Jep. En 1 die graag naam wil maken in nederland/europaquote:
Bedankt, maar dat lijkt me niet nodigquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wou jullie alleen even waarschuwen![]()
![]()
Ronald de Boer valt me op in dit filmpje, wat een spelerquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:53 schreef Tarado het volgende:
Mijn leukste Feyenoord-Ajax waar ik zelf bij was is toch wel deze
Zeker maar er zaten nog wel een paar aardige in dat teamquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:12 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ronald de Boer valt me op in dit filmpje, wat een speler
Wij hebben de scheids mee, dus niemand maakt ons wat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jullie gaan zo hard op je bek zondag.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank heeft het bij Kishna over 45 a 60 minuten morgen en zondag 90 minuten of andersom.
Andersom lijkt me goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank heeft het bij Kishna over 45 a 60 minuten morgen en zondag 90 minuten of andersom.
Ligt er natuurlijk aan hoe de wedstrijd donderdag verloopt. Als je met rust 2-0 achter staat, dan kan Kishna er wel weer uit.quote:
Laatste keer was voor mij de 0-4 met 2 goals van KJH geloof ikquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:53 schreef Tarado het volgende:
Mijn leukste Feyenoord-Ajax waar ik zelf bij was is toch wel deze
Mij niet, waarom lijkt je dat?quote:
2.5 miljoen volgens de berichten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef Monolith het volgende:
Wel een interessante aankoop. Wat kost hij eigenlijk?
Las het verkeerd excuses. Ik wil hem zondag 90 minuten zien vlammenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mij niet, waarom lijkt je dat?
[..]
2.5 miljoen volgens de berichten.
Dan zijn we het zoals altijd met elkaar eensquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Las het verkeerd excuses. Ik wil hem zondag 90 minuten zien vlammen
Het duurt alleen soms even voor je het inzietquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zijn we het zoals altijd met elkaar eens
Dat heb jij dan ook wel eensquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het duurt alleen soms even voor je het inziet
Zondag mag 0-1 ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:48 schreef Smoofie het volgende:
Liever morgen 4-0 winnen dan zondag.
Gewoon lekker in de 92ste minuut een onterechte penalty mee om nog wat extra zout in de wonden te strooien.quote:
Ik zou graag weer wat beelden zien van doorgesnoven idioten die het maasgebouw bestormen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de 92ste minuut een onterechte penalty mee om nog wat extra zout in de wonden te strooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |