Jep. En 1 die graag naam wil maken in nederland/europaquote:
Bedankt, maar dat lijkt me niet nodigquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wou jullie alleen even waarschuwen![]()
![]()
Ronald de Boer valt me op in dit filmpje, wat een spelerquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:53 schreef Tarado het volgende:
Mijn leukste Feyenoord-Ajax waar ik zelf bij was is toch wel deze
Zeker maar er zaten nog wel een paar aardige in dat teamquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:12 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ronald de Boer valt me op in dit filmpje, wat een speler
Wij hebben de scheids mee, dus niemand maakt ons wat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jullie gaan zo hard op je bek zondag.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank heeft het bij Kishna over 45 a 60 minuten morgen en zondag 90 minuten of andersom.
Andersom lijkt me goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank heeft het bij Kishna over 45 a 60 minuten morgen en zondag 90 minuten of andersom.
Ligt er natuurlijk aan hoe de wedstrijd donderdag verloopt. Als je met rust 2-0 achter staat, dan kan Kishna er wel weer uit.quote:
Laatste keer was voor mij de 0-4 met 2 goals van KJH geloof ikquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:53 schreef Tarado het volgende:
Mijn leukste Feyenoord-Ajax waar ik zelf bij was is toch wel deze
Mij niet, waarom lijkt je dat?quote:
2.5 miljoen volgens de berichten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef Monolith het volgende:
Wel een interessante aankoop. Wat kost hij eigenlijk?
Las het verkeerd excuses. Ik wil hem zondag 90 minuten zien vlammenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mij niet, waarom lijkt je dat?
[..]
2.5 miljoen volgens de berichten.
Dan zijn we het zoals altijd met elkaar eensquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Las het verkeerd excuses. Ik wil hem zondag 90 minuten zien vlammen
Het duurt alleen soms even voor je het inzietquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zijn we het zoals altijd met elkaar eens
Dat heb jij dan ook wel eensquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het duurt alleen soms even voor je het inziet
Zondag mag 0-1 ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:48 schreef Smoofie het volgende:
Liever morgen 4-0 winnen dan zondag.
Gewoon lekker in de 92ste minuut een onterechte penalty mee om nog wat extra zout in de wonden te strooien.quote:
Ik zou graag weer wat beelden zien van doorgesnoven idioten die het maasgebouw bestormen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de 92ste minuut een onterechte penalty mee om nog wat extra zout in de wonden te strooien.
Onterechte rode kaart is ook wel lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de 92ste minuut een onterechte penalty mee om nog wat extra zout in de wonden te strooien.
Niemand gaat rood geven voor een Feyenoordspelert in de Kuip tegen Ajax.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Onterechte rode kaart is ook wel lekker.
IS wel eens eerder gebeurd hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand gaat rood geven voor een Feyenoordspelert in de Kuip tegen Ajax.
Zeker niet Rotterdamse Kuipers
Zeker vergeten dat hij in de eerste klassieker van dit seizoen Ajax een penalty cadeau gaf na een schwalbe van Fisher..quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand gaat rood geven voor een Feyenoordspelert in de Kuip tegen Ajax.
Zeker niet Rotterdamse Kuipers
Zelfs Kuipers heeft de ballen er niet voor om rood te trekkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
IS wel eens eerder gebeurd hoor.
Was geen schwalbequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat hij in de eerste klassieker van dit seizoen Ajax een penalty cadeau gaf na een schwalbe van Fisher..
Met of zonder verdedigers erbij? Zie het hem in wedstrijden eigenlijk nooit doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Bojan kopt echt elke voorzet schitterend in het doel op de training nu.
Goedkoop scoren bij het publiekquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Wat dacht je van al die rode kaarten Tegen Ajax in de klassiekers die onterecht waren.
IN DE SPITS ERMEEquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Bojan kopt echt elke voorzet schitterend in het doel op de training nu.
Vorig seizoen, 2x geel voor moisander, zwaar onterechte gele kaartenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goedkoop scoren bij het publiek
Kijken wie nu het random slachtoffer is .quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig seizoen, 2x geel voor moisander, zwaar onterechte gele kaarten
Zal wel pingel tegen en rood worden voor veltman of 2x geel van Rhijn. EN dan alsnog gelijk spelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijken wie nu het random slachtoffer is .
Ik gok op Blind of Veltman
Pelle zal zich wel laten vallen ja . Van Rhijn moet je een stadionverbod gevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zal wel pingel tegen en rood worden voor veltman of 2x geel van Rhijn. EN dan alsnog gelijk spelen.
Maar hé, eerst even Red Bull met 1-4 pak geven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pelle zal zich wel laten vallen ja . Van Rhijn moet je een stadionverbod geven
4 keer Kishna . En zijn zaakwaarnemer valt van een tribunequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar hé, eerst even Red Bull met 1-4 pak geven.
Dan wordt het PSG ipv Juventus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4 keer Kishna . En zijn zaakwaarnemer valt van een tribune
Maar wel geld, ja toch. Kijk naar Bouy.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel lastig om die Lavezzi uit de basis te spelen
Chillt hem hard daar in Hamburg . Even nog 5 jaar uitzingen in Turijn en hij hoeft nooit meer te werkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wel geld, ja toch. Kijk naar Bouy.
die eikels in die torensquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:52 schreef Devv het volgende:
Doe mij maar weer een huldiging op het Museumplein. Wat een gekkenhuis was dat.
Dat was Nijhuisquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat hij in de eerste klassieker van dit seizoen Ajax een penalty cadeau gaf na een schwalbe van Fisher..
Zeker vergeten dat Vormer toen Fischer gewoon raakte. Makkelijk gegeven natuurlijk, maar was de penalty die Kuipers aan Guidetti gaf niet veel makkelijker gegeven?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef eight het volgende:
[..]
Nee.quote:
Je hebt gelijk, het was Kuipers ja.quote:
Vormer kwam gewoon oerdom in en solliciteerde er naar. Guidetti solliciteerde naar geel maar kreeg een penalty.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat Vormer toen Fischer gewoon raakte. Makkelijk gegeven natuurlijk, maar was de penalty die Kuipers aan Guidetti gaf niet veel makkelijker gegeven?
Dat was geen schwalbe manquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef eight het volgende:
[..]
Mooie tijd toch en moet geen probleem zijn, conditioneel is Ajax ook beterquote:Op donderdag 27 februari 2014 07:26 schreef Planga het volgende:
Echt weer typisch knkb om de wedstrijd om 14:30 ipv 16:30 uur te laten beginnen. Salzburg nog in de benen enzo.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:26 schreef Planga het volgende:
Echt weer typisch knkb om de wedstrijd om 14:30 ipv 16:30 uur te laten beginnen. Salzburg nog in de benen enzo.
Tuurlijk, maar dat heeft Ajax al jaren als een van de weinige ploegen, dat ze tot lang op 2-3 fronten meestrijden. Dan moet je de EL maar laten lopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Slechts twee dagen rust tussen wedstrijden is fysiologisch gezien gewoon een nadeel.
Ben je serieus zo dom?quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:26 schreef Planga het volgende:
Klopt, en er was zondag niks van vermoeidheid te zien. Toch een raar gevoel over vanavond..ik hoop in ieder geval dat ze de eer herstellen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:20 schreef Devv het volgende:
Een tussendoortje zoals vanavond kan ook lekker zijn, omdat ze dan in het wedstrijdritme blijven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |