kijken.
AFCA
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef Tyron het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eriksen speelt de laatste tijd niet meer zo veel he.!
![]()
En geen enkele Spurs supporter die het begrijpt. Bentaleb wordt al het lieverdje van de trainer genoemd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eriksen speelt de laatste tijd niet meer zo veel he.![]()
Dit inderdaad, ze worden helemaal gek op die fora van hunquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En geen enkele Spurs supporter die het begrijpt. Bentaleb wordt al het lieverdje van de trainer genoemd.
Slaat ook nergens op.![]()
![]()
Vond het al vreemd dat hij hem op links zette, gewoon te weinig lefquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En geen enkele Spurs supporter die het begrijpt. Bentaleb wordt al het lieverdje van de trainer genoemd.![]()
Dan snap je het ook gewoon niet, maar hij speelt ook laf voetbal, heeft liever drie controlerende middenvelders volgens mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat hij hem op links zette, gewoon te weinig lef![]()
Dat is natuurlijk ook een probleem met een voorzitter die je het vertrouwen niet geeft, dan ga je spelen om niet te verliezenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan snap je het ook gewoon niet, maar hij speelt ook laf voetbal, heeft liever drie controlerende middenvelders volgens mij![]()
Dit is toch naar ons kijken manquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef Tyron het volgende:
Ze winnen nooit van ons omdat wij de beste zijn. Die huil tt's moeten oprotten ja en aangezien kanker niet mag op fok moest dit in een splitsecond besloten worden
![]()
En het is overigens alleen de laatste twee/drie wedstrijden dat hij niet veel speelde, daarvoor heeft hij volgens mij bijna alles gespeeld.![]()
![]()
Euh, in principe zeg je dat ze nooit van ons winnen, oftewel, wij zijn beter. Je kijkt dus in een bepaalde interpretatie naar jezelf.quote:AFCA
Verander hem dan als het je niet aanstaat:') Ik heb die macht nog niet.quote:En dit dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euh, in principe zeg je dat ze nooit van ons winnen, oftewel, wij zijn beter. Je kijkt dus in een bepaalde interpretatie naar jezelf.![]()
Euh, ja. ik had het over 'KNJB'.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euh, in principe zeg je dat ze nooit van ons winnen, oftewel, wij zijn beter. Je kijkt dus in een bepaalde interpretatie naar jezelf.Is goed.Degene die me als eerst DM't krijgt de TT.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verander hem danIk heb die macht nog niet
![]()
![]()
Dan kijk je ook naar jezelf, anders zouden we zeggen KNKB.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Euh, ja. ik had het over 'KNJB'.
[..]
Is goed.Degene die me als eerst DM't krijgt de TT.:)AFCA
Ja, leuk oke.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan kijk je ook naar jezelf, anders zouden we zeggen KNKB.![]()
Bentaleb is toch een verdedigend ingestelde middenvelder?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En geen enkele Spurs supporter die het begrijpt. Bentaleb wordt al het lieverdje van de trainer genoemd.![]()
Ik heb de tt even aangepast omdat sommige niet goed kunnen lezen, geeft nietquote:
Zondag winnen we gewoon van dat tuig en dan maandagavond de huldiging van nr33 naast de HMH![]()
Godquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan kijk je ook naar jezelf, anders zouden we zeggen KNKB.![]()
Ontopic: 0-3 Ajax, Feyenoorders slopen massaal de Kuip![]()
![]()
De haven ligt nu al stil om de slaafjes aanstekers en dergelijk gooimateriaal te laten zoekenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
God![]()
Ontopic: 0-3 Ajax, Feyenoorders slopen massaal de Kuip![]()
Ik eigenlijk ook niet. Zonder gekkigheid gaan we daar makkelijk winnen. Ervaring leert alleen dat het zelden zonder gekkigheid verloopt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ik mak mij echt geen zorgen om zondag eigenlijk'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Dit is wel een heel knullige vergelijking.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net zoals we ook wel even makkelijk gingen winnen van Salzburg zeker?![]()
Red Bullquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net zoals we ook wel even makkelijk gingen winnen van Salzburg zeker?![]()
Niet snappen dat het verlies thuis bij Frank's masterplan hoort.![]()
Ik geloof niet dat er daadwerkelijk veel fanatieke Ajax-volgers dat gedacht hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net zoals we ook wel even makkelijk gingen winnen van Salzburg zeker?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Waar ben jij die verstandige mensen tegen gekomen dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er daadwerkelijk veel fanatieke Ajax-volgers dat gedacht hebben.![]()
Inderdaad, daar zitten beweegredenen achter die ons brein gewoon niet kan bevatten. Dus niet speculeren, wij kunnen die brille niet bevatten! Masterplan CL 2014 ligt ook in de wachtquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:02 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Red Bull![]()
Niet snappen dat het verlies thuis bij Frank's masterplan hoort.![]()
![]()
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Buitenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar ben jij die verstandige mensen tegen gekomen dan?.
Maar kom op, ik geloof dat iedereen wel wist dat het een goede ploeg was. Natuurlijk hadden we winst verwacht, maar geen eitje. Dat ze zo goed waren had denk ik niemand verwacht.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Er maar vanuit gaan dat een matig ploegje onze topclub wegbalt, oh wacht.....pessimistisch gezeik altijd van die klote "realistische" supporters. Ga lekker nuchter doen bij Einz VFL enschede ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar ben jij die verstandige mensen tegen gekomen dan?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Buiten.
Maar kom op, ik geloof dat iedereen wel wist dat het een goede ploeg was. Natuurlijk hadden we winst verwacht, maar geen eitje. Dat ze zo goed waren had denk ik niemand verwacht.
Maar nee, nu zijn er 500 met een glazen bol die het 'aan zagen komen'
Masterplan ? Ben jij het Louis ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zitten beweegredenen achter die ons brein gewoon niet kan bevatten. Dus niet speculeren, wij kunnen die brille niet bevatten! Masterplan CL 2014 ligt ook in de wacht![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ben het Gotquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Masterplan ? Ben jij het Louis ?
Ter-ing hoe oud zijn jullie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit is toch naar ons kijken manZe winnen nooit van ons omdat wij de beste zijn. Die huil tt's moeten oprotten ja en aangezien kanker niet mag op fok moest dit in een splitsecond besloten worden
![]()
![]()
Het getal ligt hoger dan het iq van al die 50.000 kakkies bij elkaar zondagquote:
Even een garpje van jullie niveau:quote:
tussen de 40 en 45.
Ba-doem-tsss.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik dacht laatst ook dat ik "The other side of the heart is white" zat te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik dacht laatst ook dat ik "The other side of the heart is white" zat te kijken.Volgens mij is die film ook gemaakt door die debiel van een Leonardo Pansier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso denk ik dat het een grote fapfilm op hun eigen supporterspubliek is.
![]()
Oh wacht wij zijn Ajax wij zijn de beste behalve als we verliezenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er maar vanuit gaan dat een matig ploegje onze topclub wegbalt, oh wacht.....pessimistisch gezeik altijd van die klote "realistische" supporters. Ga lekker nuchter doen bij Einz VFL enschede ofzo.![]()
quote:Ajax dichtbij deal met Huawei
Ajax is serieus in gesprek met de Chinese telefoniegigant Huawei om shirtsponsor van de Amsterdamse club te worden.
Daarmee zou Huawei de opvolger worden van Aegon, de shirtsponsor van wie het contract met Ajax aan het einde van het lopende seizoen afloopt.
Edwin van der Sar
Huawei, wereldwijd de grootste fabrikant van telecomapparatuur, is sinds september al shirtsponsor van Champions Leaguefinalist Borussia Dortmund. Sinds 2011 is Huawei ook op de Nederlandse markt actief.
Edwin van der Sar, marketing directeur van Ajax, ontkent de serieuze gesprekken niet, maar wil er verder niets over zeggen. Ajax moet als beursgenoteerd bedrijf voorzichtig met gevoelige informatie omgaan.
Band met China
De tijd begint ook te dringen voor Ajax om met een opvolger van Aegon te komen. De verzekeraar was sinds 2007 shirtsponsor voor in totaal 70 miljoen euro.
Ondertussen is de club zich meer op de Chinese markt gaan richten, hierin zou een deal met Huawei goed passen.
In de zomer van 2013 werd CST, een grote Chinese bandenproducent, al sponsor van Ajax. De Amsterdamse club deed ook mee aan de Chinese reality show Football Dream, een talentenjacht voor Chinese voetballertjes. ''Meedoen aan dit programma is een manier om Ajax weer op de kaart te zetten in China,'' zei Van der Sar eerder in NRC Handelsblad.
Recentelijk heeft Ajax ook twee Chinese marketeers aangenomen om de contacten met China verder te verstevigen.
http://nos.nl/artikel/616517-ajax-dichtbij-deal-met-huawei.html![]()
Zou je haast denken. Nouja ze moeten het chronische gebrek aan zilverwaar toch ergens mee compenseren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is die film ook gemaakt door die debiel van een Leonardo Pansier.
Sowieso denk ik dat het een grote fapfilm op hun eigen supporterspubliek is.
Nee altijd dus. Handel daar ook naar anders: hupsa weg naar een subtoppert.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh wacht wij zijn Ajax wij zijn de beste behalve als we verliezenCharlie: How's it going in there?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee altijd dus. Handel daar ook naar anders: hupsa weg naar een subtoppert.![]()
![]()
Wie is jezus? Wij hangen de Griekse mythologie aan. Ajax de halfgod voor jou kleine kakkiequote:Charlie: How's it going in there?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Even een garpje van jullie niveau:
tussen de 40 en 45.
Ba-doem-tsss.
Zonder rare dingen moeten wij gewoon winnen inderdaad, ik heb er zin inHopelijk zetten ze de lijn van zondag door.
![]()
Van Kessel, Sigthorsson, de Jong, Castillion, Hoesen, Zivkovic, Kishna onder contract lijkt me iets te veel van het goede.
Lekker lozen.
Zondag lekker ouderwets pakkie uitdelen daar op probleemwijk Zuid.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Schwalbe maken en met 0-1 in de 92e minuut naar huis gaan, zou ik heerlijk vinden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:15 schreef Planga het volgende:
Zondag lekker ouderwets pakkie uitdelen daar op probleemwijk Zuid.
Of gewoon vanaf minuut 1 die havenslaven op eigen helft houden, 25 kansen krijgen en met een 0-5 huiswaarts keren, ook lekker. Of gewoon een spannende pot waarin we door middel van een grove charge van Pelle tegen 10 man staan en het karwei in de laatste 10 minuten afmaken![]()
![]()
niets is onmogelijk maar dankzij onze vrienden bij de KNVB hebben jullie de afgelopen 2 wedstrijden voldoende punten verloren om een ruime voorsprong te behoudenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jullie gaan zo hard op je bek zondag.![]()
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Tja, de KNJBquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets is onmogelijk maar dankzij onze vrienden bij de KNVB hebben jullie de afgelopen 2 wedstrijden voldoende punten verloren om een ruime voorsprong te behouden.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
Je vergeet Honer en Hendriks nog. Daarbij is Castillion al weg, moet de Jong straks verkocht worden en is Kishna vooralsnog gewoon een buitenspeler.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:15 schreef Planga het volgende:
Van Kessel, Sigthorsson, de Jong, Castillion, Hoesen, Zivkovic, Kishna onder contract lijkt me iets te veel van het goede.
Lekker lozen.
Zondag lekker ouderwets pakkie uitdelen daar op probleemwijk Zuid.
Van Kessel en Sigthorsson kunnen ze aankomende zomer wel voor een leuke prijs verkopen ja.![]()
Wat een misplaatste arrogantie voor fans van de nummer 4 van Nederland.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Dat weet ik niet zo zeer, maar 't zal een wedstrijd tot bloedens toe worden. Net als die andere zondag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jullie gaan zo hard op je bek zondag.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ga lekker naar je eigen topicquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Twee onterechte strafschoppen voor Feyenoord beiden gemist door Pelle en vervolgens vijf doelpunten Ajax. Dat zou pas heerlijk zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:24 schreef handboek het volgende:
Laatste minuut onterechte penalty benut door Kishna zondag, heerlijk zou dat zijn![]()
Alleen komen posten dat we op onze bek gaan zondag voegt hier weinig toe. Dan kun je net zo goed naar een ander topic gaan.quote:![]()
Deal met Huawei zou wel eens qua opbrengst dezelfde kant op kunnen gaan als AegonOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik wou jullie alleen even waarschuwenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen komen posten dat we op onze bek gaan zondag voegt hier weinig toe. Dan kun je net zo goed naar een ander topic gaan.![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wou jullie alleen even waarschuwen![]()
![]()
![]()
![]()
Jep. En 1 die graag naam wil maken in nederland/europaquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Bedankt, maar dat lijkt me niet nodigquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wou jullie alleen even waarschuwen![]()
![]()
![]()
![]()
Ronald de Boer valt me op in dit filmpje, wat een spelerquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:53 schreef Tarado het volgende:
Mijn leukste Feyenoord-Ajax waar ik zelf bij was is toch wel deze![]()
Zeker maar er zaten nog wel een paar aardige in dat teamquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:12 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ronald de Boer valt me op in dit filmpje, wat een speler![]()
![]()
Wij hebben de scheids mee, dus niemand maakt ons wat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank heeft het bij Kishna over 45 a 60 minuten morgen en zondag 90 minuten of andersom.![]()
![]()
Andersom lijkt me goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank heeft het bij Kishna over 45 a 60 minuten morgen en zondag 90 minuten of andersom.![]()
Ligt er natuurlijk aan hoe de wedstrijd donderdag verloopt. Als je met rust 2-0 achter staat, dan kan Kishna er wel weer uit.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Laatste keer was voor mij de 0-4 met 2 goals van KJH geloof ikquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:53 schreef Tarado het volgende:
Mijn leukste Feyenoord-Ajax waar ik zelf bij was is toch wel deze![]()
![]()
Wel een interessante aankoop. Wat kost hij eigenlijk?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mij niet, waarom lijkt je dat?quote:2.5 miljoen volgens de berichten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef Monolith het volgende:
Wel een interessante aankoop. Wat kost hij eigenlijk?![]()
Las het verkeerd excuses. Ik wil hem zondag 90 minuten zien vlammenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mij niet, waarom lijkt je dat?
[..]
2.5 miljoen volgens de berichten.![]()
Dan zijn we het zoals altijd met elkaar eensquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Las het verkeerd excuses. Ik wil hem zondag 90 minuten zien vlammen![]()
![]()
Het duurt alleen soms even voor je het inzietquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zijn we het zoals altijd met elkaar eens![]()
Dat heb jij dan ook wel eensquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het duurt alleen soms even voor je het inziet![]()
Zondag mag 0-1 ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:48 schreef Smoofie het volgende:
Liever morgen 4-0 winnen dan zondag.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon lekker in de 92ste minuut een onterechte penalty mee om nog wat extra zout in de wonden te strooien.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zou graag weer wat beelden zien van doorgesnoven idioten die het maasgebouw bestormen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de 92ste minuut een onterechte penalty mee om nog wat extra zout in de wonden te strooien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Onterechte rode kaart is ook wel lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de 92ste minuut een onterechte penalty mee om nog wat extra zout in de wonden te strooien.AFCA
Niemand gaat rood geven voor een Feyenoordspelert in de Kuip tegen Ajax.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Onterechte rode kaart is ook wel lekker.
Zeker niet Rotterdamse KuipersRED ONS HENNIEGOD![]()
IS wel eens eerder gebeurd hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand gaat rood geven voor een Feyenoordspelert in de Kuip tegen Ajax.
Zeker niet Rotterdamse KuipersAFCA
Zeker vergeten dat hij in de eerste klassieker van dit seizoen Ajax een penalty cadeau gaf na een schwalbe van Fisher..quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand gaat rood geven voor een Feyenoordspelert in de Kuip tegen Ajax.
Zeker niet Rotterdamse KuipersNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Zelfs Kuipers heeft de ballen er niet voor om rood te trekkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
IS wel eens eerder gebeurd hoor.RED ONS HENNIEGOD![]()
Was geen schwalbequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat hij in de eerste klassieker van dit seizoen Ajax een penalty cadeau gaf na een schwalbe van Fisher..
Die van onze Zweedse vriend wel paar jaar geledenRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat dacht je van al die rode kaarten Tegen Ajax in de klassiekers die onterecht waren.AFCA
Met of zonder verdedigers erbij? Zie het hem in wedstrijden eigenlijk nooit doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Bojan kopt echt elke voorzet schitterend in het doel op de training nu.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goedkoop scoren bij het publiekquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Wat dacht je van al die rode kaarten Tegen Ajax in de klassiekers die onterecht waren.RED ONS HENNIEGOD![]()
IN DE SPITS ERMEEquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Bojan kopt echt elke voorzet schitterend in het doel op de training nu.![]()
Vorig seizoen, 2x geel voor moisander, zwaar onterechte gele kaartenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goedkoop scoren bij het publiek
AFCA
Kijken wie nu het random slachtoffer is .quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig seizoen, 2x geel voor moisander, zwaar onterechte gele kaarten
Ik gok op Blind of VeltmanRED ONS HENNIEGOD![]()
Zal wel pingel tegen en rood worden voor veltman of 2x geel van Rhijn. EN dan alsnog gelijk spelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijken wie nu het random slachtoffer is .
Ik gok op Blind of VeltmanAFCA
Het valt me nog wel mee dat het geen 12:30 is, het wordt dus niet verliezen.AFCA
Pelle zal zich wel laten vallen ja . Van Rhijn moet je een stadionverbod gevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zal wel pingel tegen en rood worden voor veltman of 2x geel van Rhijn. EN dan alsnog gelijk spelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar hé, eerst even Red Bull met 1-4 pak geven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pelle zal zich wel laten vallen ja . Van Rhijn moet je een stadionverbod gevenAFCA
4 keer Kishna . En zijn zaakwaarnemer valt van een tribunequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar hé, eerst even Red Bull met 1-4 pak geven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dan wordt het PSG ipv Juventus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4 keer Kishna . En zijn zaakwaarnemer valt van een tribuneAFCA
Maar wel geld, ja toch. Kijk naar Bouy.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel lastig om die Lavezzi uit de basis te spelenAFCA
Chillt hem hard daar in Hamburg . Even nog 5 jaar uitzingen in Turijn en hij hoeft nooit meer te werkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wel geld, ja toch. Kijk naar Bouy.RED ONS HENNIEGOD![]()
Denk dat Kishna sowieso in de basis staat morgen en zondag. Als er nog wat hoop is morgen na 45/60 minuten blijf hij staan, en anders gaat hij eraf![]()
![]()
die eikels in die torensquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:52 schreef Devv het volgende:
Doe mij maar weer een huldiging op het Museumplein. Wat een gekkenhuis was dat.
![]()
![]()
Dat was Nijhuisquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat hij in de eerste klassieker van dit seizoen Ajax een penalty cadeau gaf na een schwalbe van Fisher..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Klaas tegen Real: https://vine.co/v/MKmntUiJnjPLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Zeker vergeten dat Vormer toen Fischer gewoon raakte. Makkelijk gegeven natuurlijk, maar was de penalty die Kuipers aan Guidetti gaf niet veel makkelijker gegeven?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat hij in de eerste klassieker van dit seizoen Ajax een penalty cadeau gaf na een schwalbe van Fisher..![]()
![]()
Nee.quote:
Op het matje geroepen:
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Je hebt gelijk, het was Kuipers ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Vormer kwam gewoon oerdom in en solliciteerde er naar. Guidetti solliciteerde naar geel maar kreeg een penalty.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat Vormer toen Fischer gewoon raakte. Makkelijk gegeven natuurlijk, maar was de penalty die Kuipers aan Guidetti gaf niet veel makkelijker gegeven?Charlie: How's it going in there?
Dat was geen schwalbe manquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat hij in de eerste klassieker van dit seizoen Ajax een penalty cadeau gaf na een schwalbe van Fisher..![]()
![]()
Echt weer typisch knkb om de wedstrijd om 14:30 ipv 16:30 uur te laten beginnen. Salzburg nog in de benen enzo.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Mooie tijd toch en moet geen probleem zijn, conditioneel is Ajax ook beterquote:Op donderdag 27 februari 2014 07:26 schreef Planga het volgende:
Echt weer typisch knkb om de wedstrijd om 14:30 ipv 16:30 uur te laten beginnen. Salzburg nog in de benen enzo.![]()
Een tussendoortje zoals vanavond kan ook lekker zijn, omdat ze dan in het wedstrijdritme blijven zitten.![]()
Dat nadeel hebben die dokwerkers al jaren niet meer en toch wisten ze van de laatste 20 edities maar 1x te winnen.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:26 schreef Planga het volgende:
Echt weer typisch knkb om de wedstrijd om 14:30 ipv 16:30 uur te laten beginnen. Salzburg nog in de benen enzo.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Tuurlijk, maar dat heeft Ajax al jaren als een van de weinige ploegen, dat ze tot lang op 2-3 fronten meestrijden. Dan moet je de EL maar laten lopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Slechts twee dagen rust tussen wedstrijden is fysiologisch gezien gewoon een nadeel..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ben je serieus zo dom?quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:26 schreef Planga het volgende:
Echt weer typisch knkb om de wedstrijd om 14:30 ipv 16:30 uur te laten beginnen. Salzburg nog in de benen enzo.![]()
![]()
Klopt, en er was zondag niks van vermoeidheid te zien. Toch een raar gevoel over vanavond..ik hoop in ieder geval dat ze de eer herstellen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:20 schreef Devv het volgende:
Een tussendoortje zoals vanavond kan ook lekker zijn, omdat ze dan in het wedstrijdritme blijven zitten.![]()
Haha. Heb er al weer zin in. Zo tegen een uur of drie denk ik vast alweer dat alles mogelijk is en om zes uur ben ik er van overtuigd dat het 1-4 gaat worden..
In Southern Sun
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:34 schreef Tyron het volgende:
vanavond is het zo ver jongens!!!!!
we gaan knallen, met zijn allen!!!!!
hup ajaxGewoon doen. 1-5 winnen wij daarquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tototje inzetten op Ajax mannen?![]()
![]()
Leuk dat ze na Koeman op zoek gingen naar van Gaal en nu naar Adriaanse.
Beenhakker gaat Sparta redden. Wanhopig opzoek naar een echte Feyenoorder. Been hebben ze al ontslagen. Blijven er weinig over.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef tong80 het volgende:
Beenhakker gaat Sparta redden. Wanhopig opzoek naar een echte Feyenoorder. Been hebben ze al ontslagen. Blijven er weinig over.
![]()
![]()
Ze willen een man van het volk.
Geen idee wat ze ermee bedoelen. Been, Leo en de Kromme waren het. Israel heeft er nooit een kans gekregen. Bosz wordt te elitair gevonden.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Jeetjequote:Op donderdag 27 februari 2014 11:49 schreef tong80 het volgende:
Geen idee wat ze ermee bedoelen. Been, Leo en de Kromme waren het. Israel heeft er nooit een kans gekregen. Bosz wordt te elitair gevonden.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef tong80 het volgende:
Doe is ff niet spammen hier.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:49 schreef tong80 het volgende:
Geen idee wat ze ermee bedoelen. Been, Leo en de Kromme waren het. Israel heeft er nooit een kans gekregen. Bosz wordt te elitair gevonden.![]()
![]()
Wat is doe wel aan het doen dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Doe is ff niet spammen hier.
[ afbeelding ]A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is doe wel aan het doen dan?![]()
![]()
Boskamp met stroman.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef tong80 het volgende:
Ontopic. Vertrouwen in vanavond. 0-4![]()
Mijn manquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ontopic. Vertrouwen in vanavond. 0-4
Als dit waar isquote:Liverpool heeft meer dan gemiddelde belangstelling voor Bojan Krkic, zo schrijven diverse tabloids donderdag. De aanvaller van Barcelona speelt dit seizoen op huurbasis voor Ajax, dat de huurperiode eventueel met een seizoen kan verlengen. Hoewel Bojan dit seizoen nog niet heeft laten zien dat hij een meerwaarde kan zijn, heeft Liverpool naar verluidt miljoenen over voor de aanvaller.
Scouts van Liverpool zaten de afgelopen weken regelmatig voor Bojan op de tribune. Ook vorige week donderdag, in het Europa League-duel tussen Ajax en Red Bull Salzburg, zat naar verluidt een afgevaardigde van the Reds op de tribune. De 23-jarige Bojan wordt omschreven als een jonge voetballer met a massive reputation, die de laatste seizoenen niet aan de verwachtingen kan voldoen.
Liverpool denkt echter dat Bojan dezelfde weg kan inslaan als Philippe Coutinho, die bij Internazionale op een dood spoor zat en op Anfield zijn loopbaan nieuw leven heeft ingeblazen. De Merseyside-club hoopt dat een bedrag van zes miljoen euro afdoende is om Bojan van Barcelona over te nemen. De Spanjaard met Servische roots speelde eerder voor AC Milan en AS Roma.![]()
![]()
Ik heb 200 op Salzburg door ingezetquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:35 schreef huffderobot het volgende:
35 keer je geld terug vanavond. Wie zet er in?
http://www.voetbalprimeur(...)een-zekerheidje.html
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat krijg je dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb 200 op Salzburg door ingezet![]()
202,50.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik hoop zo dat jij 200 verliest!quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb 200 op Salzburg door ingezet![]()
![]()
Nee is verboden KNJBquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef huffderobot het volgende:
[..]
300 max denk ik. Mogen Ajacieden trouwens wedden op de tegenstander?![]()
Ook nog Juventus en Napoli door. Levert ook niet veel op. Speel trouwens alleen met winst. Als ik in de rooie cijfers kom zijn de rapen gaar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je zet alleen in op Salzburg?![]()
Jij hebt er verstand van dat merk ik alquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook nog Juventus en Napoli door. Levert ook niet veel op. Speel trouwens alleen met winst. Als ik in de rooie cijfers kom zijn de rapen gaar.![]()
Laten jullie de boel trouwens wel heel nadat jullie zondag verliezen in de Kuip? Het is een oud en wat gammel stadion dat af en toe al op zijn grondvesten schudt. Ik begrijp dat andermans stadion slopen sinds kort volledig okidoki is, maar de Kuip is wel een soort van monument - ergens. Dus dat Blind straks niet opeens met een benzinestift allemaal dubieuze snorretjes op schilderijen staat te tekenen. Ajacieden horen het goede voorbeeld te geven.![]()
![]()
Ok.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:00 schreef huffderobot het volgende:
Laten jullie de boel trouwens wel heel nadat jullie zondag verliezen in de Kuip? Het is een oud en wat gammel stadion dat af en toe al op zijn grondvesten schudt. Ik begrijp dat andermans stadion slopen sinds kort volledig okidoki is, maar de Kuip is wel een soort van monument - ergens. Dus dat Blind straks niet opeens met een benzinestift allemaal dubieuze snorretjes op schilderijen staat te tekenen. Ajacieden horen het goede voorbeeld te geven.Oh.![]()
Ja, dat vind ik dus niet. Het is niet okee om stadions te slopen. Jammer dat je er zo tegenaan kijkt.quote:![]()
![]()
tl;drquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:00 schreef huffderobot het volgende:
Laten jullie de boel trouwens wel heel nadat jullie zondag verliezen in de Kuip? Het is een oud en wat gammel stadion dat af en toe al op zijn grondvesten schudt. Ik begrijp dat andermans stadion slopen sinds kort volledig okidoki is, maar de Kuip is wel een soort van monument - ergens. Dus dat Blind straks niet opeens met een benzinestift allemaal dubieuze snorretjes op schilderijen staat te tekenen. Ajacieden horen het goede voorbeeld te geven.![]()
Alles is mogelijk vanavond.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Barst weer van de stoere verhalen van ik ben er zondag bijhhhhhh SCF is overal. Groene rook dit dat.
Te min voor ons.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Of DSQquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:44 schreef Tyron het volgende:
We kunnen winnen, verliezen maar ook gelijkspelen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Echt he.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:02 schreef Planga het volgende:
Barst weer van de stoere verhalen van ik ben er zondag bijhhhhhh SCF is overal. Groene rook dit dat.
Te min voor ons.
F3R topbois 1000% anti 020![]()
Jullie gaan over de knie zondag.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt he.
F3R topbois 1000% anti 020![]()
![]()
Ja, die schuimbekkende spelers denken na al dat gehuil op de scheids dat ze nu kunnen schoppen voor het leven. Ik verwacht 3 rode kaarten voor de kakkies en een regulier 1-5 overwinning van Ajax.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Jullie gaan over de knie zondag.![]()
http://img401.imageshack.us/img401/5723/jankerd2su1wm.jpg (copy/paste deze link)Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Je denkt toch niet dat de scheids rood gaat geven aan een Feyenoord speler in de kuip? Hij kijkt wel uit voor z'n leven met al die dorpsidioten daar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, die schuimbekkende spelers denken na al dat gehuil op de scheids dat ze nu kunnen schoppen voor het leven. Ik verwacht 3 rode kaarten voor de kakkies en een regulier 1-5 overwinning van Ajax.![]()
http://img401.imageshack.us/img401/5723/jankerd2su1wm.jpg (copy/paste deze link) wtfquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:09 schreef Planga het volgende:
[ http://img401.imageshack.us/img401/5723/jankerd2su1wm.jpg (copy/paste deze link) ]![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:11 schreef handboek het volgende:
[..]
[ http://img401.imageshack.us/img401/5723/jankerd2su1wm.jpg (copy/paste deze link) ] wtfGoed intypen, dan werkt het wel..
![]()
Feyenoord heeft afgelopen weekend een stukje extra ruimte gecreëerd om spelers, scheidsrechters en spullen kapot te stampen. Benieuwd waar dat gaat eindigen. Ik zou voor de zekerheid m'n been terugtrekken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de scheids rood gaat geven aan een Feyenoord speler in de kuip? Hij kijkt wel uit voor z'n leven met al die dorpsidioten daar.![]()
Hallo lieve Rotterdamse vriendjes, jullie vergeten het misschien maar wij hebben vanavond nog een wedstrijdje voor de boeg. Kunnen jullie morgen terug komen? Dan zetten we jullie graag weer op jullie plaats. Toedels.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Negen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoeveel punten staat FC twente ook alweer achter?![]()
Ja, want Kuipers zal daar idd rekening mee houden na al het gejank op arbitrage, zo zijn scheidsrechters, die gaan prima met kritiek om.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Feyenoord heeft afgelopen weekend een stukje extra ruimte gecreëerd om spelers, scheidsrechters en spullen kapot te stampen. Benieuwd waar dat gaat eindigen. Ik zou voor de zekerheid m'n been terugtrekken.
Ik reken op 2 pingels voor Ajax en een niet afgekeurde buitenspelgoal van Bojan,A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
2 onterechte pingels.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want Kuipers zal daar idd rekening mee houden na al het gejank op arbitrage, zo zijn scheidsrechters, die gaan prima met kritiek om.
Ik reken op 2 pingels voor Ajax en een niet afgekeurde buitenspelgoal van Bojan,AFCA
En kishna die pelle een elleboog op zijn neus (en deze breekt) geeft waarna pelle gek wordt en van het veld wordt gestuurdquote:![]()
Tenzij een modje zojuist alles heeft weggeveegd is hier geen Feyenoorder te bekennen hoor, ja ik nu.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallo lieve Rotterdamse vriendjes, jullie vergeten het misschien maar wij hebben vanavond nog een wedstrijdje voor de boeg. Kunnen jullie morgen terug komen? Dan zetten we jullie graag weer op jullie plaats. Toedels.![]()
Ik moet jou een excuus maken Paul, ik dacht dat huff een der jullie was. Vergeef me.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:23 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Tenzij een modje zojuist alles heeft weggeveegd is hier geen Feyenoorder te bekennen hoor, ja ik nu.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Tukker is het. En is dat Paul?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet jou een excuus maken Paul, ik dacht dat huff een der jullie was. Vergeef me.AFCA
Nee dat is er een die zich door J. Munsterman heeft laten inpalmen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet jou een excuus maken Paul, ik dacht dat huff een der jullie was. Vergeef me.![]()
Begreep het net in jullie topic. Tukkersquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:25 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nee dat is er een die zich door J. Munsterman heeft laten inpalmen..
In Southern Sun
Iemand nog nieuws gehoord van mensen in Salzburg? Wat heb ik met ze te doen...saaie tering stad is het
![]()
![]()
Pure jaloezie dit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:31 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand nog nieuws gehoord van mensen in Salzburg? Wat heb ik met ze te doen...saaie tering stad is het
AFCA
Oostenrijkse chickies manquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eigenlijk welMaar dan nog...het enige wat je daar kan doen is keihard zuipen.
.
AFCA
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eigenlijk welMaar dan nog...het enige wat je daar kan doen is keihard zuipen.
.
In Southern Sun
Ja overdag...maar na de match één grauwe boel. Meer dan zuipen en shit doe je daar niet inderdaad. Godverdomme, ik had er willen zijnquote:![]()
![]()
We gaan daar gewoon met 1-4 winnen!'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
We gaan daar gewoon met 1-4 winnen!![]()
WOP WOP WOPquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.![]()
Heeeeuuuuj witte Chinees altijd negatieeeeeefquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
waarom nou weer uitgaan van een tegendoelpunt, doe eens niet zo negatief man!quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
We gaan daar gewoon met 1-4 winnen![b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
1-4 levert 340 euro op per euro.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarom nou weer uitgaan van een tegendoelpunt, doe eens niet zo negatief man!Charlie: How's it going in there?
Salzburg 1 ... Ajax 4quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Word er helemaal geestelijk gestoord vanRED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon deklasseren die gasten. Gaat ook gebeuren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Salzburg 1 ... Ajax 4
Word er helemaal geestelijk gestoord vanCharlie: How's it going in there?
zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
1-4 levert 340 euro op per euro.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Ik wel. Maar zou er nog geen cent op wagenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo had ik het nog niet bekeken!jij?
nee, krijg net de brief van de bank met het aanbod voor de nieuwe rentevastperiode, ik heb mn financiele meevaller van vandaag al binnenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik wel. Maar zou er nog geen cent op wagenjij?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
1-12, 4 keer Cruijff....oh wait... bygonesquote:Charlie: How's it going in there?
Ajax komt 0-2 voor maar Salzburg geeft rond de 70e minuut de genadeklap en dan eindigt het in 1-2
gr gr![]()
Je reactie impliceert goed nieuws, goed om te horen. Nu mijn meevaller nogquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, krijg net de brief van de bank met het aanbod voor de nieuwe rentevastperiode, ik heb mn financiele meevaller van vandaag al binnen
Goeie antijinx weer Stijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax komt 0-2 voor maar Salzburg geeft rond de 70e minuut de genadeklap en dan eindigt het in 1-2
gr gr![]()
Ik ga wel een wedje zetten denk ik, kleintje.![]()
Salzburgquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
gr gr![]()
laten we met zijn allen speculeren over doorgaan terwijl we diep van binnen hopen dat we niet meer de volle hand op de bil gaan krijgen
Dan breek ik de hele pleuriszooi af van vreugdequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Salzburg 1 ... Ajax 4
Word er helemaal geestelijk gestoord van![]()
Terecht zeg. Die dikke 5 euro quotering van Ajax is echt een flater. Echt een fout van die gasten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie antijinx weer Stijn![]()
Ik ga wel een wedje zetten denk ik, kleintje.Charlie: How's it going in there?
Ik blijf gewoon positief. Niet TE natuurlijk, dan gaat het foutquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Terecht zeg. Die dikke 5 euro quotering van Ajax is echt een flater. Echt een fout van die gasten.![]()
![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon positief. Niet TE natuurlijk, dan gaat het foutCharlie: How's it going in there?
Wel oppassen dat je tanden niet uit je bek vallenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan breek ik de hele pleuriszooi af van vreugdeRED ONS HENNIEGOD![]()
Cillessen, Van Rhijn, vd Hoorn, Denswil, Blind, Klaassen, Poulsen, De Jong, De Sa, Sigthórsson, Duartequote:![]()
Dacht dat je een grapje maakte, godver.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Cillessen, Van Rhijn, vd Hoorn, Denswil, Blind, Klaassen, Poulsen, De Jong, De Sa, Sigthórsson, Duarte
Siem op het middenveldNu zelfs met Poulsen erbij, nog statischer dan het al was. Duarte wéér op een plek waar hij niet thuishoort.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Duarte middenveld, siem spits, en siggy van links. Toch?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Vd Hoorn is de nummer 10quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Duarte middenveld, siem spits, en siggy van links. Toch?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik mag het hopen zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Duarte middenveld, siem spits, en siggy van links. Toch?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Duarte linksbuiten. Nice.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
FC Salzburg - #Ajax Cillessen, Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Blind, Klaassen, Poulsen, De Jong, De Sa, Sigthorsson, Duarte.
Was al gepost dusHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja maar nu weten we het toch zeker?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:54 schreef Catch22- het volgende:
FC Salzburg - #Ajax Cillessen, Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Blind, Klaassen, Poulsen, De Jong, De Sa, Sigthorsson, Duarte.
Was al gepost dustoch bedankt
graag op anoniem![]()
Wat is dit voor een bagger manWou nog wat gaan inzetten maar dit wordt gewoon weer een afgang met Siem op het middenveld.
Snelle Egel![]()
De Jong spits, Duarte middenveld, Siggy buiten lijkt mequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:58 schreef Tyron het volgende:
Klaassen - Poulsen - de Jong
Zelfmoord middenveld.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Wilskracht op 27-02-2014 17:59:10 ]Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
I pray to Narnia for that.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong spits, Duarte middenveld, Siggy buiten lijkt me![]()
Van der Hoorn gaat er gewoon drie maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Maakt niet uit met sterkste opstelling winnen we ook niet. Beter wat spelers rust geven voor zondag en dan vlammen. Zullen genoeg jongens bij zitten die zich vandaag willen bewijzen dus misschien valt het wel meequote:![]()
Dan hadden ze Blind ook rust moeten geven, een van de belangrijkste spelers.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt niet uit met sterkste opstelling winnen we ook niet. Beter wat spelers rust geven voor zondag en dan vlammen. Zullen genoeg jongens bij zitten die zich vandaag willen bewijzen dus misschien valt het wel meeWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zeg dan gewoon dat je vol voor de competitie gaat FrankMet je ik wil ver komen in Europa gelul.
Snelle Egel![]()
Daarom, schade beperken en zondag 3 punten, ik teken ervoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt niet uit met sterkste opstelling winnen we ook niet. Beter wat spelers rust geven voor zondag en dan vlammen. Zullen genoeg jongens bij zitten die zich vandaag willen bewijzen dus misschien valt het wel mee![]()
Waar zijn de rest van de reservespelers spaar dan de hele basis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat de fuck man, aidsopstelling.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Misschien wou die wel per se spelen. Suarez wil bijvoorbeeld ook geen wedstrijden missenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan hadden ze Blind ook rust moeten geven, een van de belangrijkste spelers.![]()
Moet je nog wel kans hebben natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:01 schreef S0nic het volgende:
Zeg dan gewoon dat je vol voor de competitie gaat FrankMet je ik wil ver komen in Europa gelul.
![]()
Je weet dat we thuis 0-3 verloren hebben hé?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:01 schreef S0nic het volgende:
![]()
Idem.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, schade beperken en zondag 3 punten, ik teken ervoor![]()
Who cares? Dafuq man wie geeft er nou niet om een afgang? tf....quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Who cares, gewoon kampioenschap binnen halen en de beker winnenCharlie: How's it going in there?
Dit dus...Gvd zeg wordt weer pure aids vanavond.quote:Charlie: How's it going in there?
Ik kan er nog geen 5 minuten van wakker liggen als we met 4-0 verliezen vanavond eerlijk gezegd. Gewoon verloren van de betere tegenstanderquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Who cares? Dafuq man wie geeft er nou niet om een afgang? tf....![]()
Dat had ik bij die thuiswedstrijd ook, in het eerste kwartier al verwerktquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan er nog geen 5 minuten van wakker liggen als we met 4-0 verliezen vanavond eerlijk gezegd. Gewoon verloren van de betere tegenstander![]()
Wat een tyfus onzin, sorry hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan er nog geen 5 minuten van wakker liggen als we met 4-0 verliezen vanavond eerlijk gezegd. Gewoon verloren van de betere tegenstanderCity, Barça en Real zijn beter. Salzburg is gewoon een pakbare ploeg...
En je schaamt je niet dat die tegenstander Salzburg heet? Zeker na de mooie verhalen over aansluiten bij de Europese top?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan er nog geen 5 minuten van wakker liggen als we met 4-0 verliezen vanavond eerlijk gezegd. Gewoon verloren van de betere tegenstander![]()
Inderdaad ja, onbegrijpelijke insteek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je schaamt je niet dat die tegenstander Salzburg heet? Zeker na de mooie verhalen over aansluiten bij de Europese top?Charlie: How's it going in there?
Eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je schaamt je niet dat die tegenstander Salzburg heet? Zeker na de mooie verhalen over aansluiten bij de Europese top?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Met een middenveld met Klaassen - Poulsen - De Jong ga je nooit die aansluiting halen natuurlijk. Moeten we nog even voor wachten tot de toptalenten zoals Kishna doorbreken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je schaamt je niet dat die tegenstander Salzburg heet? Zeker na de mooie verhalen over aansluiten bij de Europese top?![]()
Natuurlijk het maakt de afgang er niet minder om maar het is thuis al verlorenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je schaamt je niet dat die tegenstander Salzburg heet? Zeker na de mooie verhalen over aansluiten bij de Europese top?![]()
Hopelijk Duarte op het middenveld inderdaad, want met een middenveld Poulsen, Siem, Klaassen speel je 5-0-5![]()
Nee niet lopen bagatelliseren. Pure schande en daar mag je imo best wakker van liggen. Het blijft met alle respect F-garnituur.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk het maakt de afgang er niet minder om maar het is thuis al verlorenCharlie: How's it going in there?
Ik ben genoodzaakt mijn voorspelling van 0-6 bij te stellen naar 0-3. Ben benieuwd naar de verlenging.![]()
Die uitspraken van Europese top zijn niet gedaan over dit elftal en mijn verwachtingen zijn/waren niet zo hoog en volgens mij zou iedereen moeten kunnen zien dat dit Ajax ver verwijderd is van de Europese top.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee niet lopen bagatelliseren. Pure schande en daar mag je imo best wakker van liggen. Het blijft met alle respect F-garnituur.![]()
Kan alle kanten op in de penalshootoutquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben genoodzaakt mijn voorspelling van 0-6 bij te stellen naar 0-3. Ben benieuwd naar de verlenging.Charlie: How's it going in there?
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die uitspraken van Europese top zijn niet gedaan over dit elftal en mijn verwachtingen zijn/waren niet zo hoog en volgens mij zou iedereen moeten kunnen zien dat dit Ajax ver verwijderd is van de Europese top.
Mensen moeten begrijpen dat dat gaat over de aankomende talenten, eigenlijk wanneer alle basisspelers op misschien Blind en Cillessen na weg zijn.![]()
Neemt niet weg dat eruit gaan tegen wederom een caféploeg een schande is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die uitspraken van Europese top zijn niet gedaan over dit elftal en mijn verwachtingen zijn/waren niet zo hoog en volgens mij zou iedereen moeten kunnen zien dat dit Ajax ver verwijderd is van de Europese top.Charlie: How's it going in there?
Ik heb geen enkel andere ploeg zo goed zien voetballen in de Arena als Salzburg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat eruit gaan tegen wederom een caféploeg een schande is.![]()
Triest van Ajax inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel andere ploeg zo goed zien voetballen in de Arena als Salzburg.Charlie: How's it going in there?
En heel goed van Salzburg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Triest van Ajax inderdaad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: