SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer zijn er wedstrijden van de B1 in Studio Sport dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef Smoofie het volgende:
Als ze hem maar niet als no.1 spits gaan gebruiken met hun studio sport scouting.![]()
![]()
Jij bent sterk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef kurk_droog het volgende:
ALS DE LÉNTE KOMT DAN GOOOOIEN WIJ... BOMEN OP ROTTERDAM!![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ik mak mij echt geen zorgen om zondag eigenlijk![]()
Wat een rust kwam er in het elftal tegen AZ na het inbrengen van Sigthorssonquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
En de spelers die Smoofie wil halen, komen ook van de studiosportshow![]()
![]()
Ik ben dan ook geen scout.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
En de spelers die Smoofie wil halen, komen ook van de studiosportshowAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zal wel lastig genoeg worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ik mak mij echt geen zorgen om zondag eigenlijkOh.![]()
Ze deden het gelijk 10 stappen rustiger aan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een rust kwam er in het elftal tegen AZ na het inbrengen van Sigthorsson![]()
Eriksen speelt de laatste tijd niet meer zo veel he.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef Tyron het volgende:
Dit soort TT'sLaten we het hier gewoon bij Ajax houden en naar ons zelf kijken.
AFCA
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef Tyron het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eriksen speelt de laatste tijd niet meer zo veel he.!
![]()
En geen enkele Spurs supporter die het begrijpt. Bentaleb wordt al het lieverdje van de trainer genoemd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eriksen speelt de laatste tijd niet meer zo veel he.![]()
Dit inderdaad, ze worden helemaal gek op die fora van hunquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En geen enkele Spurs supporter die het begrijpt. Bentaleb wordt al het lieverdje van de trainer genoemd.
Slaat ook nergens op.![]()
![]()
Vond het al vreemd dat hij hem op links zette, gewoon te weinig lefquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En geen enkele Spurs supporter die het begrijpt. Bentaleb wordt al het lieverdje van de trainer genoemd.![]()
Dan snap je het ook gewoon niet, maar hij speelt ook laf voetbal, heeft liever drie controlerende middenvelders volgens mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat hij hem op links zette, gewoon te weinig lef![]()
Dat is natuurlijk ook een probleem met een voorzitter die je het vertrouwen niet geeft, dan ga je spelen om niet te verliezenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan snap je het ook gewoon niet, maar hij speelt ook laf voetbal, heeft liever drie controlerende middenvelders volgens mij![]()
Dit is toch naar ons kijken manquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef Tyron het volgende:
Ze winnen nooit van ons omdat wij de beste zijn. Die huil tt's moeten oprotten ja en aangezien kanker niet mag op fok moest dit in een splitsecond besloten worden
![]()
En het is overigens alleen de laatste twee/drie wedstrijden dat hij niet veel speelde, daarvoor heeft hij volgens mij bijna alles gespeeld.![]()
![]()
Euh, in principe zeg je dat ze nooit van ons winnen, oftewel, wij zijn beter. Je kijkt dus in een bepaalde interpretatie naar jezelf.quote:AFCA
Verander hem dan als het je niet aanstaat:') Ik heb die macht nog niet.quote:En dit dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euh, in principe zeg je dat ze nooit van ons winnen, oftewel, wij zijn beter. Je kijkt dus in een bepaalde interpretatie naar jezelf.![]()
Euh, ja. ik had het over 'KNJB'.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euh, in principe zeg je dat ze nooit van ons winnen, oftewel, wij zijn beter. Je kijkt dus in een bepaalde interpretatie naar jezelf.Is goed.Degene die me als eerst DM't krijgt de TT.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verander hem danIk heb die macht nog niet
![]()
![]()
Dan kijk je ook naar jezelf, anders zouden we zeggen KNKB.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Euh, ja. ik had het over 'KNJB'.
[..]
Is goed.Degene die me als eerst DM't krijgt de TT.:)AFCA
Ja, leuk oke.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan kijk je ook naar jezelf, anders zouden we zeggen KNKB.![]()
Bentaleb is toch een verdedigend ingestelde middenvelder?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En geen enkele Spurs supporter die het begrijpt. Bentaleb wordt al het lieverdje van de trainer genoemd.![]()
Ik heb de tt even aangepast omdat sommige niet goed kunnen lezen, geeft nietquote:
Zondag winnen we gewoon van dat tuig en dan maandagavond de huldiging van nr33 naast de HMH![]()
Godquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan kijk je ook naar jezelf, anders zouden we zeggen KNKB.![]()
Ontopic: 0-3 Ajax, Feyenoorders slopen massaal de Kuip![]()
![]()
De haven ligt nu al stil om de slaafjes aanstekers en dergelijk gooimateriaal te laten zoekenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
God![]()
Ontopic: 0-3 Ajax, Feyenoorders slopen massaal de Kuip![]()
Ik eigenlijk ook niet. Zonder gekkigheid gaan we daar makkelijk winnen. Ervaring leert alleen dat het zelden zonder gekkigheid verloopt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ik mak mij echt geen zorgen om zondag eigenlijk'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Dit is wel een heel knullige vergelijking.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net zoals we ook wel even makkelijk gingen winnen van Salzburg zeker?![]()
Red Bullquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net zoals we ook wel even makkelijk gingen winnen van Salzburg zeker?![]()
Niet snappen dat het verlies thuis bij Frank's masterplan hoort.![]()
Ik geloof niet dat er daadwerkelijk veel fanatieke Ajax-volgers dat gedacht hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net zoals we ook wel even makkelijk gingen winnen van Salzburg zeker?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Waar ben jij die verstandige mensen tegen gekomen dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er daadwerkelijk veel fanatieke Ajax-volgers dat gedacht hebben.![]()
Inderdaad, daar zitten beweegredenen achter die ons brein gewoon niet kan bevatten. Dus niet speculeren, wij kunnen die brille niet bevatten! Masterplan CL 2014 ligt ook in de wachtquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:02 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Red Bull![]()
Niet snappen dat het verlies thuis bij Frank's masterplan hoort.![]()
![]()
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Buitenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar ben jij die verstandige mensen tegen gekomen dan?.
Maar kom op, ik geloof dat iedereen wel wist dat het een goede ploeg was. Natuurlijk hadden we winst verwacht, maar geen eitje. Dat ze zo goed waren had denk ik niemand verwacht.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Er maar vanuit gaan dat een matig ploegje onze topclub wegbalt, oh wacht.....pessimistisch gezeik altijd van die klote "realistische" supporters. Ga lekker nuchter doen bij Einz VFL enschede ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar ben jij die verstandige mensen tegen gekomen dan?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Buiten.
Maar kom op, ik geloof dat iedereen wel wist dat het een goede ploeg was. Natuurlijk hadden we winst verwacht, maar geen eitje. Dat ze zo goed waren had denk ik niemand verwacht.
Maar nee, nu zijn er 500 met een glazen bol die het 'aan zagen komen'
Masterplan ? Ben jij het Louis ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zitten beweegredenen achter die ons brein gewoon niet kan bevatten. Dus niet speculeren, wij kunnen die brille niet bevatten! Masterplan CL 2014 ligt ook in de wacht![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ben het Gotquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Masterplan ? Ben jij het Louis ?
Ter-ing hoe oud zijn jullie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit is toch naar ons kijken manZe winnen nooit van ons omdat wij de beste zijn. Die huil tt's moeten oprotten ja en aangezien kanker niet mag op fok moest dit in een splitsecond besloten worden
![]()
![]()
Het getal ligt hoger dan het iq van al die 50.000 kakkies bij elkaar zondagquote:
Even een garpje van jullie niveau:quote:
tussen de 40 en 45.
Ba-doem-tsss.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik dacht laatst ook dat ik "The other side of the heart is white" zat te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik dacht laatst ook dat ik "The other side of the heart is white" zat te kijken.Volgens mij is die film ook gemaakt door die debiel van een Leonardo Pansier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso denk ik dat het een grote fapfilm op hun eigen supporterspubliek is.
![]()
Oh wacht wij zijn Ajax wij zijn de beste behalve als we verliezenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er maar vanuit gaan dat een matig ploegje onze topclub wegbalt, oh wacht.....pessimistisch gezeik altijd van die klote "realistische" supporters. Ga lekker nuchter doen bij Einz VFL enschede ofzo.![]()
quote:Ajax dichtbij deal met Huawei
Ajax is serieus in gesprek met de Chinese telefoniegigant Huawei om shirtsponsor van de Amsterdamse club te worden.
Daarmee zou Huawei de opvolger worden van Aegon, de shirtsponsor van wie het contract met Ajax aan het einde van het lopende seizoen afloopt.
Edwin van der Sar
Huawei, wereldwijd de grootste fabrikant van telecomapparatuur, is sinds september al shirtsponsor van Champions Leaguefinalist Borussia Dortmund. Sinds 2011 is Huawei ook op de Nederlandse markt actief.
Edwin van der Sar, marketing directeur van Ajax, ontkent de serieuze gesprekken niet, maar wil er verder niets over zeggen. Ajax moet als beursgenoteerd bedrijf voorzichtig met gevoelige informatie omgaan.
Band met China
De tijd begint ook te dringen voor Ajax om met een opvolger van Aegon te komen. De verzekeraar was sinds 2007 shirtsponsor voor in totaal 70 miljoen euro.
Ondertussen is de club zich meer op de Chinese markt gaan richten, hierin zou een deal met Huawei goed passen.
In de zomer van 2013 werd CST, een grote Chinese bandenproducent, al sponsor van Ajax. De Amsterdamse club deed ook mee aan de Chinese reality show Football Dream, een talentenjacht voor Chinese voetballertjes. ''Meedoen aan dit programma is een manier om Ajax weer op de kaart te zetten in China,'' zei Van der Sar eerder in NRC Handelsblad.
Recentelijk heeft Ajax ook twee Chinese marketeers aangenomen om de contacten met China verder te verstevigen.
http://nos.nl/artikel/616517-ajax-dichtbij-deal-met-huawei.html![]()
Zou je haast denken. Nouja ze moeten het chronische gebrek aan zilverwaar toch ergens mee compenseren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is die film ook gemaakt door die debiel van een Leonardo Pansier.
Sowieso denk ik dat het een grote fapfilm op hun eigen supporterspubliek is.
Nee altijd dus. Handel daar ook naar anders: hupsa weg naar een subtoppert.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh wacht wij zijn Ajax wij zijn de beste behalve als we verliezenCharlie: How's it going in there?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee altijd dus. Handel daar ook naar anders: hupsa weg naar een subtoppert.![]()
![]()
Wie is jezus? Wij hangen de Griekse mythologie aan. Ajax de halfgod voor jou kleine kakkiequote:Charlie: How's it going in there?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Even een garpje van jullie niveau:
tussen de 40 en 45.
Ba-doem-tsss.
Zonder rare dingen moeten wij gewoon winnen inderdaad, ik heb er zin inHopelijk zetten ze de lijn van zondag door.
![]()
Van Kessel, Sigthorsson, de Jong, Castillion, Hoesen, Zivkovic, Kishna onder contract lijkt me iets te veel van het goede.
Lekker lozen.
Zondag lekker ouderwets pakkie uitdelen daar op probleemwijk Zuid.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Schwalbe maken en met 0-1 in de 92e minuut naar huis gaan, zou ik heerlijk vinden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:15 schreef Planga het volgende:
Zondag lekker ouderwets pakkie uitdelen daar op probleemwijk Zuid.
Of gewoon vanaf minuut 1 die havenslaven op eigen helft houden, 25 kansen krijgen en met een 0-5 huiswaarts keren, ook lekker. Of gewoon een spannende pot waarin we door middel van een grove charge van Pelle tegen 10 man staan en het karwei in de laatste 10 minuten afmaken![]()
![]()
niets is onmogelijk maar dankzij onze vrienden bij de KNVB hebben jullie de afgelopen 2 wedstrijden voldoende punten verloren om een ruime voorsprong te behoudenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jullie gaan zo hard op je bek zondag.![]()
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Tja, de KNJBquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets is onmogelijk maar dankzij onze vrienden bij de KNVB hebben jullie de afgelopen 2 wedstrijden voldoende punten verloren om een ruime voorsprong te behouden.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
Je vergeet Honer en Hendriks nog. Daarbij is Castillion al weg, moet de Jong straks verkocht worden en is Kishna vooralsnog gewoon een buitenspeler.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:15 schreef Planga het volgende:
Van Kessel, Sigthorsson, de Jong, Castillion, Hoesen, Zivkovic, Kishna onder contract lijkt me iets te veel van het goede.
Lekker lozen.
Zondag lekker ouderwets pakkie uitdelen daar op probleemwijk Zuid.
Van Kessel en Sigthorsson kunnen ze aankomende zomer wel voor een leuke prijs verkopen ja.![]()
Wat een misplaatste arrogantie voor fans van de nummer 4 van Nederland.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Dat weet ik niet zo zeer, maar 't zal een wedstrijd tot bloedens toe worden. Net als die andere zondag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jullie gaan zo hard op je bek zondag.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ga lekker naar je eigen topicquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Twee onterechte strafschoppen voor Feyenoord beiden gemist door Pelle en vervolgens vijf doelpunten Ajax. Dat zou pas heerlijk zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:24 schreef handboek het volgende:
Laatste minuut onterechte penalty benut door Kishna zondag, heerlijk zou dat zijn![]()
Alleen komen posten dat we op onze bek gaan zondag voegt hier weinig toe. Dan kun je net zo goed naar een ander topic gaan.quote:![]()
Deal met Huawei zou wel eens qua opbrengst dezelfde kant op kunnen gaan als AegonOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik wou jullie alleen even waarschuwenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen komen posten dat we op onze bek gaan zondag voegt hier weinig toe. Dan kun je net zo goed naar een ander topic gaan.![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wou jullie alleen even waarschuwen![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: